חדשות היום

קבוצת נירם גיתן חתמה על הסכם שותפות עם SAP

SAP ישראל וקבוצת נירם גיתן, העוסקת בתחום הייעוץ הניהולי, חתמו לאחרונה על הסכם שותפות במסגרתו תרתום נירם גיתן את ניסיונה הרב בתחום ניהול ההון האנושי בפרט והניהול בכלל, על מנת ללוות ולייעץ לחברות המיישמות או עומדות ליישם את פתרון ניהול ההון האנושי בענן SuccessFactorsSAP.

אקסיומה, החברה האחות, בעלת ניסיון רב ביישום פתרונות ה- ERP של SAP, תרתום את מרכז התמיכה וצוותי היישום שלה על מנת לספק תמיכה מלאה ללקוחות הקבוצה.

“SuccessFactors הינו אחד מהפתרונות המובילים של SAP בעולם ואף בארץ עם לקוחות גדולים שבחרו בפתרון לניהול ולפיתוח המשאב האנושי”, אמרה סתוית נבון, מנכ”לית SAP ישראל. “נירם גיתן מביאה עימה ערך מוסף רב והבנה עמוקה בתחום ההון האנושי. נירם גיתן היא שותפה שלנו מזה שנים רבות. מאז ומעולם, היה זה גוף משימתי ומצטיין, שלוקח על עצמו משימה ומצליח לבצעה על הצד הטוב ביותר. אנו שמחים שיש לנו שותף שמבין לעומק תהליכים ארגוניים בעולמות משאבי האנוש, ומאמינים שהלקוחות שלנו, שרוצים להפוך למצוינים, רק ירוויחו מהשותפות.”

“קבוצת נירם גיתן ואקסיומה שמחות להרחיב את שיתוף הפעולה המוצלח וארוך השנים עם SAP  גם ל- Success Factors,” אמר רמי יאולוס, יו”ר ונשיא הקבוצה. “הניסיון הרב של נירם גיתן בניהול ההון האנושי ושל אקסיומה ביישום פתרונות מבית SAP הם שילוב מיטבי לתמיכה בלקוחות המעוניינים ליישם את הפתרון המוביל של SAP Success Factors.”

בתמונה: מימין לשמאל: סתוית נבון, מנכ”לית SAP ישראל, רמי יאולוס, יו”ר ונשיא אקסיומה וקבוצת נירם גיתן, מורן דהן, מנהלת פעילות Success Factors בנירם גיתן פתרונות לניהול הון אנושי, עדי בירמן, מנכ”לית נירם גיתן, פתרונות לניהול הון אנושי, גיא לוי, מנכ”ל אקסיומה פתרונות מידע, ורמי מנחם, מנהל המכירות והשותפים העסקיים ל-SME ב-SAP ישראל.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות