חדשות- אלקטרוניקה

גילת רשתות לוויין מדווחת על תוצאות הרבעון השלישי 2013

פתח תקווה, ישראל, 13 בנובמבר, 2013 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים ושירותים לרשתות תקשורת לווייניות, מדווחת היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי שהסתיים ב-30 בספטמבר 2013.

 

דגשים עיקריים:

  • הכנסות  הרבעון השלישי של 2013 הסתכמו ב-71.3 מיליון דולר
  •  ה-EBITDA  ברבעון השלישי של 2013   הסתכם ב-2.1 מיליון דולר
  • ההוצאות הופחתו בכ – 9 מיליון דולר לשנה במהלך הרבעון הרביעי של 2013 וההשפעות יתממשו החל מהרבעון הראשון של 2014
  • יעדי ההנהלה לשנת 2013 הורדו להכנסות של כ – 310 מיליון דולר ולשיעור EBITDA של  כ – 6%, בעיקר בגלל דחיית עסקאות בחטיבה המסחרית ובפרו

הכנסותיה של גילת ברבעון השלישי של 2013 הסתכמו ב-71.3 מיליון דולר, בהשוואה ל-89.0  מיליון דולר בתקופה המקבילה ב-2012.

ההפסד התפעולי על בסיס non-GAAP הסתכם ברבעון השלישי של 2013 ב-1.3 מיליון דולר, בהשוואה לרווח תפעולי של 5.7 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2012. ההפסד הנקי על בסיס non-GAAP הסתכם ברבעון ב-1.9  מיליון דולר או 4 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה לרווח נקי של 5.8  מיליון דולר או 13 סנט למניה בדילול מלא ברבעון המקביל של 2012.

ה-EBITDA הסתכם ברבעון השלישי של 2013 ב-2.1 מיליון דולר, בהשוואה ל-9.8 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2012.

באוגוסט, הודיעה החברה על חתימת הסכם למכירת חברת הבת ספייסנט (.Spacenet Inc) לחברת סייג’נט (SageNet), בכפוף לאישור רגולטורי ולעמידה בתנאים מקובלים לסגירה. בשבוע שעבר קיבלה החברה את האישור הרגולטורי הנדרש מה-FCC והודיעה לסייג’נט כי כל התנאים לסגירה התקיימו. החברה קיבלה מסייג’נט הודעה כי סייג’נט אינה מוכנה להמשיך בתהליך לסגירת העסקה  בשלב זה, בהסתמך על מספר טענות. בעוד שגילת דוחה את כל טענות סייג’נט ומאמינה כי אינן מבוססות, ממשיכה החברה בשיחות עם סייג’נט בנוגע לטענותיה. בשלב זה נדחית סגירת העסקה.

“הירידה ברבעון השלישי נובעת בעיקר משתי עסקאות בחטיבה המסחרית שלנו אשר נדחו, ירידה בהכנסות מקומפרטל (Compartel) בקולומביה ודחייה בהטמעת פרויקט בחטיבת השירותים שלנו”, אמר ארז ענתבי, מנכ”ל גילת.

“נקטנו בפעולה מיידית להורדת העלויות תוך צמצום מצבת כוח האדם שלנו ברחבי העולם ובהורדת ההוצאות בכ-9 מיליון דולר בשנה”, המשיך ענתבי. “אנו מצפים לראות את עיקר השפעת הורדת העלויות החל מהרבעון הראשון של 2014. חשוב לציין שדאגנו לא לצמצם את צוותי המכירות שלנו או בהשקעות שלנו במחקר ובפיתוח באזורי הצמיחה האסטרטגית שלנו”.

“במבט לעתיד, אנחנו מאמינים שאנו ממוצבים להצלחה”, סיכם ענתבי. “למרות שהרבעון השלישי היה רבעון קשה, נקטנו בצעדים המתאימים לקיצוצים משמעותיים בהוצאות ולהמשך ייעול החברה. אנו ממשיכים לסגור עסקאות בחטיבה המסחרית שלנו עם לקוחות חדשים וקיימים. החטיבה הבטחונית שלנו יציבה ואנו עדים לעלייה בעניין ובצורך למוצרים שלנו. אנו בטוחים בדרך שלפנינו ומאמינים שעם הצעדים בהם נקטנו, החברה ממוצבת היטב להצלחה בהמשך הדרך”.

מקורות:
Third Quarter 2013 Financial Statements

 

הכרזות בולטות מהתקופה האחרונה:

  • גילת תספק ציוד ושירותים ל- Entel S.A. בפרויקט המוערך ביותר מ-12 מיליון דולר

  • גילת רשתות לוויין מודיעה על זכייתה בתביעה שהוגשה נגדה בשנת 2009

  • גילת מודיעה על השקת ה- Band Matchbox Mini BUC Wavestream Ka

  • גילת מודיעה על מכירת חברת הבת ספייסנט

תגובות סגורות