חדשות היום

DSPG וקוואלקום יציגו פתרון משותף ליישומי טלפוניה באיכות HD ואינטרנט-של-הדברים (IoT)

בנוסף לשיתוף הפעולה עם קוואלקום, הציגה אתמול DSPG נתב תקשורת מבוסס אינטל הכולל שבב שפיתחה, המאפשר יישומי IoT בתדר הטלפוניה האלחוטית

(הרצליה, 22 באוקטובר 2014) ספקית שבבי המולטימדיה DSPG (נאסד”ק: DSPG) הודיעה היום על שיתוף פעולה עם קוואלקום האמריקאית בתחום האינטרנט-של-הדברים (IoT). DSPG הציגה היום לראשונה, במסגרת תערוכת Broadband World Forumבאמסטרדם, נתב תקשורת המבוסס על שבב ה-IPQ806x של קוואלקום, המשלב את שבב ה-DCX81 שפיתחה. נתב התקשורת מאפשר יישומי טלפוניה אלחוטית באיכות HD לצד יישומי אוטומציה ביתיים ושליטה מרחוק על מוצרים בבית. כמו-כן, השבב של DSPG מאפשר הוספת יישומים מתקדמים באמצעות עדכון תוכנה מרחוק.

שבב ה-DCX81 של DSPGמבוסס על טכנולוגיית ULE המאפשרת יישומי אינטרנט-של-הדברים (IoT) בתדר הטלפוניה האלחוטית.טכנולוגיה זו מתאפיינת בתחום תדרים נקי מהפרעות, טווח קליטה רחב ומאובטח, תמיכה ביישומי וידאו ואודיו, חיי סוללה ארוכים וצריכת הספק נמוכה במיוחד.

מקור הכנסה חשוב לספקי תקשורת

שירותי ה-IoT צפויים בעתיד להיות אחד ממקורות ההכנסה החשובים של ספקי שירותי תקשורת. השבב של DSPG מאפשר ליצרנים לפתח בזמן קצר יחסית נתבי תקשורת מתקדמים באמצעותם ניתן יהיה להציע שירותים מתקדמים אלה, ובשלב מאוחר יותר ניתן לשדרגם באמצעות עדכון תוכנה מרחוק. נכון להיום, יותר מ-25 מיליון משקי בית משתמשים בנתבי תקשורת הפועלים בתדר הטלפוניה האלחוטית המאפשר הוספת יישומי אינטרנט-של-הדברים.

“אנו שמחים לעבוד עם קוואלקום ולסייע בפיתוח דור חדש של נתבי תקשורת ביתיים המתאפיינים ביישומים מתקדמים, ביצועים חסרי תקדים ויעילות בצריכת ההספק”, אמר דניאל אסטרך, מנהל קו מוצרי נתבי התקשורת של DSPG.

מנהל קו מוצרי האינטרנט של חטיבת את’רוס בקוואלקום, אדם לאפדה, הוסיף: “שילוב השבב של DSPG עם השבב של קוואלקום מאפשר ליצרנים ולמפעילי התקשורת לספק נתבים ביתיים הכוללים יישומים ושירותים חדשים מבוססי IP, לצד טלפוניה באיכות HD”.

שיתוף פעולה עם אינטל

בנוסף לשיתוף הפעולה עם קוואלקום, הציגה אתמול DSPG נתב תקשורת ביתי המבוסס על שבב Puma-6 של אינטל לצד שבב שפיתחה. נתב תקשורת זה מיועד לספקי תקשורת המעוניינים להציע למנויים שירותי IoT שיפעלו בתדר הטלפוניה האלחוטית הביתית.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות