חדשות היום
חדשות אלקטרוניקה

אלוט משיקה גישה פורצת-דרך ל Big-Data Analytics בחברות טלקום

Allot ClearSee מספק מידע עשיר יותר וכלי ניתוח חזקים לפרויקטי Big-Data של מפעילי תקשורת. 22 באוקטובר, 2013 – אלוט תקשורת בע”מ (נאסד”ק, ת”א: ALLT), ספקית בינלאומית מובילה של פתרונות אופטימיזציה ופתרונות מניבי הכנסות עבור מפעילי תקשורת קווית וסלולרית וספקי שירותי ענן, הודיעה היום על השקת Allot ClearSee – פתרון חדש בתחום Analytics  של מידע ברשתות פס רחב קוויות וסלולריות. הפתרון הינו בעל יכולות משופרות לאין ערוך ביחס לקיים היום בשוק.

Allot ClearSee הינו פתרון Big-Data Analytics המאפשר לספקי שירותי תקשורת לאסוף מתוך הרשתות שלהם מידע עשיר על יישומים, מנויים, מכשירים ואיכות חוויית הלקוח (QoE). הפתרון מאפשר להפיק מהמידע המנותח את הבינה העסקית הנדרשת לשיפור איכות הרשת, להגדלת הרווחיות ממתן שירותים ולשיפור שביעות רצון הלקוח.

” Allot ClearSeeמספק למפעילי תקשורת, ניתוח נתונים ותובנות בממדים חסרי תקדים על הפעילות ברשת והתנהגות המנויים”, אמר אנדרי אלפנט, סמנכ”ל שיווק וניהול מוצרים באלוט תקשורת. “זוהי מערכת ניתוח מתקדמת עם בסיס נתונים עשיר ביותר המאפשרת לבעלי תפקידים שונים בארגון – מאנשי תפעול והנדסה ועד לשיווק והנהלה – לנתח את המידע הנדרש להם, ובכך לשפר את יכולתם לייעל את פעולת הרשת, לתכנן את ההשקעות בתשתית, לפלח את שווקי המטרה ולהציע שירותים חדשים”.

מפעילי תקשורת המצוידים ב- Allot ClearSee אינם מוגבלים עוד לשימוש במערך קבוע ומוגדר מראש של דוחות או לדרך קבועה לניתוח נתונים. הפתרון מאפשר שירות עצמי בכריית המידע ובניתוחו. בנוסף, Allot ClearSee מספק מערך שלם של דוחות מוכנים מראש וכן שאילתות הניתנות להתאמה לניתוח מידע על הרשת, היישומים, המנויים, המכשירים ואיכות חוויית הלקוח. יתר על כן, מודול השירות העצמי מספק למפעילי תקשורת סביבת עבודה אינטראקטיבית ייעודית לכריית מידע ספציפי, לעיצוב שאילתות אד-הוק, לבחינת תרחישי what-if, ולקבלת תוצאות מיידיות.

פלטפורמת Allot ClearSee תוכננה ליישום על חומרה ייעודית או על ידי הפעלת התוכנה בחומרה סטנדרטית.  הפלטפורמה, ברמת carrier-grade,  ניתנת להרחבה ומתוכננת לטפל בנפחי מידע גדלים והולכים לספקי תקשורת עם מיליוני, ועשרות מיליוני מנויים. היא מיועדת גם לפעול בתאימות עם מערכות אחרות של המפעיל. הפלטפורמה פועלת בסביבות NFV ומחסן הנתונים הDATAWAREHOUSE  שמתוכנן בשיטת MPP מאפשר למפעילי תקשורת להגדיל ולנצל במלואם את כל היתרונות של שירותי ענן וכריית נתונים יעילה ומהירה.

תגובות סגורות