Payoneer גייסה 25 מיליון דולר באמצעות קרן ההשקעות Susquehanna Growth Equity, LLC

בין המשתתפים בסבב הגיוס: Carmel Ventures, Greylock IL, ו- Vintage Venture Partners # אמיר גולדמן, מנהל בכיר ב- Susquehanna Growth Equity:  “Payoneer הובילה מהפכה בתחום הסחר המקוון  ובנתה מותג ברמה בינלאומית בשוק ששוויו 50 טריליון דולר” # Scott Galit , מנכ”ל  Payoneer: “המימון החדש יעזור לנו להמשיך בביסוס מעמדה של Payoneer  כנותנת השירותים המובילה בתחום התשלומים הבינלאומיים המקוונים, וכגורם מקשר בין שווקים, פלטפורמות מסחר מקוון, חברות טכנולוגיות, ובעלי עסקים קטנים ברחבי העולם”

חברתPayoneer  שהוקמה ע”י היזם יובל טל, מבין המובילות בתחום התשלומים הבינלאומיים המקוונים, גייסה 25 מיליון דולר. את הגיוס הובילה קרן ההשקעות הפרטיות, Susquehanna Growth Equity, LLC, מקבוצת Susquehanna International Group LLP, הפונה לתעשיית השירותים הפיננסיים. בגיוס נטלו חלק גם משקיעים שכבר השקיעו בסבבי הגיוס הקודמים של החברה ובכללם  Carmel Ventures, Greylock IL, ו- Vintage Venture Partners. יצויין כי זהו סבב הגיוס הרביעי של החברה.

בחברה אומרים היום כי כחברה רווחית, עם צמיחה שנתית של 65% בארבע השנים האחרונות, Payoneer  מתכננת להמשיך במגמת הצמיחה המהירה שלה, וזאת על ידי ניצול הונה החדש בהשקעה בטכנולוגיה של מוצריה, התרחבות לשווקים ותחומים חדשים והגדלת השקעתה בשיווק ומכירות. כמו כן, המימון יאפשר לחברה לבחון אפשרויות של רכישת חברות רלוונטיות מהתחום.

Payoneer הינה פלטפורמת תשלומים בינלאומית אשר מפשטת באופן משמעותי את עולם המסחר האלקטרוני, ומאפשרת העברת תשלומים בינלאומיים בין כל סוגי העסקים בעולם. בעזרת שירותיה, חברות יכולות לעבוד עם ספקים ונותני שירות ביותר מ- 200 מדינות בעולם, ולבצע תשלומים גלובליים בצורה יעילה, נוחה וזולה, כאילו עבדו עם נותן שירות מקומי.

במקביל, עסקים קטנים ברחבי העולם יכולים לקבל כספים עבור שירותיהם ומוצריהם בקלות וביעילות בצורה משתלמת ומאובטחת, מכל מקום ולכל מקום בעולם. מגוון אפשרויות התשלום הגמישות שמציעה החברה כוללות העברות לבנקים מקומיים במטבע המקומי, כרטיסים נטענים, העברות בנקאיות בינלאומיות והעברות לארנקים אלקטרוניים מקומיים. נכון להיום,Payoneer  מדורגת בין מאה החברות המובילות ברשימת 500 ספקיות השירותים הפיננסיים של Inc. 5000 היוקרתי.

Susquehanna Growth Equity LLC (SGE) מקבוצת Susquehanna International Group  הוקמה בשנת 2006. הקרן מתמחה בהשקעות בשלבים הבוגרים של חברות וברכישת חברות בתחומי התוכנה, שירותי מידע, אינטרנט, וטכנולוגיה פיננסית.

“המימון החדש יעזור לנו להמשיך בביסוס מעמדה שלPayoneer  כנותנת השירותים המובילה בתחום התשלומים המקוונים, וכגורם מקשר בין שווקים, פלטפורמות מסחר מקוון, חברות טכנולוגיות, ובעלי עסקים קטנים ברחבי העולם”, אומר Scott Galit , מנכ”ל Payoneer .  “אנו נרגשים לקבל את חברת Susquehanna Growth Equity כמשקיעה המובילה בסבב מימון זה, ואנו מצפים למינוף ניסיונה העשיר והידע המעמיק שברשותה כדי להוביל את Payoneer לשלב הבא בהתפתחותה. כל שותפי ההשקעה שלנו חולקים את חזוננו ואת המטרה המרכזית שלנו: העצמת המסחר הגלובאלי על ידי שינוי האופן בו עסקים קטנים ברחבי העולם מקבלים את התמורה עבור מכירת מוצריהם ושירותיהם מחוץ למדינתם.”

לדברי אמיר גולדמן, מנהל בכיר ב Susquehanna Growth Equity. “Payoneer הובילה מהפכה בעולם הסחר המקוון, כאשר שינתה ללא היכר את אופן הביצוע וקבלת תשלומים חוצי גבולות על ידי עסקים בעולם. הפלטפורמה הגמישה והמאובטחת של Payoneer מסייעת לחברות להאיץ את עסקיהם הגלובאליים, ועדות לכך היא צמיחתה המסחררת של Payoneer בשנים האחרונות. Payoneer בנתה מותג אמין ברמה בינלאומית, ואנו מצפים להמשך צמיחתה, במטרה להמשיך להרוויח מההזדמנויות המרגשות הגלומות בשוק התשלומים חוצי הגבולות, אשר, נכון להיום, שוויו מסתכם בכ-50 טריליון דולר.”

“אין ספק ש Payoneer מיצבה את עצמה במקום הראשון מבין החברות בשוק מתפתח זה. אנו שמחים לברך את Susquehanna Growth Equity על הצטרפותה לקבוצת המשקיעים החזקה שלנו. כל משקיעינו מחויבים להצלחתה של Payoneer בטווח הארוך, ומאמינים בשליחותה ובחזונה”, אמר אבי זאבי, יו”ר  Payoneer, שותף וממקימי Carmel Ventures  .

תגובות סגורות