חדשות היום

גילת הדגימה בהצלחה ביצועים מקסימליים של מכשיר נייד 4 G על בסיס תקשורת לוויינית ברשת מפעיל Tier-1 באסיה

ביצועי שיא של שידור מואץ ומוצפן על גבי רשת ה- 4G/LTE הושגו עם הטרמינל הלווייני Capricorn 200Mbps TDMA VSAT

פתח תקווה, ישראל,  1 באוקטובר, 2014 – חברת גילת רשתות לוויין בע”מ (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים ושירותים לרשתות תקשורת לווייניות, הודיעה היום, כי הטרמינל הלווייני (VSAT) שלה מדגם SkyEdge II-c Capricorn  העביר מידע במהירות המגיעה למלוא הפוטנציאל הביצועי של המכשירים הניידים מדור 4G כשהנתונים מוצפנים ומואצים. הבדיקות בוצעו על גבי רשת LTE של מפעיל Tier-1 באסיה.

טרמינל ה- 200Mbps Capricorn של גילת, הדגים מהירות יוצאת דופן  בהורדה של SESSION  יחיד משרת FTP לאורך זמן , תוך מיצוי הביצועים המקסימליים של מכשיר הטלפון הנייד, בהגיעו לקצב של 100Mbps. ההדגמה התבצעה על גבי רשת LTE המבוססת על טכנולוגיות של מספר יצרנים מובילים.

הבדיקה שנערכה מקצה לקצה, הוכיחה את ביצועי טכנולוגיית ההאצה של גילת, אשר הוגשה לאישור כפטנט, המאפשרת להתגבר הן על ההשהיה (delay) האופיינית לתקשורת הלוויינית, והן על מגבלות המכשיר הנייד. ההצלחה בהאצת המידע ובהצפנתו אפשרה את העברתו על גבי לוויין במהירות, שעד היום הושגה רק על גבי רשתות קרקעיות.

“פתרון ה- 200Mbps Capricorn VSAT שלנו, המשלב יכולות האצת תקשורת נתונים ב- 4G והצפנתם על גבי GTP, מהווה אבן דרך משמעותית בתעשייה שלנו”, אמר ארז ענתבי, מנכ”ל גילת. “בניסוי זה הדגמנו בהצלחה את יכולותינו להתגבר על ההשהיה בתקשורת הלוויינית, והוכחנו כי מכשירי  הטלפון הנייד תומכי LTE יכולים למצות את מלוא פוטנציאל המהירות שלהם”.

SkyEdge II-c Capricorn הינו טרמינל לווייני TDMA VSAT מוביל מסוגו, שהינו פתרון אידיאלי ליישומים בעלי דרישות תובעניות כמו backhaul של תקשורת סלולרית 4G/LTE. היחס הגבוה מאד בין מהירות שיא למהירות ממוצעת של רשתות LTE, הופך אותו לפתרון מושלם לשיתוף רוחב פס והפחתת עלויות תפעול, תוך כדי שמירה על חווית משתמש מעולה. בנוסף, ה- Capricorn תומך בהאצת GTP מתקדמת, ו- QoS (Quality of Service)   מבוסס אפליקציה והצפנת (over-the-air) AES-256 לביטחון ופרטיות, התואמות את הסטנדרטים של הטכנולוגיות ברשתות סלולריות.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות