נובה מודיעה על תוכנית רכישה חוזרת של מניות בהיקף של 12 מיליון דולר

רחובות, 24 במרץ 2014 – נובה מכשירי מדידה בע”מ (ת”א: נובה; נאסד”ק: (NVMI ספקית מובילה של פתרונות מטרולוגיה עבור בקרת תהליכים בשוק המוליכים למחצה, הודיעה היום כי דירקטוריון החברה אישר תוכנית רכישה חוזרת של מניות בהיקף של 12 מיליון דולר, אשר תיכנס לתוקף לאחר סיום תקופת החסימה הרבעונית הנוכחית.

רכישות חוזרות של מניות, ככל שיתבצעו, ימומנו מקופת המזומנים הקיימת של החברה. הרכישות החוזרות של מניות רגילות של החברה יבוצעו במסחר השוטף במחירי השוק. תזמון הרכישות והיקפן כפופים למחיר ותנאי השוק, לדיני ניירות ערך ולגורמים נוספים, ונתונים לשיקול דעתו של דירקטוריון החברה. הרכישות ניתנות לביצוע או להפסקה בכל עת.

איתן אופנהיים, נשיא ומנכ”ל נובה: “בעקבות שנה רווחית ומוצלחת, בה המשכנו להגדיל את קופת המזומנים של החברה, החלטנו לבצע תוכנית רכישה חוזרת של מניות. אנו ממשיכים להציג ביצועים טובים יותר מכלל התעשייה ותוכנית זו מהווה חלק מתוכניתנו האסטרטגית לחיזוק מעמדנו בשוק. במהלך ביצוע תוכנית הרכישה החוזרת, תשאר ברשותנו כמות מזומנים מספקת לצורך המשך השקעה בחדשנות וגיוון היצע המוצרים של החברה, וכן לצורך ניצול הזדמנויות למיזוגים ורכישות, כל זאת תוך המשך צמיחה”.

תגובות סגורות