חדשות אלקטרוניקה

עסקת ענק לחברת הסטארט-אפ BOLT בשוק האמריקאי

חברת  Insurance Citizens Property חתמה על הסכם בהיקף 45$ מיליון להטמעת זירת הביטוח של BOLT, למסחר מקוון של פוליסות. חברת הסטארט-אפ BOLT חתמה על הסכם רחב היקף עם Citizens Property Insurance, מחברות הביטוח הגדולות בארה”ב, שבמסגרתו היא תטמיע את הפלטפורמה של BOLT כפתרון לרכישת ביטוח באינטרנט. ההיקף הכספי של ההסכם הוא 45 מיליון דולר לתקופה של 5 שנים, עם אופציה להארכה ל-5 שנים נוספות.

 חברת BOLT הוקמה על ידי ארי כץ ואריק גבירצמן ופיתחה פלטפורמה ייחודית לעולם הביטוח, המשמשת כזירת מסחר אינטרנטית בין ספקים של מוצרי ביטוח לבין לקוחות פרטיים ועסקיים. הזירה מציגה בפני לקוחות השוואה בין מגוון פוליסות המוצעות על ידי המבטחים הגדולים בארה”ב ומקילה עליהם לבחור את הפוליסה המתאימה והכדאית ביותר. הפלטפורמה הוטמעה על ידי חברות הביטוח הגדולות בארה”ב וביניהן: AIG, Liberty Mutual, HISCOX, Progressive, AON ועוד. הפתרונות של BOLT מפותחים במרכז הפיתוח של החברה במרכז הארץ, המעסיק כ-70 מהנדסים.

המערכת החדשה של Citizens Property Insurance עלתה לאוויר בהצלחה לפני ימים ספורים. היא תשרת את תושבי פלורידה המחפשים פוליסת ביטוח עבור ביתם. הבחירה בפתרון של BOLT היא בעיקרה תולדה של חוק חדש שחוקק במדינת פלורידה ועל פיו תושבים חייבים לנסות להשיג פוליסת ביטוח עבור ביתם בשוק הפרטי לפני פנייתם ל-Citizens שהינה חברה בבעלות ממשלתית. החוק מחייב גם מחזיקי פוליסה קיימים של חברת Citizens . כבר ביום הפעילות הראשון של המערכת הפעילו אותה מעל ל- 2,500 סוכני ביטוח ששלחו מעל ל-1,000 הצעות ביטוח דרך המערכת באותו יום. פלורידה הינה המדינה הרביעית בגודלה בתוך ארה”ב ומספר תושביה הוא 20 מליון. 

בארי גילוואיי, מנכ”ל Citizens Property Insurance: “במקרים רבים זירת המסחר החדשה תאפשר למחזיקי פוליסות לרכוש כיסוי ביטוחי חלופי במחיר זול יותר או זהה. בה בעת, לנו תסייע המערכת לממש את היעד שלנו להיות המוצא האחרון של תושבי מדינת פלורידה בתחום הביטוח” 

ארי כץ, נשיא BOLT: “שוק הביטוח האמריקאי נע בקצב הולך וגובר לעולם המקוון. הבחירה של Citizens Property Insurance בפתרון שלנו היא הוכחה נוספת לחדשנות של הפתרון שפותח בישראל. היכולת להשוות במהירות בין פוליסות שונות במסך אחד ולהתאים פתרון תפור במדויק לצרכי כל לקוח היא אטרקטיבית הן לחברות הביטוח, הן לסוכנים והן ללקוחות – והיא מנוף לחידוש פני שוק הביטוח האמריקאי”.

חברת הסטארט-אפ BOLT הוקמה בשנת 2001 על ידי ארי כץ וארז גבירצמן במטרה לפתח פתרונות לשוק הפיננסי, תוך התמקדות בשוק הביטוח האמריקאי. החברה גייסה כ-50 מיליון דולר, במספר סבבים, משורה של קרנות הון סיכון וביניהן: ICG, Hyperion, PNV, Inter Atlantic.

תגובות סגורות