איתמר מדיקל מרחיבה את פעילותה בסין: חתמה על הסכם הפצה אסטרטגי וקיבלה הזמנה ראשונה משמעותית

אחרי חתימת ההסכמים האסטרטגיים השנה בארה”ב וביפן, איתמר מדיקל תרחיב את פעילותה בשוק הסיני: איתמר מדיקל חתמה על הסכם הפצה ושיתוף פעולה אסטרטגי בסין לשיווק ומכירת מוצר ה-EndoPAT

קיבלה הזמנה ראשונה משמעותית המפיץ, Beijing Viable Medical Investment Co. Ltd., ירכוש מהחברה הזמנה ראשונה של מערכות EndoPAT בסך של כ-550 אלפי דולר

איתמר מדיקל מרחיבה את פעילותה בשוק הסיני: החברה מדווחת היום כי חתמה על הסכם הפצה בלעדי ושיתוף פעולה אסטרטגי עם מפיץ חדש בשוק הסיני למכשיר  ה-EndoPAT. המפיץ, Beijing Viable Medical Investment Co. Ltd. (להלן: “”BVMI) ירכוש מהחברה מערכות ואביזרים נלווים על מנת לשווק ולמכור אותם ללקוחותיו בסין. ביום 26 בדצמבר 2014, העביר BVMI לאיתמר מדיקל מקדמה בסך של כ550 אלף דולר עבור הזמנה ראשונה של מכשירים.

ההסכם נחתם לתקופה של שש וחצי שנים החל מינואר 2015, וכולל עמידה ביעדי מכירות כתנאי לבלעדיות. המפיץ, BVMI, משתף פעולה עם פרופ’ דייוויד ג’ין, חוקר באוניברסיטת קורנל, וכן עם מובילי דעה בסין, כגון, פרופ’ באו, סגן הדיקן בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת פודן בשנחאי, איגוד המנתחים הקרדיולוגיים, וכן קרן וו ג’יפינג, שהינה מכון מחקר מוביל המעסיק אלפי חוקרים.

המפיץ מייעד את המכשירים הן לשימוש קליני רפואי והן לשימוש נרחב במחקרים רבי משתתפים אשר יבוצעו ע”י מרכזים מובילים בסין אשר בחלקם ימומנו ע”י ממשלת סין.

לאיתמר מדיקל אישורי מכירה למוצריה בסין, וכעת מתכוונת החברה לקדם את שיווק מוצר ה-EndoPAT בסין באמצעות מפיץ חדש ובעל השפעה. החברה מזהה התעניינות גוברת במוצר ה-EndoPAT בסין, כמו גם בשווקים מתעוררים נוספים, כמענה לצורך באבחון תפקוד האנדותל בצורה לא פולשנית.

מנכ”ל איתמר מדיקל, גלעד גליק אמר: “השוק הסיני החל להיפתח לטכנולוגיות רפואיות חדשות,  וטכנולוגית ה-PAT עם יכולות ספציפיות הקשורות לזיהוי ומניעה של נזקי זיהום אוויר והזדקנות למערכת הקרדיו-ווסקיולרית, מעניינת במיוחד את הרשויות בסין. הסכם עם מפיץ חדש בסין יאפשר לנו להאיץ את החדירה בשוק יעד חשוב זה. אנו מאמינים כי מדובר בשותף המתאים ביותר לאיתמר מדיקל לפיתוח השוק הסיני”.

פרופ’ דייויד ג’ין, חוקר באוניברסיטת קורנל ויועץ לשר הבריאות הסיני, ומי ששימש כיועץ רפואי ומדעי לשיתוף הפעולה בין איתמר מדיקל  לבין BVMI, אמר: “אני נרגש מאוד משיתוף פעולה חשוב זה. שיתוף הפעולה מהווה את נקודת המפגש בו הרפואה הסינית העתיקה, המאמינה כי לדופק האדם יכולת אבחון מובילה, פוגשת את הטכנולוגיה הישראלית, המיישמת אמונה זו. על מנת להגיע לאוכלוסייה הגדולה בסין עם למעלה ממיליארד איש, טכנולוגית ה-EndoPAT, הפשוטה להטמעה, מבוססת על המדע ובעלת עלות משתלמת – הינה קריטית”.

הסכם זה בסין מצטרף לשלושה הסכמים אסטרטגיים עליהם חתמה איתמר מדיקל מתחילת 2014, הראשון עם תאגיד הענק הרב-לאומי חברת Philips Respironics GK ביפן; השני בארה”ב עם Medtronic, Inc., מהחברות המובילות בעולם בתחום הטכנולוגיות הקרדיולוגיות; והשלישי עם Nihon Kohden Corporation, תאגיד ענק המתמחה בתחומי הייצור, הפיתוח וההפצה של מכשור רפואי אלקטרוני ביפן.

איתמר-מדיקלהינה חברת טכנולוגיות רפואיותציבורית (TASE:ITMR)  המפתחת מכשירים רפואיים לאחודרניים תוך שימוש באות ה- PATTM (Peripheral Arterial Tone). שני קווי המוצר הראשונים של איתמר, המבוססים על אות ה-PAT, הם ה- WatchPATTM מכשיר ביתי לאבחון הפרעות נשימתיות בשינה וה-EndoPATTM מכשיר לבדיקת תפקוד שכבת האנדותל המווסתת את תפקוד העורקים, היחיד המאושר על ידי ה-FDA המיועד להערכת תפקוד אנדותל ואבחון הסיכון מחלת העורקים הכליליים ומחלות קרדיו-ווסקולריות אחרות.

אות ה-PAT נמדד, באופן לא פולשני, מקצות האצבעות באמצעות חיישן אצבע יחיד במינו, המנותח בצורה אוטומטית על ידי אלגוריתמים ועיבוד אותות, שפיתחה החברה

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות