מנטיס ויז’ן גייסה 12.5 מיליון דולר בסיבוב השקעות אסטרטגי שמטרתו  לקדם את חדשנותן של פלטפורמות תלת ממד

את הסיבוב הובילו בשותפות קוואלקום ופלקסטרוניקססמסונג וסאני טכנולוגיות אופטיות משלימות את קבוצת המשקיעים

ישראל – 18 ביוני, 2014 – חברת מנטיס ויז’ן, מפתחת טכנולוגיות ופתרונות תלת ממדיים מהמתקדמים בעולם, הודיעה היום כי גייסה סכום של 12.5 מיליון דולר בסיבוב השקעות אסטרטגי מקוואלקום בע”מ באמצעות זרוע ההשקעות שלה, קוואלקוםונצ׳רז, ופלקטרוניקס באמצעות זרוע ההשקעות חומרה שלה  פלקסטרוניקס Lab IX; סאני טכנולוגיות אופטיות וסמסונג. מנטיס ויז’ן סבורה כי השקעה אסטרטגית זו תאיץ את תוכניותיה לקדם את חדשנותן של פלטפורמות תלת ממד  באמצעות הפלטפורמה של טכנולוגית הליבה שלה, ה- MV4D.

ה- MV4D, הפלטפורמה הייחודית שבנתה מנטיס ויז’ן, מאפשרת בפשטות צילום, עריכה וחוויה של תלת ממד עשיר וחד עבור מכשירים ניידים, מצלמות וסורקים ניידים. היא מהווה רכיב מפתח ביישומים מקצועיים וצרכניים על פני קשת רחבה של חברות טכנולוגיה סלולרית, יצרני מכשירים, מפתחי יישומים, אנשי קריאייטיב ועוד, זאת בשל יכולתה לספק ליצרנים את הטכנולוגיה הדרושה לפיתוח מכשירים ניידים מבוססי תלת ממד בשילוב  API ו- SDK, ולסייע למפתחים לבנות יישומים הפונים לצרכנים, במהירות.

“השקעתה של קוואלקום במנטיס ויז’ן תאפשר לשתי החברות להאיץ את פיתוחן ואימוצן של טכנולוגיות תלת ממד חדשות למכשירים ניידים ויישומים הרצים עליהם,” אמר מוני חסיד, דירקטור בכיר בקוואלקום ונצ׳רז. “קבלת תובנות מקוואלקום תסייע לפלטפורמת MV4Dלתת את הכלים הנחוצים כדי לפתח טכנולוגיות ויישומי 3D של הדור הבא לקהל הרחב.”

“3D הוא שינוי פרדיגמה גדול בעולם המכשירים הניידים. זהו סוג שינוי המגיע רק אחת לעשור, כפי שהיה בזמנו הטלפון-מצלמה. אנו שואפים להביא את בשורת ה- 3D  להמונים, ולאפשר למשתמשים ליצור תכני תלת ממד משלהם בקלות” אמר עמיחי לובן, מנכ”ל מנטיס ויז’ן. “ההשקעה תאפשר לנו את היכולת להתרחב במהירות ובאופן אסטרטגי ותסייע לנו להבטיח את הקשר הישיר עם קהל הצרכנים ברחבי העולם”. עוד ציין לובן, “החזון שלנו היה תמיד לחלוק את ניסיוננו והבנתנו לגבי האופן שבו יכול ה- 3D לשנות באופן ניכר את מה שאנו יודעים ומקבלים היום”.

“אנחנו צופים ששימוש בצילום תלת ממד באמצעות מכשירים ניידים יהפוך בהדרגה לאמצעי תקשורת חשוב אם לא העיקרי”. אמר ליאור סוסן, סמנכ”ל וראש Lab IX של פלקסטרוניקס. “מטרתנו לספק את המימון והתמיכה לצוות הזה כדי להרחיב את יכולת ההובלה שלו במגזר החדש והמתעורר הזה”.

תגובות סגורות