אפליקציה ישראלית חדשה תסייע לנסח טקסטים באנגלית ברמה גבוהה ומדוייקת

חברת ג’ינגר משיקה את  Ginger Page – פתרון כולל  להעשרת הכתיבה והניסוח בשפה האנגלית

חברת ג׳ינג׳ר (Ginger) הישראלית,המפתחת טכנולוגיה לתיקון איות ודקדוק ולהעשרת טקסט בשפה האנגלית, משיקה את  Ginger Pageהאפלקציה הראשונה בעולם המספקת פתרון כולל לכתיבה באנגלית משופרת, המיועדת גם לדוברי אנגלית וגם לאלו שזו אינה שפת האם שלהם.

Ginger Page מציעה מנוע חכם לתיקון שגיאות איות ודקדוק, אשר מאפשר ניתוח חכם של כל המשפט ומציע תיקונים בהתאם להקשר ולכוונת הכותב, עד לשיפור הניסוח והביטוי לרמת אנגלית שפת אם.

האפליקציה זמינה למשתמש בכל מקום בו הוא כותב: מחשב ה PC, הדפדפן, או המכשיר הנייד. במכשירי האנדרואיד האפליקציה כוללת גם אופציה להחלפת המקלדת, כך שהמשתמש נהנה מהיכולות של ג’ינגר בכל אפליקציה בה הוא כותב. ג’ינגר תציג בקרוב יכולת זו גם למשתמשי iOS, בעקבות ההכרזה האחרונה של אפל, כי היא מאפשרת למפתחים לפתח מקלדות אלטרנטיביות, בדומה לקיים באנדרואיד.

פלטפורמת Ginger Page זמינה להורדה חינם החל מהיום באינטרנט:www.gingersoftware.com
או בחנות האנדרואיד: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gingersoftware.android.keyboard
או ב iTunes:   https://itunes.apple.com/il/app/ginger-page-writing-compass/id822797943

 

Ginger Page מספקת סביבה אינטגרטיבית לכתיבה באנגלית המשולבת בטלפון הנייד או המחשב, המאפשרת למשתמש להתמקד בפעולת הכתיבה, ללא צורך לצאת לכלים אחרים ולחזור במהלך הכתיבה השוטפת. היא מיועדת למשתמשים מגוונים – החל מאלו הנדרשים לכך כחלק מעבודתם, דרך אלו העושים שימוש באנגלית ברשתות החברתיות וכלה בכותבים מקצועיים וסטודנטים.

האפלקציה מציעה למשתמש יכולות זיהוי שגיאות והמלצה על חלופות בזמן אמת (תוך כדי כתיבה) בדיוק ואיכות שלא קיימים בכלים אחרים. יכולות אלה מאפשרות קיצור זמני הניסוח וחווית כתיבה בטוחה. עוד היא מציעה תרגום, הגדרות מילוניות, פיסוק והצעת מילים נרדפות, כל זאת תוך כדי התייחסות להקשר במשפט – מה שמבטיח תוכן הגיוני המשקף את כוונת המשתמש.

בנוסף, Ginger Page מאפשרת התאמה אישית – ע”י למידת סגנון והרגלי הכתיבה של המשתמש, מילון אישי ומועדפים הזמינים בכל מקום בו הוא כותב. כמו כן היא מציעה כלי למידה מותאמים אישית– מעין “מורה פרטי”, הלומד את סגנון הכתיבה וטעויות המשתמש ובונה עבורו תכנית לימוד ואימון מותאמת.

מעוז שכט, מנכ”ל ג’ינג’ר, מסר: בעידן בו הכלכלה והפעילות ברשתות החברתיות נעשים יותר ויותר גלובלים, הצורך בכתיבה באנגלית ברמה גבוהה הולך וגובר. Ginger Page מספקת למשתמשים את היכולת לעשות זאת, והיא התוכנה היחידה המתקנת שגיאות בזמן אמת. מדובר במוצר דינמי שיאפשר למיליוני משתמשים ברחבי העולם, בין אם דוברי השפה האנגלית ובין אם לאו, יכולת ביטוי טובה יותר בעת כתיבת טקסט בשפה האנגלית”.

תגובות סגורות