סיקור תערוכת ניו-טק 2014

ב-27-28 במאי נערכה התערוכה הבינ”ל לענף ההיי-טק והאלקטרוניקה – תערוכת ניו-טק 2014.
התערוכה אורגנה והופקה ע”י חברת New-Tech Events. בתערוכה הציגו כ-150 חברות המייצגות אלפי יצרנים והשתתפו כעשרת אלפים אנשים. במסגרת התערוכה נערכו מגוון כנסים ואירועים מקצועיים: הפורום השנתי למנהלי רכש, הכנס לפיתוח וייצור אלקטרוניקה רפואית, כנס רובוטיקה ואוטומציה, הכנס השנתי לתקשורת RF ומיקרוגל, וועידת חברות ה-Start-Up, הכנס השנתי לראייה ממוחשבת Machine Vision 2014, כנס צב”ד, כנס PRODUTECH וכנס HIGH SPEED PCB.
התערוכה מהווה את המפגש השנתי הגדול והמשמעותי ביותר בישראל לתעשיית האלקטרוניקה וההיי-טק ומאפשרת לחברות בארץ ובחו”ל להגיע לכל מקבלי ההחלטות, אנשי ההנדסה, הייצור והרכש בשוק הישראלי. אורחים ומבקרים רבים שהגיעו מחו”ל, הביעו את שביעות רצונם והערכתם לגודל התערוכה, כמות ואיכות המבקרים. התערוכה התאפיינה באווירה מצוינת ויצרההזדמנויות עסקיות רבות למציגים ולמבקרים הרבים.

חברת Digi Key

ביתן DIGI KEY בתערוכה

ביתן DIGI KEY בתערוכה

חברת Digi Key הציגה השנה בביתן גדול ומרשים במיוחד שמשך אליו מבקרים רבים. החברה היא מפיץ מורשה של מעל ל-650 מהיצרנים המובילים בעולם.
לדברי החברה, Digi Key מציעה את המבחר הגדול ביותר בעולם של רכיבים אלקטרוניים זמינים למשלוח מידי.
גם השנה, חברת דיגי’ קי, באופן מסורתי, היא אחת מנותני החסויות המרכזית בתערוכת ניו-טק.

חברת Avnet

במרכז, טל סגמן, סמנכ"ל מכירות ושיווק אבנט ישראל

לדברי טל סגמן מאבנט אבנט החליטה להציג בתערוכה השנה את מגוון הפעילות הטכנולוגית החל ממעבדי המערכות FPGA עד אחרון הקונקטורים מכל מערכת שיש בנוסף את נושא האמבדד של כרטיסים. “אני מייצג את אנשי השירות והמכירות שלנו, שנמצאים כל יום בשטח. החברה אחרי סה”כ שני רכישות ומיזוגים עם CRG וחברת צד של ניסקו FPGA XILINX יוצרת חברה אחת גאה, ומשפחה אחת ענקית.
עבור הלקוחות שלנו זו הפעם בשנה שאנו מביאים אותם אלינו הביתה, רוב השנה אנחנו באמת אצלם זה זמן טוב לארח כל אחד בביתנו הקטן תחת התערוכה הגדולה של ניו טק. דרך רכישות שמשלימות פעילויות שלא הייתה לנו בעבר כמו עם CRG MAREVELL ו-MIKON תחום הזכרונות. את רוב הלקוחות הכרנו אבל בהחלט הרחבנו את בסיס הלקוחות של אבנט וחיזקנו את מעמדנו בתוך הלקוחות.

