חדשות היום

רוקטיק השלימה גיוס של 3 מיליון ד’ בהובלת אינטל קפיטל

חברת הסטארט-אפ רוקטיק, ספקית של תוכנת סימולציה מבוססת GPU עבור אימות שבבים,  השלימה גיוס הון שלישי בהיקף של 3 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילו אינטל קפיטל, קרן ההשקעות של חברת אינטל, וענקית השבבים NVIDIA, ספקית מובילה של פלטפורמות מחשוב חזותיות ומקבילות שהובילה את סבב הגיוס הקודם של רוקטיק. בין משקיעי החברה נמנים חממת אינסנטיב והקרנות פרגרין ונצ’רס ופרטק, שמלווים את החברה מהקמתה.

רוקטיק (Rocketick) הוקמה בשנת 2008 ע”י אורי טל, שי מזרחי, ותומר בן דוד, ששירתו יחדיו ביחידת 8200. מוצר התוכנה הראשי של החברה, RocketSim, מייעל את תהליך הפיתוח בחברות שבבים ע”י האצת זמן סימולציית הבדיקה בסדרי גודל, מגדיל את היקף כיסוי בדיקת השבב, ומקטין ב- 80% את צריכת הזיכרון בשרתים המריצים את סימולציית הבדיקה.

בסה”כ גייסה רוקטיק במצטבר כ- 7 מיליון דולר. החברה מעסיקה 14 עובדים בשני מרכזים: מרכז פיתוח ברמת- גן, ושלוחה בסיליקון ואלי בארה”ב הכוללת את מנכ”ל החברה אורי טל.

ליאור שחורי, מנכ”ל אינסנטיב, שהשקיע ברוקטיק עם הקמתה מסר: “רוקטיק מציגה טכנולוגיה פורצת דרך בעולם בדיקות השבבים שמעוררת עניין רב בתעשייה. השותפות עם אינטל קפיטל משפרת את מעמדה של רוקטיק בתעשיית השבבים ותסייע לחברה לנצל הזדמנויות צמיחה ולהאיץ את פיתוח הטכנולוגיה והמוצרים החדשים”.

שחורי הוסיף: “רוקטיק שמביאה חדשנות טכנולוגית גבוהה עם צוות יזמים מוכשר היא דוגמא טובה לתחומי העניין של חממת אינסנטיב בתוכנה (B2B). כחברה בוגרת חממה ראוי לציין את חשיבות תכנית החממות שבמסגרתה גופי השקעות משקיעים בחברות תוכנה בשלבים מוקדמים בהם עדיין הסיכון הטכנולוגי הינו רב”.

תגובות סגורות