חדשות היום
חדשות אלקטרוניקה

SAP תערוך בישראל את InnoJam 2014: שבוע של אירועים ופעילויות לעידוד חדשנות ויוזמות טכנולוגיות

SAP תערוך בישראל את InnoJam 2014: שבוע של אירועים ופעילויות לעידוד חדשנות ויוזמות טכנולוגיות חדשות. השבוע ייפתח בסדרת הרצאות בסגנון Ted ויסתיים בהכתרת הזוכים בתחרות פיתוח יישומים חדשניים ופורצי דרך

SAP Lbas ישראל תערוך שבוע חגיגי רצוף בהרצאות, סדנאות ואירועים לעובדי החברה אשר נועד לקדם רעיונות טכנולוגיים חדשים, לעודד חדשנות, יצירתיות וחשיבה “מחוץ לקופסה”.

 שבוע InnoJam ייפתח ב-31 במרץ באירוע d-code, אשר יכלול סידרת הרצאות של מרצים מישראל ומהעולם בסגנון ED  בשלל נושאים הקשורים לטכנולוגיות של חברת SAP תוך מיקוד ב-Cloud ו-Big Data, מגמות וכיוונים בעולם הטכנולוגיה, העולם העסקי והחיים בעידן המודרני.

בהמשך השבוע, ולמשך שלושה ימים, יתקיים Hackaton ובו יתנסו המפתחים ביישום ופיתוח רעיונות חדשניים המבוססים על פתרונות המובייל, הענן ומסד הנתונים המתקדם SAP HANA.

שבוע הטכנולוגיה והחדשנות יסתיים באירוע DemoJam בו יתחרו הרעיונות שפותחו על ידי הצוותים במהלך השבוע.

הצוותים הזוכים יזכו בפרסים יקרי ערך והפרויקטים שלהם יוצגו בפני בכירי מעבדת SAP.

“מעבדת SAP מעודדת את עובדיה לאורך כל השנה לחשיבה חדשנית ולתעוזה ומציעה מספר תכניות חדשנות בתחומים שונים שנבנו גלובלית לשם כך”, ציינה אורנה קליינמן, מנכ”לית מעבדתSAP  ישראל. “מעל הכל, שבוע ה– InnoJam השנה הוא חגיגה של חדשנות. זו הפעם הראשונה שאנו מוציאים לפועל פעילות רחבה כל כך של כל עובדי המעבדה הכוללת שבוע שלם של יצירתיות, כניסה לתחומים החמים ביותר בשוק, התנסות בטכנולוגיות חדשניות, עבודה בצוותים הטרוגניים ובעיקר – הנאה צרופה ושבירת שיגרה שיובילו לבטח לתוצאות מפתיעות.”

“SAP נמצאת בין הארגונים הגדולים והמרתקים ביותר בעולם ונוגעת כמעט בכל התחומים הטכנולוגיים. דווקא מתוך הניסיון והידע הרב שנצבר, החברה מאפשרת לעובדיה להיות יזמים, לחשוב על מוצרים חדשים פורצי דרך, ולהוביל פרויקטים שיקבעו איך ייראה עולם התוכנה בעתיד. זהו בדיוק הכוח של ארגון גדול ופתוח”, הוסיפה קליינמן.

תגובות סגורות