חברת Arrow

אלדד יסעור, מנהל חברת Arrow ישראל

אלדד יסעור, מנהל חברת Arrow ישראל

חברת Arrow ישראל ממשיכה את קו
ה-Five Years Out”. חמש שנים קדימה הוא “העתיד המוחשי” ולא מדע בדיוני והמטרה היא לשווק טכנולוגיה ופתרונות ללקוחות היום, שישפיעו ושישנו את חיינו בעוד חמש שנים. בתערוכה שיווקה החברה גם את פתרונות ה-SoM החדשים מבוססי מעבדי ARM מבית ואריסייט ושירהטק שהתחלנו לשווק אותם השנה, תחום זה תופס תאוצה בארץ ובכל העולם ומאפשר יכולת לפתח מוצר מורכב בזמן קצר והשקעה מינימלית בפיתוח. בנוסף הטכנולוגיות הכי מדוברות בתחום של הקישוריות
(WiFi BLE ,ZigBee and RFID)
וסנסורים שמוטמעים היום כמעט בכל אפליקציה. כמדי שנתיים, גם השנה חברת ארו ישראל מקיימת את אירוע הדגל שלה
Arrow Multi Solution Day, באירוע שהתקיים במלון דן פנורמה, בת”א, ב-25/06 השתתפו מאות מהנדסים ואנשי פיתוח, אשר הגיעו לפגוש את היצרנים המובילים שחברת ARROW מייצגת ולשמוע הרצאות על הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בענף, בתחומים כגון: MCU/MPU, Analog + Mems,
Pemco & Moduls, High End MPU, Connectivity.

חברת ALLTEST

אמנון עמית, מנהל תוכניות מפיצים וקשרי אקדמיה באג'ילנט ישראל.

אמנון עמית, מנהל תוכניות מפיצים וקשרי אקדמיה באג’ילנט ישראל.

חברת AllTest המתמחה בציוד בדיקה ונציגה מורשית של Agilent בישראל הציגה את האוסילוסקופים לתחום הביניים, כולל משפחת InfiniiVision עם סדרות ה-2000, 3000 וה-4000. אמנון עמית
מ-AllTest” :Agilent הוא משווק מורשה של Agilent בישראל ומספק לנו את הגמישות העסקית הנדרשת בשוק תחרותי כמו שוק הצב”ד. היא מהווה עבורנו זרוע שיווקית נוספת בתחום האוסילוסקופים, וצב”ד בסיסי כגון ספקי כח Pattern Generators, DVMs, Counters וצב”ד נייד. בחודש האחרון נוספו לסל המוצרים ש-Alltest משווקת גם מצלמות טרמיות IR ובודקי בידוד חשמלי”. ל-Alltest קיימת גם פעילות של ציוד משומש.

חברת אנלוג 

צחי פטל, מנכ"ל Analog ישראל

צחי פטל, מנכ”ל Analog ישראל

גם השנה התמקדה חברת Analog Devices בתחום הרפואי ופגשה את לקוחותיה במתחם נפרד מהתערוכה מעל עמדת הרישום, זאת בנוסף לחברת פניקס טכנולוגיות שהינה מפיץ מורשה של Analog בישראל.
צחי פטל, מנכ”ל Analog ישראל: “לתערוכה הגיעו, מנהל הפיתוח העסקי בתחום הרפואי של אירופה ומהנדס אפליקציות בתחום היישומים הרפואיים. מיקום ה-B2B שלנו איפשר לנו לקיים פגישות באווירה עסקית נינוחה עם הלקוחות – מנהלי שיווק, הנדסה ופיתוח בחברות מובילות. גם השנה מודל הנוכחות שלנו בתערוכה ביחד עם תאום פגישות מראש עם לקוחות הוכיח את עצמו. האנרגיה החיובית וההתעניינות הגדולה במוצרי החברה היתה מאד מורגשת.
באמצעות פניקס טכנולוגיות הודגמו רכיבי שידור רדיו דיגיטליים, מיקרו מעבד לשליטה במנועים ורכיב מבודד דיגיטלי לתחומים: הרפואי, צבאי-תעופתי והתעשייתי. בהרצאה בתחום הרפואי הציגה Analog את עולם הסנסורים והחידושים העתידיים בענף.
כתוצאה מהשקעות בסגמנטים השונים בשנים האחרונות כמו
ה-Healthcare ,Military ,Com Infrastructure ,2014 מסתמנת להיות שנה טובה עבור Analog”.

