Robotemi מכריזה על שיתוף פעולה עם אמאזון תשלב את Alexa  ברובוט האישי הישראלי הראשון – temi

החברה הישראלית פיתחה רובוט אישי המשלב יכולות מבוססות בינה מלאכותית וניידות אוטונומית

CES, לאס וגאס – 8 בינואר 2019 –חברת Robotemi הישראלית אשר פיתחה רובוט אישי המבוסס על בינה מלאכותית המשלב יכולות של סייענות חכמה וניידות אוטונומית לצרכן הסופי ולעסקים, מכריזה היום על התחייבותה לשלב את Alexa ולייצר חווית Echo Show-like ברובוט האישי temi, כאשר מערכת Smart Screen ומכשיר הטלוויזיה SDK של Alexa ישוחררו. חיבור זה יהפוך את temi לאחד מהרובוטים הראשונים המשלבים את טכנולוגיית Alexa, וירחיב את יכולות הרובוט ויהפוך אותו לחלוץ בעידן החדש של רובוטים עוזרים.

בנוסף, לפני מספר ימים הודיעה החברה כי השלימה סבב גיוס נוסף של 21 מיליון דולר למטרות שיווק ומכירות של “temi”, הרובוט האישי, הנייד הראשון בעולם. את סבב הגיוס הוביל המשקיע ג’ון וו, אחד ממשקיעיה הבולטים של חברת עלי באבא ששימש גם כסמנכ”ל הטכנולוגיות בחברה במשך עשור. משקיעים נוספים בסבב זה הם חברת ההשקעות האיטלקית Generali וחברת Ogawa מהונג קונג.

בנוסף על סבב השקעה זה, Ogawa  וTemi – הקימו שותפות אסטרטגית לשיווק והפצה של  temi ב 180,000 נקודות מכירה ברחבי העולם. סיבוב ההשקעה הנוכחי מביא את הסכום המצטבר שהושקע ב”temi” ל -82 מיליון דולר.

 הרובוט הישראלי שגובהו כמטר ומשקלו 12 ק”ג, מכיל שישה עשר סנסורים ייחודיים מעולם הרובוטיקה הכוללים חיישן לייזר 360 מעלות מתקדם ומספר מצלמות עומק, ומשלב בתוכו משטח הטענה לסלולר, נטען באופן עצמאי, ותוכנן במקור על מנת לסייע לקשישים. אך החברה זיהתה את הפוטנציאל ומגוון האפשרויות הגלומות בו, ביניהן יכולת ה- Telepresence, קיום שיחות וידאו ללא ידיים, המחבר בין משפחות שלא נמצאות תחת קורת גג אחת. המאפשרות למשתמש לבלות זמן רב יותר בתקשורת פנים אל פנים – וכתוצאה מכך לבנות או לשפר את היחסים עם בני משפחה, חברים, עובדים ועוד.

אתtemi  ניתן לרכוש במגוון חנויות ברחבי ארה”ב וסין ובכל חנויות הרשת B8TA בארה”ב. Temi נמצא כרגע בשלב ייצור המוני כאשר המשלוחים הראשונים יסופקו עד מרץ 2019 בארה”ב.

החברה הודגשה על ידי האגודה לצרכנות טכנולוגית, מפיקה את CES, כאחת החברות המבטיחות ביותר של השנה בתחום ה – IoT/ Smart devices space.

“temi” הינו מוצר חלוצי בתחום הרמקולים החכמים. לעומת Alexa Show, Google Home וPortal- של פייסבוק שהינם מוצרים נייחים, “temi” הוא מוצר נייד. התנועות האוטונומיות שלו ומאפייני האינטראקציה האנושית-רובוטית מאפשרים יישומים מרתקים רבים. בעזרת אפליקציית temi יכולים המשתמשים להניע את הרובוט מכל מקום בעולם ברחבי הבית או המשרד ולנהל שיחות וידאו ללא שימוש בידיים, קבלת פנים במשרד/בתי מלון/שדות תעופה, סיוע לקשישים מרחוק, נשיאת דברים ממקום למקום, לימוד שפות, משחקים אינטראקטיביים, אבטחה, תמיכה בחנויות ובתי עסק, לסייע   לרופא לבקר חולים הנמצאים בביתם, לצד מגוון שימושים רבים נוספים לעסקים ולקידום מכירות. ובעצם כל דבר שתנועה במרחב באופן אוטונומי יכולה לסייע. יוסי וולף, מנכ”ל Robotemi: ” temi משלבת טכנולוגיה חדשנית במחיר נגיש (1499$) ומציגה את הדרך האולטימטיבית לתקשורת בעידן האינטרנט המהיר, שתשנה באופן דרמטי את הדרך בה אנו מנהלים עסקים ומתקשרים עם עמיתים שלנו מרחוק.שיתוף הפעולה עם אמאזון הוא צעד משמעותי עבור temi. Alexa Smart Screen יעשירו את temi במיומנויות רבות ויהפכו אותו למנוע עיבוד השפה הטבעי הטוב ביותר בעולם ויביאו את temi לרמה חדשה של אינטראקטיביות, שימושיות ופָמִילְיָארִיּוּת.

החברה מעסיקה כיום כמאה עובדים. המטה העולמי של temi ממוקם בניו יורק, מעבדת המחקר והפיתוח ממוקמת בתל-אביב, והייצור מתקיים בעיר שנזן בסין, לצד מטה עסקי נוסף בסינגפור.

תגובות סגורות