פלסן חושפת בתערוכת יורוסאטורי 2014: HSF – Hybrid Slat Fence – מערכת מיגון פסיבית מתקדמת בפני RPG

 HSF  הינו הדור החדש של מיגון מסוג Bar Armour – מערכת מיגון קלת משקל וגמישה עשויה חומרים מרוכבים בשילוב עם פלדה רכה

 דני זיו, מנכ”ל פלסן, “המערכת בנויה בטכנולוגיה ייחודית מוגנת פטנט, להגנה מפני טילי ה- RPG 7 ו-9 הנפוצים ביותר,  ומענה כנגד השיפורים שבוצעו בשכבת הבידוד בראש הטיל”.

 המערכת מאפשרת מילוט קל באמצעות פתיחה והסרה מהירה של המיגון בעת הצורך

פלסן, מובילה עולמית במתן פתרונות מיגון המבוססים על טכנולוגיות חדשניות, מציגה בתערוכת יורוסאטורי שתתקיים ב- 16-20 ביוני בפריז, צרפת, את HSF – החידוש האחרון בטכנולוגית מיגון פסיבי נגד RPG.  החברה פיתחה את ה- HSF – Hybrid Slat Fence, מערכת מיגון ייחודית וגמישה לרכבי שטח בעלי גלגלים או זחליים הניתנת להתאמה לתנאי הדרך, לסוג הרכב, ואף לצבע ההסוואה של המשתמש.

HSFהינה מערכת מיגון קלת משקל, המורכבת מפלדה ולוחות משוריינים מחומרים מרוכבים.  המערכת המותקנת תוסיף 7 ק”ג בלבד לכל מ”ר למשקל הרכב, קלה בצורה משמעותית ממיגוני המתכת המקבילים, וכך אינה גורעת ממהירות הרכב או ביצועיו בשטח.

לדברי, דני זיו, מנכ”ל פלסן, “מערכת ה-HSF בנוי בטכנולוגיה ייחודית מוגנת פטנט, להגנה מפני טילי ה- RPG המתוחכמים ביותר כולל RPG7, RPG9, גם אלה הכוללים שכבת בידוד בראש הטיל. המערכת פועלת באמצעות מכניזם מיוחד היוצר קצר חשמלי בטיל”.

המערכת מאפשרת התקנה גם ע”ג פתחים ואזורים שקופים ברכב, בצורה אופקית או אנכית ובכך מאפשרת הגנה מקסימלית ללא קשר לסוג הדלת, או פתח הכניסה לרכב. ההתקנה על פתחי הרכב אינה פוגעת בשדה הראייה ומונעת תחושת ורטיגו, והרשת ניתנת להסטה אחורנית או שבירה על מנת לאפשר מילוט קל ומהיר בעת הצורך. כמו כן, מאפשרת המערכת התקנה קלה ומהירה והסרה מהירה בשטח על יד החייל.

בנוסף ל- HSF, פלסן תציג בתערוכה את מגוון פתרונות המיגון שלה הכוללים מיגון קבינה למשאיות צבאיות, מיגון צריח לטנקים, פתרונות שרידות הכוללים כסאות סופגי אנרגיה ורפידות סופגות אנרגיה.

תגובות סגורות