חברת סידב טכנולוגיות

בועז מנדלר, מנהל את מחלקות האלקטרוניקה וההנדסה בסידב טכנולוגיות

בועז מנדלר, מנהל את מחלקות האלקטרוניקה וההנדסה בסידב טכנולוגיות

סידב (Cidev) אשר הרחיבה את מספר היצרנים הגלובליים אותם החברה מייצגת, הציגה בתערוכה מוצרים בתחום קוראי ברקוד, ספק כח, רכיבים אקטיביים, מקמ”שים (transceivers) ומחברים לתחום התקשורת. בועז מנדלר, מנהל את מחלקות האלקטרוניקה וההנדסה בסידב: “בתחום ספקי הכוח אנו מציגים בתערוכה ספקים AC/DC של חברת EOS מגרמניה אשר מתמחה בספקים עם גורם נצילות גבוהה מאוד, ספקים בטווח הספקים של 25 וואט ועד ל-450 וואט. בתחום ספקי
DC/DC החלנו לייצג את חברת pduke אשר מציעה פתרונות בתחום של 1 ועד 150 וואט”. בתחום האופטי סידב הציגה פתרונות של AXCEN בתחום המק”משים בטכנולוגיות כמו SFP ,SFP+ ,cooper ו-GEPON וכן פתרונות של ALL BEST המתמחה ב-cages לתקשורת אופטית בטכנולוגיות של QSFP+ ,SFP+ ,XFP ואיפיניבנד. בתחום האקטיבי הציגה סידב זכרונות מתקדמים של Winbond ורכיבים אנלוגיים של חברת DIODES.

חברת Weitek RobotX

אבי קורן, מנכ"ל Weitek

אבי קורן, מנכ”ל Weitek

Weitek RobotX המתמחה בפתרונות אוטומציה לתעשייה הציגה בתערוכה את הרובוטים של Abb Robotics, חטיבת האוטומציה של הענק השוויצרי. אבי קורן, מנכ”ל Weitek: “בתערוכה אנו מתמקדים בהצגת יכולות של מוצרי Abb בתחום האוטומציה ביחד עם הערך המוסף של חברת Weitek כאינטגרטור. אנו מציעים פתרונות בתחום הרובוטיקה החל מיכולת נשיאה של 3 ק”ג ליישומים כמו הרכבות אלקטרוניות ועד לרובוטים עם יכולת נשיאה של 450 ק”ג לתחומי הפלסטיקה, המתכת והרכב”. Weitek הציגה בנוסף לרובוטים את תוכנת ה-RobotStudio של Abb המאפשרת תכנות offline של הרובוטים בסגנון “What You See – is What You Get”.
רונן אהרון, מנכ”ל Abb ישראל שנכח בתערוכה מדגיש את התקופה הארוכה בה Abb העולמית פעילה בישראל – החל מקום המדינה ורואה ב-Abb חלק מההוויה הישראלית: “גם בתקופות קשות, כמו החרם הערבי, היינו חלק מהחברות הבודדות שהתמידו ופעלו בישראל”. Abb Robotics פועלת כחלק מחטיבת Discrete Motion המתמחה בפתרונות אוטומציה כמו מנועים משני מהירויות, רובוטים, מערכות אל-פסק ועוד. רונן אהרון מציין את החשיבות של Weitek כשותף עסקי וכאינטגרטור של Abb בתחום הרובוטיקה ואוטומציה.

חברת איסטרוניקס

מימין לשמאל:  אורי קני - סמנכ"ל תפעול - איסטרוניקס מיקי קני - מנכ"ל איסטרוניקס אריה איתן - סמנכ"ל איסטרוניקס

מימין לשמאל:
אורי קני – סמנכ”ל תפעול – איסטרוניקס
מיקי קני – מנכ”ל איסטרוניקס
אריה איתן – סמנכ”ל איסטרוניקס

איסטרוניקס: המסר המוביל השנה של איסטרוניקס בתערוכה היה “מקור אמין אחד לכל אבני הבניין ולציוד הבדיקה הדרושים לתעשיית ההיי-טק הישראלית”. ביתן איסטרוניקס, שהיה הגדול במיוחד, היה מבוסס על תשעה מרכזי תצוגה שונים, בהם הוצגו פתרונות טכנולוגיים חדשניים ליישומים משובצים בדיסציפלינות טכנולוגיות מגוונות:
– אבני בניין לפתרונות מחשוב מרמת המעבד ועד לשרת המשובץ של החברות Intel, Kontron, Compulab, Dell, Micron, LSI ,Microsoft Embedded ,Western Digital ומסכי Embedded של חברת KOE.
– במרכז התצוגה של Altera הוצגו מימושי SoC, טכנולוגיית “דור 10” – הדור הבא של הרכיב ה-FPGA של החברה ופתרונות Power של חברת Enpirion שנרכשה לאחרונה ע”י Altera.
במרכז התצוגה של Texas Instruments ו-Telit הוצגו פתרונות Wireless Connectivity ליישומי m2m ו-IoT, פתרונות Mixed Signal לקצבים גבוהים בתקן JESD 204B ופתרונות Power מגוונים. במרכז התצוגה של Tektronix הוצג צב”ד אינטגרטיבי לאימות פיתוח ובדיקות סופיות (MDO), סקופים מהירים לתדר 70GHz וברט סקופ לתקשורת מהירה עד 100GHz.
חברת Rohde&Schwarz הציגה מגוון צב”ד ופתרונות לתחום ה-RF הכוללים נתחי אותות ספקטרליים, מחוללי אותות, נתחי רשת המציעים ביצועים גבוהים. וכן צב”ד מעבדתי מסדרת “Value” הכולל צב”ד סקופים וספקי כוח.

חברת אל-גב

אופיר יוגב מנהל מכירות אופטיקה אל-גב אלקטרוניקה

אופיר יוגב מנהל מכירות אופטיקה אל-גב אלקטרוניקה

אל-גב המייצגת מבחר יצרני אלקטרוניקה בתחום מוליכים למחצה, אופטיקה, מיקרוגל הציגה מספר חידושים, אופיר יוגב: “בתערוכה הצגנו מספר תחומים ומוצרים חדשים כגון ציוד תקשורת תעשייתי הכולל יכולות אבטחת מידע, רכיבים ומודולים בתקן Wifi דלי הספק, תקשורת אופטית בקצבים של עד 100G, פתרונות להמרה מאופטיקה ל-RF רכיבי דגימה לקצבים של עד 64G רכיבים קטנטנים לפתרונות אספקת מתח על מעגלים מודפסים ולייזרים חזקים מאוד למגוון רב של שימושים”.

בעלי קבוצת RH מנצרת עלית חגגו בתערוכה יום הולדת 30 להקמת החברה

שושי ויעקב רוזנברג, בעלי קבוצת RH מנצרת עלית המעסיקה כ-9,000 עובדים ומתמחה בייצור ובהרכבת מערכות אלקטרוניקה לחברות הייטק, לחברות תקשורת ולתעשיות בטחוניות חגגו בתערוכת ”ניו-טק 2014” המתקיימת במרכז הירידים יום הולדת 30 להקמת החברה בהשתתפות עשרות אורחים מחו”ל ומישראל.

בתמונה: הבעלים יעקב ושושי רוזנברג

בתמונה: הבעלים יעקב ושושי רוזנברג

חברת אדוויס אלקטרוניקה

שלמה אוסטרובסקי, סמנ"כל מכירות בחברת אדוויס אלקטרוניקה

שלמה אוסטרובסקי, סמנ”כל מכירות בחברת אדוויס אלקטרוניקה

חברת אדוויס אלקטרוניקה המתמחה בפיתוח ושיווק של מערכות הספק וציוד לתשתיות תקשורת מחשבים הציגה השנה תחומי פעילות נוספים, כולל ביצוע פרויקטים בתחום המוצרים אותה היא משווקת. שלמה אוסטרובסקי, סמנ”כל מכירות בחברה: “אדוויס בחרה השנה כהחלטה אסטרטגית לבצע פרויקטים ולתת שירותי הנדסה ואינטגרציה למורים אותם אנו מספקים. תחום כזה לדוגמא הוא עיר ללא אלימות שבו אנו מציעים מצלמות, פתרונות תקשורת ומארזי אנרגיה סולארית למקומות בהם אין אספקת חשמל מסודרת. “בין היצרניות הבולטות אותן הציגה אדוויס בתערוכה ניתן למנות את חברת Mean Well המתמחה בתחום תאורת ה-LED וספקי מתח לרכיבי LED.
שלמה אוסוטרובסקי:”Mean Well מציגה ספקי כוח לתחום הרפואי המתאפיינים בזרמי זליגה נמוכים במיוחד, דבר שהוא קריטי לציוד רפואי עבור בדיקות פולשניות או עבור טיפולים קוסמטיים”.
בנוסף הציגה אדוויס את חברת Eltek, חברה אירופאית המתמחה במערכות גיבוי DC גדולות ואשר פיתחה מערכת אל-פסק בהספק 10 קילו-וואט במארז של ועם נצילות הגבוהה מ-96%.

