חדשות היום
חדשות אלקטרוניקה

אלטק קיבלה הסמכת Nadcap לייצור מעגלים מודפסים לתעשיית התעופה והחלל

תאפשר לאלטק נגישות לפלח שוק משמעותי שהיה מוגבל עד כה

יתרון תחרותי לחברה על פני יצרניות מעגלים רבות שלא השיגו הסמכה זו

פתח תקווה, ישראל, 27 בינואר 2014 – אלטק בע”מ (נאסדק: ELTK) חברה מובילה בייצור מעגלים מודפסים גמישים-קשיחים, הודיעה היום כי קיבלה הסמכת Nadcap  לייצור מעגלים מודפסים עבור יצרניות מתחום התעופה והחלל. Nadcap (לשעבר NADCAP – National Aerospace and Defense Contractors Accreditation Program) הינו ארגון גלובלי שהוקם במטרה לבחון ולהסמיך יצרני אלקטרוניקה לתעשיית התעופה והחלל. ההסמכה היא הנרחבת ביותר האפשרית וכוללת מעגלים קשיחים, גמישים קשיחים, ומעגלי HDI (High Density Interconnect).

אלטק קבלה את הסמכת Nadcap כיוון שהוכיחה את מחוייבותה המתמשכת לאיכות ללא פשרות תוך הענקת מענה לצרכי הלקוחות ולדרישות התעשייה.

“קבלת הסמכת Nadcap אינה פשוטה. זוהי אחת הדרכים שבה תעשיית התעופה והחלל מכירה באלו שמצטיינים באיכות הייצור באמצעות תהליכים מיוחדים ברמה גבוהה ביותר. חברות כמו אלטק עובדות קשה על מנת להגיע לרמה זו, והן צריכות להתגאות בכך ובצדק”, אמר ג’ו פינטו, סגן נשיא וסמנכ”ל תפעול של Performance Review Institute, הגוף האחראי על תוכנית ההסמכה של Nadcap.

“אנו שמחים לתמוך במאמץ המתמשך של תעשיית התעופה והחלל לסייע לחברות כמו אלטק להצליח, ושמחים להמשיך ולקדם את התעשייה בעתיד”, הוסיף פינטו.

“הצלחתנו בעמידה בבדיקות של Nadcap ובקבלת ההסמכה מהווה עדות ליכולת של אלטק לייצר טכנולוגיה מתוחכמת ברמות הגבוהות הנדרשות עבור תעשיית התעופה והחלל”, אמר אריה רייכרט, נשיא ומנכ”ל אלטק. “הסמכה זו מהווה הזדמנות  עבור אלטק להרחיב  את חדירתה לשוק  התעופה והחלל, שהינו משמעותי מאוד להתפתחות האסטרטגית של החברה”.

שי שחר, סמנכ”ל השיווק והמכירות של אלטק, אמר: “בניגוד לתקן ISO-9000 למערכות ניהול איכות, ההסמכה של Nadcap לא רק מבטיחה עמידה בנהלים, אלא גם כוללת בתוכה את פרטי התהליכים תוך בחינה מקצועית של ייצור המעגלים המודפסים”.

“אלטק מספקת מוצרים ברמת אמינות גבוהה ביותר הנדרשים לתפקד בתנאים סביבתיים קיצוניים לפרקי זמן ממושכים ללא תקלות. ההסמכה מספקת לנו יתרון תחרותי על פני המתחרים שלנו, שכן היא מאפשרת לנו לשרת לקוחות בתחום התעופה והחלל, בעוד יצרני מעגלים מתחרים ללא הסמכה זו יתקלו בקשיים לספק מוצרים לסקטור זה”, הוסיף שחר.

תגובות סגורות