לראשונה בישראל Smart TV של טושיבה עם מערכת הפעלה אנדרואיד מובנה

ניופאן, משווקת מוצרי החשמל והאלקטרוניקה המובילה בישראל התחילה לשווק את ה- Smart TV החדשה של  טושיבה מדגם  L4300 בגדלים 50 ו- 39 אינץ’.

מדובר בטלוויזיית Smart LED עם מערכת הפעלה אנדרואיד של גוגל גרסת Jelly Bean 4.2 הכוללת דפדפן פתוח, אפליקציית YouTube מובנית, אפשרות הורדת אלפי אפליקציות מחנות האפליקציות של גוגל ( Google Play) ותמיכה בעברית.

 ל- Smart TVהחדשה של  טושיבה פונקצית שיקוף מסך (Screen Mirroring) מובנית בטלוויזיה מאפשרת לשתף תכנים מסמארטפונים וטאבלטים תומכים ישירות על המסך בצורה אלחוטית.

לטלוויזיה מעבד ליבה כפולה וזיכרון פנימי של 4GB המאפשרים גלישה מהירה במיוחד ושמירת כמות אדירה של קבצים ואפליקציות בהתאמה אישית על מגוון מסכי הבית השונים” Drop & Drag “. 2 השלטים המצורפים – שלט רגיל ושלט פוינטר ייעודי ל- Smart TV הכולל ג’ויסטיק, הופכים את השימוש במסך לידידותי ונוח.

לצד תכונות הסמארט, גם בדגם זה טושיבה ממשיכה לספק תמונה חדה וחווית צפייה איכותית במיוחד באמצעות טכנולוגיות חדשניות כגון החלקת תמונה 100Hz, מצב “כדורגל” ייעודי לשידורי ספורט, USB קורא סרטים וטכנולוגיות סאונד מתקדמות המונעות את הצורך בהוספת מגברי קול חיצוניים.

תגובות סגורות