חברת להט

כפיר בן יהודה, מנכ"ל להט טכנולוגיות

כפיר בן יהודה, מנכ”ל להט טכנולוגיות

חברת להט טכנולוגיות הציגה מגוון פתרונות בתחומים הבאים: פתרונות הינע מדויקים הכוללים שילוב של מערכות צילום
ליישומים שונים (ליישומים צבאיים, רפואיים, סמיקונדוקטור ואופטיים), פתרונות שונים בתחום בקרת ההינע במחיר אטרקטיבי מעבר ודיוקים גבוהים, פתרונות לפיזור חום (פאסיבי ואקטיבי) ומצלמות לתחום
ה-SWIR, מצלמות תרמיות, מצלמות CMOS ו-CCD במחירים תחרותיים ובאיכות גבוהה. בנוסף הציגה להט מחוללי תדר מודולאריים ומגברים למתח וזרם נמוך דלי רעש של חברת FEMTO.
מנכ”ל להט – טכנולוגיות – כפיר בן יהודה ציין כי בתערוכה חשפה החברה כמה מוצרים חדשים:
מחולל אותות AWG – ARBITRATY WAVEFORM GENERATOR בעל 4 ערוצים בקצב של 2.3 [G-sample/Sec] מתוצרת חברת תבור אלקטרוניקה מחיפה.
ציוד לבדיקת ווידאו של חברת QUANTUM DATA כאשר לראשונה הוצגה תמיכה בפרוטוקולים של HDMI 2.0, DisplayPort 1.2 ו-HDBaseT.
חברת Photron Fast Imaging הציגה מצלמה בעלת יכולת הקלטה של עד 1,000,000 תמונות בשנייה.

חברת Mouser Electronics

משמאל: אמיר מעוז, איש מכירות משה אלבז, מנכל דודי אלבז, איש מכירות  מרק נודלמן, מנהל מכירות

משמאל:
אמיר מעוז, איש מכירות
משה אלבז, מנכל
דודי אלבז, איש מכירות
מרק נודלמן, מנהל מכירות

מאוזר היא מפיצה עולמית מובילה ומורשית של מוליכים למחצה ורכיבים אלקטרוניים של יותר מ-500 יצרנים מובילים בתעשייה. דוד אלבז, מכירות ושיווק במאוזר – ישראל: “אנו מתמחים בחשיפה של טכנולוגיות ומוצרים חדשים למהנדסים ואנשי רכש. היצע המוצרים הרחב שלנו כולל מוליכים למחצה, מחברים, רכיבים פסיביים, ורכיבים אלקטרו מכאניים. “לאחרונה נוספו לרשימת היצרנים של מאוזר חברות נוספות כמו: Intel , Grayhill, Analog Devices, Cosel, Erni, Altera, Schneider Electric ועוד.

חברת WURTH Electronic

תומס שורט, מנכ"ל חברת  WURTH Electronic העולמית

תומס שורט, מנכ”ל חברת
WURTH Electronic העולמית

WURTH Electronic ישראל: מנכ”ל החברה העולמי, תומס שורט (Thomas Schortt) אשר נכח בתערוכה הציג למערכת ניוטק את נקודת המבט של החברה על השוק הישראלי. “השוק הישראלי מבחינתנו הוא אחד החשובים. מדובר כאן בשוק מאד מיוחד שהמאפיינים שלו הם חדשנות ופיתוח. “אומר תומס שורט. “בשוק כזה יש יתרונות גדולים. זמן האספקה שלנו בישראל הוא 72 שעות מרגע ההזמנה. לחברות סטארט אפ המהירות היא קריטית. מעבר לכך, המדיניות שלנו היא לא להגביל בכמות, כלומר אין אצלנו כמות מינימום. לחברות סטארט אפ וחברות קטנות זה שיקול שוב מאד. לחברת Electronic WURTH משרד בארץ עם נציגי מכירות ותמיכה, מה שמאפשר ללקוחת שלנו לקבל תמיכה ושירות מיידים. על פי הנתונים שלנו בשוק הישראלי המכירות כאן מכפילות עצמן בכל שנה, כך שהמודל שלנו בהחלט מוכיח עצמו”.

חברת OpteamX

מיה אבן שהם, מנכ"ל אופטימיקס

מיה אבן שהם, מנכ”ל אופטימיקס

חברת אופטימיקס (OpteamX) המובילה בפתרונות בתחום הוידיאו וההדמיה ואשר נתנה חסות לכנס Machine Vision 2014, הציגה השנה מגוון מוצרים חדשים הכוללים: מצלמות תעשייתיות בחיבור USB3.0 במגוון מארזים, תקשורת המאפשרת הצגת צילום של עד 10 מצלמות בו זמנית על PC אחד;
מצלמת צבע ייחודית מתוצרת יפן, לצילום בתנאי תאורה קשים ברזולוציית HD, כולל אודיו ואפשרות הקלטה. מיה אבן שהם, חברת אופטימקס: “השנה אנו חושפים טכנולוגיה חדשה של חברת Pentax Ricoh, מדובר במצלמת Extended Depth of Field () המאפשרת צילום עם עומק שדה גבוה במיוחד”.
כמו כן הציגה החברה את ה-RobotEye, מערכת להסחת שדה ראייה במהירות ודיוק גבוהים ביותר עבור צילום מספר מטרות הכוללת מצלמה יחידה ונייחת. חידושים אחרים כללו מצלמות בטכנולוגיה
10GEth, המאפשרות צילום במהירות גבוהה על גבי כבל ארוך במיוחד ומיקרוסקופ בשילוב עם חברת עומק אופטיקה הכולל מצלמת SWIR/NIR;

חברת TTI Net-Aye

ביתן TTI בתערוכה

ביתן TTI בתערוכה

TTI ישראל: המפיץ המוביל בעולם ל-IP&E. החברה מתמחה באספקת מחברים, רכיבים פסיביים ואלקטרו-מכאניים ממגוון יצרנים מובילים בעולם. TTI ממשיכה להגדיל את הפעילות בישראל כתוצאה מרכישת RAY-Q במהלך 2013 והעמקת הפעילות בשוק הצבאי. עמיר שור, TTI ישראל: “בשילוב עם RAY-Q, צופה TTI גידול של לפחות 10% במכירות בשנת 2014 בהשוואה ל-2013, בעיקר בתחומי המחברים והרכיבים הפאסיביים. TTI רואה בישראל שוק חשוב הן בתחום התקשורת, התעשייה ובייחוד בשוק הצבאי. לחברה מחסן גדול בישראל שיחד עם המלאים הגדולים שנמצאים במחסנים באירופה ובארה”ב נותן מענה מהיר ויעיל לצרכי הלקוחות בישראל.”

חברת DKR

משמאל עמיר קפלן, מנכ"ל DKR

משמאל עמיר קפלן, מנכ”ל DKR

חברת DKR המתמחה בשיווק ושירות למערכות לתחום הייצור האלקטרוני הציגה בתערוכה את ה-YSIA, מכונה המשלבת בקרת רנטגן ויכולת (Automatic Optical Inspection). עמיר קפלן, מנכ”ל DKR: “ה-YSIA היא בבחינת חידוש משמעותי לתעשייה שכן היא משולבת כחלק אינטגראלי בפס הייצור. המשמעות היא שהרכיב עובר מיידית משלב הייצור וההרכבה לבדיקה הכפולה כחלק מתהליך הממוחשב, וזאת בניגוד למכונות בדיקה דומות המצריכות הוצאת הרכיב מפס הייצור ובדיקתו במערכת נפרדת”.

חברת TRITECH

אוריאל סאלרי, מנהל מכירות בטרייטק

אוריאל סאלרי, מנהל מכירות בטרייטק

חברת טרייטק המייצגת יצרנים מובילים בתחום הרכיבים והמכלולים האלקטרוניים הציגה השנה סל מוצרים נרחב יותר הכולל רכיבים של יצרניות נוספות. אוריאל סאלרי, מנהל מכירות בטרייטק: “אנו ממשיכים במתן פתרונות מתקדמים ללקוחותינו בישראל כאשר במהלך השנה האחרונה הגדילה טרייטק את סל מוצריה בתחום סנסורים כגון מדי תאוצה, GYRO, מדי לחץ ולחות, פתרונות עבור IOT ,M2M והתחום הרפואי.
“בנוסף חתמה טרייטק חוזה הפצה עם חברות חדשות ומובילות בתחומן כגון חברת MERIT MEDICAL המספקת מוצרים מתכלים לתחום הרפואי, חברת Murata בתחום סנסורים וספקי כוח, BLE ו-WiFi. בין החברות המובילות אותן מייצגת טרייטק ושאותן הציגה בתערוכה ניתן למנות את חברת CACTUS המספקת זיכרונות מוקשחים לאפליקציות צבאיות ותעשייתיות, את GEO בתחום עיבוד הווידאו, בתחום האופטיקה את AWAIBA המציעה מצלמות CMOS בגדלים מיניאטוריים וחברת PIXELTEQ המציעה חיישנים ספקטראליים ומצלמות.

