סרגון משיקה פלטפורמת מוצרים חדשה ומהפכנית

פלטפורמת ה-IP-20 החדשה מציבה רף טכנולוגי חדש ומאפשרת קישוריות אלחוטית מהירה בין אתרי סלולר בקצבים הגבוהים פי 4 מהנהוג היום. סרגון  נטוורקס (נאסד”ק, תל-אביב: CRNT), המומחית מספר אחת בשוק ה-   hauling האלחוטי, משיקה היום את ה-  IP-20 – פלטפורמה חדשה הכוללת סל רחב של מוצרים המבוססים על טכנולוגיית הליבה הכפולה של סרגון. פלטפורמת המוצרים החדשה תומכת בקצבים של עד 2 גיגה-ביט על ערוץ שידור אחד – פי ארבע מהקצבים הנהוגים כיום. פתרונות ה-IP-20 יאפשרו ללקוחותיה של סרגון ברחבי העולם לשדרג את רשתות התקשורת שלהן ולהתאימן ביעילות לשירותי הדור הרביעי (4G/LTE). בנוסף, יאפשרו מוצרי ה-IP-20 את התאמת הרשתות לאריכטקטורות רשת עתידיות דוגמת SDN  (Software Defined Networks).

הפתרונות המושקים היום מצטרפים למוצרים נוספים בסדרת ה-IP-20, אשר שוחררו לשוק בשנה האחרונה, וכבר נמצאים בתהליכי יישום והתקנה אצל לקוחות שונים ברחבי העולם.

 “פלטפורמת IP-20 החדשה מכתיבה רף חדש בתעשייה התקשורת האלחוטית”, אמר עירא פלטי, נשיא ומנכ”ל סרגון. “טכנולוגיה זו שפיתחנו בסרגון, עומדת לחולל שינוי בתעשייה, ומחזקת את מעמדינו כמומחים המובילים היום את שוק ה- hauling העולמי.  עם היכולות שמקנה פלטפורמת IP-20 החדשה, לקוחותינו יכולים לעבור בצורה בטוחה וחלקה לרשתות המתקדמות 4G/LTE, ולהיות מוכנים לשינויים העתידיים הצפויים להתרחש בעולם רשתות התקשורת.”

למידע נוסף אודות פלטפורמת IP-20 וסדרת המוצרים המתקדמים אנא הכנסו לאתר החברה.

תגובות סגורות