SCR תספק פתרון לחליבה ולניהול רפת עבור חוות הדגמה סינית-ישראלית במחוז פוג’יאן בסין

חברת SCR (www.scrdairy.com) הישראלית, נבחרה כספקית היחידה לפתרונות ניטור פרות וניהול רפתות בחוות ההדגמה הסינית-ישראלית שנפתחה לאחרונה במחוז פוג’יאן בסין. SCR תספק לחוות ההדגמה בסין ציוד הכולל טכנולוגיה של תגים חכמים לניטור העלאת גירה וגילוי דרישות של הפרות באופן קבוע (24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע). כמו כן, תספק החברה לחוות ההדגמה את ציוד החליבה האוטומטי ומערכת ניהול העדר המתקדמת, DataFlow II. חוות ההדגמה נפתחה לציבור ב-27 בנובמבר בטקס שבו נכחו בין היתר שר הכלכלה נפתלי בנט ושגריר ישראל בסין מתן וילנאי. חוות ההדגמה הסינית-ישראלית היא מיזם משותף של ממשלת ישראל והאקדמיה של פוג’יאן למדעי החקלאות (FAAS) בפוז’ו (Fuzhou) שבמחוז פוג’יאן. החווה מצוידת בטכנולוגיות ישראליות בתחומי ההשקיה, העופות, החממות והרפתות, לצורך הדגמת התועלות של טכנולוגיות חקלאיות ישראליות עבור השוק הסיני.

הטכנולוגיה של SCR מייעלת את כל האספקטים הקשורים לניהול רפתות לחלב, תוך שיפור יעילות הייצור, רווחת הפרה ואיכות החלב. טכנולוגיותSCR  השיגו החזר גבוה ביותר על ההשקעה ביחס לטכנולוגיות אחרות לניהול רפתות לחלב.

יריב אבישר, מנכ”ל SCR מסר בעקבות העסקה: “בתוך פחות מחמש שנות פעילות בסין, SCR כבר השיגה כמה פריצות דרך מרשימות עם התקנות של מאות אלפי תגים ועשרות מערכות ברחבי סין. חוות ההדגמה היא דרך נהדרת נוספת להדגים את התועלות שהטכנולוגיות של SCR יכולות לספק לבעלי רפתות החלב של סין”. אבישר הוסיף: “גידול הפעילות שלנו בסין הינו דו ספרתי ומהיר מקצב גידול החברה. אני מעריך שהשוק הסיני ימשיך לשמש כמנוע צמיחה חזק של SCR בשנים הקרובות”.

העסקה עם חוות ההדגמה במחוז פוג’יאן מצטרפת לעסקה משמעותית נוספת בסין עליה דיווחה  SCR שבמסגרתה בחרה ענקית המזון נסטלה בטכנולוגיית SCR להקמת פרויקט ענק לרפתנות מתקדמת בסין במטרה לחשוף את משק החלב הסיני הצומח במהירות, לטכנולוגיות חדשניות ולשיטות מתקדמות לגידול פרות וייצור חלב.

SCR פועלת בשוק הסיני משנת 2009 כשהיא מחזיקה נציגויות בבייג’ינג ובשנגחאי והטכנולוגיות שלה משולבות כיום במאות רפתות ברחבי סין כשרבע מיליון פרות בסין מנוטרות או נחלבות באמצעות טכנולוגיות של SCR.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות