חדשות היום

תוספות חדשות במוליכים דיסקרטיים ב-Samtec

Samtec גאה להכריז על שני מוצרים חדשים בקו המוצרים בעלי מוליכים דיסקרטיים שלה. מערכי הכבלים שלנו בעלי מוליכים דיסקרטיים Mini Mate® Universal ופסיעה של 100″. (2.54 ממ’) מסדרת SMSS/SMSD תואמים עם כל ה-square post headers לא מכוסים ומגוון של מכוסים, 0.25″ (0.64 ממ’). המערכת זמינה במערכי כבלים שלמים או רכיבים לשם גמישות בתכנון. מוצעים גם מגישים (applicators) לכמויות גדולות וכלים ידניים לכמויות קטנות.

אנחנו מציינים בגאווה גם את השקת הכלי הידני שלנוCAT-HT-309-2830-12 Parallel Action בעל הפסיעה של 1.00 ממ’, המתוכנן בלעדית עבור מזין גלגל מגעים לשם הקלה על יישומים בעלי כמות נמוכה לפני הייצור ולשם תיקון. כמו כן מוצעת כליבה אופציונלית להתקנה על שולחן, מספר הפריט CAT-HT-MNT-01. כלי ידני זה משמש עם מתקן המוליכים המיקרו-דיסקרטי ISS1 Series וגלגל המגעים בעל עלה כפול וסגנון  crimp מסדרת CCO9R. זמין גם גלגל זעיר של מגעים (סדרת CCO9M) בעל כמות קטנה יותר של מגעים מאשר הגלגלים המלאים, דבר המאפשר בנייה של דגימות בדיקה מבלי להזדקק למאגר גדול של מגעים.

מוצרים חדשים אלה משלימים את קן המוצרים של מוליכים דיסקרטיים הכולל רכיבים, כלי עבודה לכמויות קטנות וגדולות ומערכי כבלים שלמים בעלי מגוון פסיעות החל מ-1.00 ממ’ (.0394″) עד .250″ (6.35 ממ’). מוצרים אלה מוצעים עם אלפי אפשרויות לשם גמישות מרבית, כמו גם יכולות מורחבות ליצירת פיתרון מתאים ללקוח עבור כל אתגר תכנוני. ל-Samtec גם שותפויות עם יצרני מתקני מערכי כבלים לשם יצירת יכולות של מקור-הספקה כפול ושימוש ארוך-טווח.

דוא”ל: israel@samtec.com

תגובות סגורות