צי מטוסי הבואינג 767 הקנדי יתוחזק, ישופץ ויתוקן על ידי התעשייה האווירית

חוזה ארוך טווח לתעשייה האווירית עם “אייר קנדה”- צי מטוסי הבואינג 767 הקנדי יתוחזק, ישופץ ויתוקן על ידי התעשייה האווירית

25 במרץ, 2014- התעשייה האווירית זכתה בחוזה יוקרתי לביצוע תחזוקה, שיפוץ ותיקונים ((MRO למטוסי בואינג 767 של חברת התעופה “אייר קנדה”. נושא התחזוקה הכבדה (heavy maintenance) מצריך מיומנות ייחודית וקיים בחברה כבר למעלה משישה עשורים.

מר אלי חתם, סמנכ”ל התעשייה האווירית ומנהל חטיבת בדק מטוסים ציין בגאווה כי:” אנו שמחים שלקוח בסדר גודל של חברת התעופה  “אייר קנדה”, בחר בתעשייה האווירית לביצוע פעולות תחזוקה לצי מטוסי ה- 767. עם ניסיון של יותר משישים שנה, ועבודה על מגוון רחב של מטוסים רחבי גוף וצרי גוף הן של בואינג והן של איירבוס תוך עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, אין ספק כי נספק את המטוסים בזמן ולשביעות רצונו המלאה של הלקוח”.

מר אלן באטרפילד (Alan Butterfield), סמנכ”ל הנדסה ותחזוקה ב”אייר קנדה” הוסיף ואמר:” אנו מאוד מרוצים מהעבודה המצוינת המתבצעת בתעשייה האווירית ושמחים על יחסי העבודה שנרקמו בין החברות. עבודת תחזוקה נרחבת, כמו זו הנעשית במקום עם יכולות מוכחות כמו בתעשייה האווירית, מבטיחה ל”אייר קנדה” פתרון איכותי, העונה על כל צרכי התחזוקה של מטוסי הבואינג 767 שלנו”.

חטיבת בדק מטוסים מתמחה בהשבחות והסבות של מטוסי נוסעים, מטוסי מטען ומטוסי תדלוק אווירי. החטיבה מחזיקה ברשיונות מטעם רשות התעופה האמריקאית (FAA), הישראלית ורשויות תעופה אחרות בעולם

תגובות סגורות