חדשות היום

אלביט מערכות קיבלה חוזה לאספקת מערכות תקשורת לוויינית בתנועה לשימוש כוחותצבא קנדה

אלביט מערכות בע”מ (NASDAQ ו-TASE: ESLT) (“אלביט מערכות”) הודיעה היום כי זכתה בחוזה מחברת Rheinmetall Canada Inc., לאספקת מערכת תקשורת לוויינית(תקש”ל)בתנועהELSAT 2100, לשימוש כוחות צבא קנדה. החוזה, שהנו בסכום שאינו מהותי לאלביט מערכות, ייפרס על פני תקופה של 18 חודשים.

מערכת התקש”ל בתנועה (Satellite On The move – SOTM) מאפשרת העברת נתונים בקצב גבוה על גבי פס רחב, בעלויות נמוכות. ניתן להתקינה על גבי מגוון של פלטפורמות והיא ייחודית בצללית הנמוכה שלה ובכך שאין לה חתימה מזהה. כחלק מפתרון חדש זה, אלביט מערכות מציעה אנטנת תקשורת קטנה וקומפקטית המאפשרת תקשורת על גבי פס רחב מכל מקום ובכל זמן בתחומי תדר Ku, X ו-Ka , תוך שימוש בלוויינים צבאיים ומסחריים, לרבות יכולת שימוש ברשת לווייני ה-WGS של משרד ההגנה האמריקני, הנגישה רק לחברות בודדות בעולם.

יהודה (אודי) ורד, מנכ”ל אלביט מערכות יבשה ותקשוב, מסר: “החוזה לאספקת מערכות התקש”ל בתנועה הוא אבן דרך חשובה בפעילותנו בתחום התקשורת הלוויינית. הצבא הקנדי הוא צבא חדשני ומתקדם מבחינה טכנולוגית ואני מאמין שלקוחות נוספים ילכו בעקבותיו ויבחרו במערכות שלנו. שדה הקרב המודרני דורש יכולת אמינה להעברת נתונים בקצב גבוה למספר רב של משתמשים בו זמנית, ולעיתים קרובות בתנאי מזג אוויר קיצוניים. פתרון התקשורת הלוויינית בתנועה שלנו עונה על דרישות מחמירות אלה”.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות