חדשות- אלקטרוניקה

גל שמרי סמנכ”ל לפיתוח עסקי ב-AVT פורש מתפקידו

הוד השרון, ישראל,  30 בספטמבר 2013, חברת AVT (Advanced Vision Technology), הנסחרת בבורסת פרנקפורט (VSJ (Prime Standard:, מובילה עולמית בבקרת תהליכי דפוס, אבטחת איכות ובקרת צבע לתעשיית הדפוס, הודיעה היום כי מר גל שמרי, סמנכ”ל החברה לפיתוח עסקי, הודיע על רצונו לסיים את תפקידו, החל מתאריך ה-31 בדצמבר 2013. מר שמרי כיהן במספר משרות ניהוליות ב-13 השנים האחרונות בחברה, כולל תפקידי סמנכ”ל שיווק ונשיא AVT בסניף רוקוול בארה”ב.

גל שמרי, סמנכ”ל לפיתוח עסקי ב-AVT: “נפלה בחלקי הזכות להצטרף ל-    AVT בשלביה המוקדמים ולכהן במספר תפקידי מפתח במסגרת מסעה המוצלח של החברה והפיכתה למובילת שוק. אני מודה על ההזדמנות לעבוד עם צוות נפלא ומקצועי, שללא ספק  ימשיך להוביל את החברה בהצלחה. אני אעבוד בתקופה הקרובה עם מנכ”ל החברה וחברי הדירקטוריון על מנת להבטיח שהשינוי יעבור בצורה חלקה”.

 

שלמה אמיר, נשיא ומנכ”ל AVT: “לגל היתה תרומה משמעותית להצלחת החברה, להקמת תשתית יציבה וחזקה של שיווק וניהול מוצר ובהובלת האסטרטגיה העסקית של החברה. הוא עלה בסולם הדרגות, והצטיין בכל תפקיד שמילא. בשם כלל העובדים ב-AVT ובשמי, אני מודה לגל מקרב לב, ומאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו”.

תגובות סגורות