מזור רובוטיקה מדווחת על קידומו של כריסטופר פרנטיס למנכ”ל החברה הבת בארה”ב

קיסריה, ישראל – 14 באוקטובר 2014 – חברת מזור רובוטיקה, העוסקת בפיתוח ומכירה של מכשור רפואי מתקדם לניווט כלים כירורגיים בדיוק גבוה ובפולשנות מזערית לניתוחי עמוד שדרה וניתוחי מוח, מדווחת היום על קידומו של כריסטופר פרנטיס, סמנכ”ל השיווק של החברה (SVP America & Global Marketing), שיכהן מעתה בתפקיד מנכ”ל החברה הבת בארה”ב, Mazor Robotics Inc. מר פרנטיס יהיה כפוף למנכ”ל החברה האם, מר אורי הדומי, וידווח לו ישירות.

“תרומתו של כריס לצמיחתה של מזור, החל מתכנון אסטרטגי ועד לביצוע בפועל, היוותה גורם מכריע בהצלחתנו”, אמר אורי הדומי, מנכ”ל מזור. “בשוק בארה”ב גלומה ההזדמנות העסקית הגדולה ביותר עבור מזור. אני סמוך ובטוח כי מנהיגותו, כישוריו ויכולותיו המוכחות של כריס יסייעו לחברה לעמוד ביעדיה”.

“הצמיחה של מזור היא תוצאה של הערך הקליני והכלכלי הגבוה שמציעות מערכותיה הרובוטיות של מזור למטופלים, למנתחים ולבתי החולים, המתאפשרת הודות לצוות מנהלים ועובדים מקצועיים ומסורים”, אמר כריסטופר פרנטיס. “לכבוד הוא לי לקבל על עצמי את האחריות המתלווה לתפקידי החדש, ואני מצפה להוביל את החברה במסלול אשר ישטיח את המשך הצלחתה וצמיחתה של מזור בשוק בארה”ב”.

למר פרנטיס ניסיון של 16 שנים בתפקידי ניהול בתעשייה הרפואית, בהן קידם טכנולוגיות חדשות בתחומים כירורגיים שונים. קודם להצטרפותו לחברת מזור ב-2010, שימש פרנטיס בעמדות בכירות בתחומי השיווק והמכירות בחברות Ethicon Endo-Surgery מקבוצת Johnson&Johnson ובחברת Intuitive Surgical וכן בתחום הכספים בבית החולים Tampa General Hospital. כריסטופר הינו בוגר האקדמיה הצבאית בווסט פוינט (United States Military Academy) ומחזיק בתואר MBA מאוניברסיטת Western New England ותואר במנהל מערכות בריאות (MHA) מאוניברסיטת South Florida.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות