חברת טאואר-ג’אז-פנסוניק חתמה על הסכם מחייב לקבלת הלוואה ל-5 שנים מהבנק היפני JA Mitsui על סך כ-85 מיליון דולר

ההלוואה תישא ריבית של TIBOR פלוס כ-2% ותחליף את הלוואת הגישור שניתנה למיזם המשותף על ידי פנסוניק, שנכללה במאזן טאואר-ג’אז ליום 31 במרץ 2014

19 ביוני, 2014 – טאואר-ג’אז-פנסוניקסמיקונדקטור הודיעה היום כי חתמה על הסכם מחייב עם JA Mitsui, בנק מוביל ביפן, לקבלת הלוואה ארוכת טווח של כ-85 מיליון דולר (8.8 מיליארד ין יפני), עבור חברת טאואר-ג’אז פנסוניק סמיקונדקטור (TPSCo), בה מהווה טאואר-ג’אז בעלת השליטה. ההלוואה נושאת ריבית שנתית של TIBOR פלוס כ-2% ותשולם בשבעה תשלומים חצי שנתיים שיתחילו שנתיים לאחר מועד החתימה ויסתיימו בחודש יוני 2019.

הלוואה זו תחליף את הלוואת הגישור שניתנה על ידי פנסוניק ל-TPSCo, אשר שנכללה במאזן טאואר-ג’אז ליום 31 במרץ 2014.

דובר הבנק היפני JA Mitsui אמר: “אנו שמחים מאד על האפשרות לתת הלואה לחברת טאואר-ג’אז פנסוניק-סמיקונדקטור ואנו מצפים כבר לעבודה המשותפת בדרך אותה תעשה החברה להשגת מטרותיה האסטרטגיות. השקענו רבות בלימוד החברה ותוכניותיה העסקיות, כולל due diligence  מעמיק, ואנו מרוצים מאוד מהתחזיות הכספיות שלה ומערכם הרב של נכסיה. אנו שמחים כי חברת TPSCo בחרה בנו כבנק שנותן לה את ההלוואה הזו.”

גיא אריסטוף, מנכ”ל TPSCo, אמר: “אני מרוצה מאוד משיתוף הפעולה עם JA Mitsui. אנו מאמינים כי הסכם זה, ביחד עם הסכם הייצור ארוך הטווח שזכינו לקבל מחברת פנסוניק וכן התקשרויות שאנו עובדים עליהם כעת עם לקוחות חדשים עליהם, יספקו לנו מצע מצוין להתחלה גדולה בפעילותינו תוך גמישות תפעולית שתאפשר לנו להגשים את מטרות אסטרטגיית הצמיחה במכירות ובביצועים אותה אנו צופים לגבי יפן בפרט ובשאר מפעלינו ברחבי בעולם בכלל.”

תגובות סגורות