חדשות- אלקטרוניקה

קבוצת eWave מרחיבה פעילות ופותחת בתהליך נרחב לגיוס עובדים

קבוצת התוכנה הישראלית eWave, המתמחה באינטגרציה ובפיתוח מערכות מידע, הודיעה על הרחבת פעילותה וקולטת לשורותיה עובדים במגוון תפקידים טכנולוגיים כגון:  

מתכנתי\ות ASP .NET , מתכנתי\ות CRM Dynamics, מנתחי מערכות, מתכנתי\ות HTML/WEB, מתכנתי\ות PHP  ועוד.

 בשנה החולפת גייסה החברה לשורותיה עשרות עובדים חדשים, וכעת היא מעסיקה כ-650 עובדים בארץ ובחו”ל. כמו כן, החברה הכפילה בשנה החולפת את כמות עובדי ה- Outsourcing אצל לקוחותיה.

למרות גלי הפיטורים האחרונים במשק וכפועל יוצא של הגידול במכירות הקבוצה בשנת 2013, הצהירה הקבוצה כי בכוונתה להרחיב את מהלך הגיוס וצפויה לגייס לשורותיה עשרות עובדים נוספים בחודשים הקרובים.

הגורם העיקרי לגיוס המאסיבי הוא הרחבת פעילות הקבוצה באמצעות החברות הבנות בתחומי המובייל, ה- CRM, פתרונות לרשתות החברתיות, פורטלים פנים ארגוניים מבוססי Sharepoint ופתרונות מבוססי ענן עבור לקוחות גדולים חדשים וקיימים.

לדברי רפי גבאי, מנכ”ל eWave: “הקבוצה תמשיך לגדול, להתפתח ולמצוא פתרונות חדשים לקהל לקוחותיה. המשך בגידול מצבת העובדים גם בשנה הבאה, תחזק עוד יותר את מעמדה כאחת מקבוצות ה-IT הגדולות בישראל. הגיוס המתוכנן יגדיל את מגוון תחומי הפעילות שהקבוצה מציעה  ואת זמינות העובדים למשימות, ובכך תמשיך החברה לאפשר ללקוחות הקיימים וללקוחות החדשים למצוא את כל הפתרונות תחת קורת גג אחת.”

תגובות סגורות