חברת ELECTRONDART

מימין לשמאל: אלי לוי, מהנדס מכירות יוסי יטמאנו, מנהל מחלקת רכיבים אקטיביים אלכס קפ, מנהל מוצר אלקטרו-מכאניקה עזרא לוי, מהנדס מכירות דודו כהן, מנהל שיווק אלקטרו-מכאניקה ובקרת הינע רן מי-פז, סמנכ"ל שיווק ומכירות

מימין לשמאל:
אלי לוי, מהנדס מכירות
יוסי יטמאנו, מנהל מחלקת רכיבים אקטיביים
אלכס קפ, מנהל מוצר אלקטרו-מכאניקה
עזרא לוי, מהנדס מכירות
דודו כהן, מנהל שיווק אלקטרו-מכאניקה ובקרת הינע
רן מי-פז, סמנכ”ל שיווק ומכירות

חברת הנציגויות אשר עד לאחרונה ייצגה את Thermax, קיבלה עם רכישתה של האחרונה ע”י חברת CARLISLE, את ייצוג מירב החטיבות של CARLISLE עם מגוון רחב של מוצרים. בין החטיבות המובילות בנוסף ל-Thermax, ניתן למנות את חטיבת TRI-STAR המתמחה בפינים למחברים צבאיים ותעופתיים וכן בטכנולוגיות לחיבור חוטים ללא חום – Heatless Crimp Splices. בתערוכה הציגה אלקטרונדארט פתרונות פיזור והעברת חום של חברת SAN ACE אשר תומכים בתקן IP68, פתרונות תקשורת מהירה לסביבות קשות של חברת MOOG – חטיבת Protocraft. המוצרים של MOOG כוללים המרה חשמלית לאופטית בתוך המחבר, ממתגים ונתבים (routers) לקצבים של עד 10 גיגה במידות פיזיות קטנות. כמו כן הציגה החברה ממירים מהירים (A/D, D/A) של חברת e2v התומכים בתדרים של עד 8GHZ ברוחב 12 סיביות ומיקרופרוססורים בתקנים צבאיים.

חברת YASKAWA

אריק דן, מנכ"ל יאסקאווה ישראל

אריק דן, מנכ”ל יאסקאווה ישראל

יאסקאווה הציגה בתערוכה את הרובוט המתקדם בעולם, ה-SBA. אריק דן, מנכ”ל יאסקאווה ישראל: “מדובר ברובוט שמשלב 15 צירי תנועה כך שמבחינה מוטורית הרובוט הזה מציג תנועות עגולות המדמות באופן מלא תנועת בן אנוש. כיום משולב הרובוט הזה בכל תעשיות הרכב בעולם וכן הוא מתחרה במסגרת פרוייקט מיוחד של צבא ארצות הברית בתכנית לשילוב רובוטים בפעילות באזורי אסון. הרובוט הזה יכול בשל מגוון היכולות שלו לשמש הן תעשייה כבדה כגון תעשיית הרכב וכן בתעשייה עדינה העוסקת בתחום מכלולי אלקטרוניקה קטנים”.

