חדשות- אלקטרוניקה

טאואר-ג’אז תחשוף יכולות תכנון מובילות ומתקדמות ביחד עם חברות EDA מובילות

טאואר-ג’אז תשתתף בכנס EDSF  ביוקוהומה, יפן ב-20-22 בנובמבר, 2013. טאואר-ג’אז תחשוף יכולות תכנון מובילות ומתקדמות ביחד עם חברות EDA מובילות.  טאואר-ג’אז הודיעה היום כי תשתתף בתערוכת ה-Electronic Design and Solution (EDS)  ביוקוהמה, יפן ב-20-22 בנובמבר, 2013, במטרה להרחיב את קשריה עם קהילת תכנון ופיתוח השבבים ביפן, וכן על מנת להגדיל את היקף החשיפה של הפאב המקומי שלה מול חברות Fabless ו-IDM תוך הצגת יכולות התכנון החדשניות של החברה. טאואר-ג’אז השתתפה ב-EDSF  בשנתיים האחרונות מאז מיזוגו של הפאב של מיקרון בנישיוואקי, יפן.

בתערוכה, תציג טאואר-ג’אז לשוק היפני את הטכנולוגיה הייחודית ואת יכולות התכנון המתקדמות שלה, עבור פלטפורמות ה- Power Management, SOI switch ו – SiGe PA ועוד רבות אחרות. בנוסף, תערוך טאואר-ג’אז סמינרים שיציגו את שיתופי הפעולה עם ספקיות EDA  ואת יכולות התכנון והבקרה התומכים בלקוחות.

“גם השנה נציג ב-EDSFair את יכולות התכנון המתקדמות שלנו,” אמר אורי גלצור, סמנכ”ל מרכז התכנון והפיתוח העולמי בטאואר-ג’אז. “זהו אירוע ה-EDA החשוב ביותר ביפן ואנו שמחים להשתתף בו, ליצור מודעות עבור המפעל המקומי שלנו ולהגדיל את ההזדמנויות של טאואר-ג’אז באיזור אסיה-פסיפיק”.

טאואר-ג’אז מציעה ללקוחות כלי תכנון חדשים הממנפים את החיבור החזק בינה לבין ספקיות ,EDA במודלים ותהליכים טכנולוגים המאפשרים לשפר את זמן ההגעה לשוק ולהצלחת מוצרים אנלוגיים משולבים. טאואר-ג’אז מציעה פלטפורמת תכנון שלמה המשלימה גם את הטכנולוגיה המתקדמת שלה, ע”י אספקת תכנון מהיר ומדויק, ומספקת פרוסת סיליקון עובדת כבר לאחר ייצור ראשוני לכניסה מיידית לשוק. הפלטפורמה כוללת פרוסת סיליקון בדוקה, רכיב גמיש, כלים לתכנון פיסיקאלי חסין והתייעלות תכנונית מהשורה הראשונה. הכלים החזקים והיעילים של טאואר-ג’אז מאפשרים דיוק חסר תקדים בבניית רכיבים, ותמיכת לקוחות משמעותית לאורך כל הדרך, לביטחון ותחושת תכנון בסביבת סיכון כמעט אפסית.

תגובות סגורות