חדשות היום
חדשות- אלקטרוניקה

LG מציגה את המוצר החכם הראשון עם HomeChat

המזגן הביתי החדש של החברה כולל שורת תכונות חדשניות וייחודיות שביניהן שליטה וניהול מושלמים באמצעות סמארטפון או טאבלט, פונקציית אזעקה ביתית ומעקב אחר מיקום הדיירים וחום גופם.

ענקית הטכנולוגיה LG תשיק את המוצר הראשון שלה עם השירות החדשני HomeChat™, אשר בעזרת עיבוד הדיבור הטבעי (NLP  – Natural Language Processing) מאפשר ללקוחות לתקשר, לשלוט, לפקח ולחלוק תוכן עם מוצרי LG באמצעות הטלפון הנייד. השירות, שהוצג לראשונה בתערוכת CES מוקדם יותר החודש, ישולב בסדרת המזגנים הביתיים Whisen שתושק בקוריאה כמוצר החברה הראשון אשר מטמיע את שירות HomeChat, ומציע לצרכנים רמה חדשה של אפשרויות תקשורת ושליטה במוצרי החשמל הביתיים.

באמצעות HomeChat הצרכנים יכולים “לשוחח” עם מזגן ה-LG שלהם דרך הסמארטפון שלהם, באמצעות שימוש בתוכנת המסנג’ר החינמית LINE. לדוגמה, המשתמש יכול לכתוב “יוצא מהמשרד, קרר הבית ל-26 מעלות”, ומזגן LG יחשב מתי עליו להתחיל לפעול ובאיזו עוצמה על מנת להגיע לטמפרטורה הרצויה בעת שהצרכן מגיע הביתה. עם 310 מיליון משתמשים ברחבי העולם, LINE זמינה למכשירי אנדרואיד, אייפון, ווינדוס פון, בלקברי ונוקיה וכן גם להורדה למחשבים ביתיים בעלי תוכנת Microsoft Windows and Mac OS X.

“מזגנים ביתיים חכמים הם קטגוריה חדשה אשר עדיין לא הוכרה בשווקים רבים, ומרגש אותנו מאוד להיות החלוצים בתחום”, אמר הוואן-יונג נו, נשיא חטיבת המיזוג ופתרונות האנרגיה של LG.  “שירות HomeChat מבטל את הצורך בלמידת פקודות חדשות או רכישה של שלט רחוק נוסף – הכל נעשה דרך הסמארטפון והטאבלט”.

סדרת מזגני Whisen החדשה מצוידת בטכנולוגיות חדשות ייחודיות, שלא ניתן למצוא בשום מזגן ביתי אחר. גבוה ברשימה נמצא הפיצ’ר של Natural Aroma, המציע רמה חדשה של נוחות משתמש. Natural Aroma מרגיע את החושים בעזרת שימוש בניחוחות, אורות וצלילים על מנת ליצור סביבה מרגיעה ושלווה בעת שהמזגן פועל.

יישומים חדשניים נוספים הקיימים במוצר כוללים:

  • פונקציית אזעקה ביתית אשר שולחת התראה לסמארטפון הפרטי כאשר המזגן מזהה תזוזה בבית בעת שאינו מאויש

  • פונקציית “קירור קרח” עם טכנולוגיית הקירור המרובע הייחודית ל-LG, אשר מפיקה בריזה קרה במיוחד הנמוכה בארבע מעלות צלזיוס בהשוואה ליכולות של מזגן רגיל, ומאפשרת קירור הבית במהירות שיא

  • מצלמה המזהה תזוזה שמוטמעת במזגן ועוקבת אחרי מיקום הדיירים וטמפרטורת הגוף שלהם, ומאפשרת למזגן לספק שירות קירור מותאם אישית לצרכי הדיירים

  • גנרטור יונים וארבע דרגות של פילטריזציה אשר מעלימות חלקיקים אשר נושאים חומרים אלרגניים וריחות רעים (החומר מוגדר כ-2.5 or PM2.5)

תגובות סגורות