חברת TEDER

ארז שהרבני, מנכ"ל תדר הנדסה

ארז שהרבני, מנכ”ל תדר הנדסה

חברת תדר הנדסה הציגה מוצרים של חברת BG Systems האמריקאית אותה החלה לייצג לאחרונה. חברת BG Systems מתמחה בייצור Joysticks, מצערות מדויקות ומתמרים ליישומים צבאיים כמו מזלטי”ם ומערכות שליטה. פעילות נוספת אותה ממשיכה תדר הנדסה לפתח תוך כדי תמיכה מחברת הבת, RF Immunity, היא ייצור צמות וכבלים עם תוספות מיוחדות כמו אטימה ויציקה באפוקסי ליישומים המשולבים בתנאים קשים כגון כבילה תת-מימית, יישומים צבאיים ועוד. ארז שהרבני, מנכ”ל תדר הנדסה: “הגדלנו בחברה את מגוון הפתרונות ל”מחברים מסוננים” כדי שיתמכו בקצבים גבוהים כפי שנדרש היום ביישומים רבים. אנו מספקים תמיכה של 1 גיגה ומעלה בפרוטוקולים מהירים כמו USB 3. תחום נוסף אותו אנו מציעים ללקוחותינו בתחום האנרגיה הירוקה הוא תאי דלק מבוססי מתנול של חברת SFC לשימושים צבאיים”.

חברת MIGVAN

 אורי קפלן, מנכ"ל מגוון טכנולוגיות

אורי קפלן, מנכ”ל מגוון טכנולוגיות

מגוון טכנולוגיות הציגה בין היתר מוצרים של חברות חדשות אותן החלה לייצג כמו PFC ו-Spectrum Signal Processing. אורי קפלן, מנכ”ל מגוון טכנולוגיות: “אנו שמחים להשתתף בתערוכת ניוטק כבכל שנה ולהציג ללקוחותינו את החידושים האחרונים. מגוון תומכת בלקוחותיה ברמת הפיתוח וההנדסה בעזרת מהנדסי האפליקציה המיומנים – בכל התחומים בהם אנו פעילים. בתחום ספקי הכוח, החלנו לאחרונה לייצג את חברת RGM האירופאית אשר תומכת בייצור בהתאם למפרט הלקוח תוך התאמה מלאה לדרישותיו כולל תקינה. בתחום המעגלים הגמישים אנו מייצגים את חברת PFC אשר מציגה קו רחב של פתרונות בתחום זה. אנו ממשיכים לשים דגש על חברות מובילות שאנו מייצגים בהם ROHM בתחום הרכיבים וכן חברת Vicore בתחום ספקי הכוח לתחום הצבאי, רפואי ותעשייתי”. חברה נוספת אותה הציגה מגוון לראשונה בתערוכה היא Spectrum Signal Processing המתמחה בפיתוח פלטפורמות מיחשוב ו-RF (בתחום 20MHz – 2.7GHz) ליישומי תקשורת ורדיו מוגדר תוכנה (SDR).

חברת B T I

בן ברות, מחלקת המכירות  בחברת בי. טי. איי. מתכות איכות

בן ברות, מחלקת המכירות
בחברת בי. טי. איי. מתכות איכות

חברת בי. טי. איי. מתכות איכות (BTI-2XL): מורכבת משתי חברות הפועלות תחת קורת גג אחד: BTI המתמחה בייצור והתאמת מוצרי אלומיניום ופרופילים ליישומים תעשייתיים, תעופתיים וצבאיים וחברת 2XL שהיא חברת נציגויות בתחום מתכות איכות לתעשייה וליישומים מיוחדים צבאיים ותעופתיים. בן ברות, ממחלקת המכירות בחברה: “השנה BTI-2XL הציגה את שני תחומי פעילותה: תחום מכירה ושיווק של המתכות המיוחדות לתעשייה כמו טיטניום, מגנזיום, פלדות מסוגסגות לתעופה וסגסוגות אלומיניום. בנוסף, אנו מתמקדים ביכולתנו לספק פתרון כולל ללקוח תוך כדי ליווי הנדסי משלב התכנון ועד לאספקת המוצר המוגמר בתחומים כמו פיזור חום, פרופילים מודולריים, פרופילים לחדרים נקיים, למיזוג אוויר וקופסאות תקשורת“.

הזוכה בהגרלת CHEVROLET SPARK
בתערוכת
ניו טק2014

ענבל רמץ, מנהלת הרכש בחברת Silora R&D

בהגרלת CHEVROLET SPARK בתערוכת ניו טק 2 014 ענבל רמץ, מנהלת הרכש בחברת Silora R&Dהזוכה

בהגרלת CHEVROLET SPARK בתערוכת ניו טק 2 014
ענבל רמץ, מנהלת הרכש בחברת Silora R&Dהזוכה

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות