ספק תקשורת באמריקה הלטינית בחר בפלטפורמת גילת לאספקת תקשורת באמצעות לווייני קיבולת גבוהה

SkyEdge II-c יספק אינטרנט פס רחב בתדר Ka למגוון יישומים: לצרכנים, ארגונים ולשימוש בתנועה ובטיסה

פתח תקווה, ישראל, 22 בדצמבר, 2014 – חברת גילת רשתות לוויין בע”מ (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים ושירותים לרשתות תקשורת לווייניות, הודיעה היום, כי ספק שירותי תקשורת (Telecommunications Service Provider) באמריקה הלטינית בחר בפלטפורמת ה -HTS של גילת עם פתרון ריבוי האלומות, לספק שירותי פס רחב בתדר Ka .

ספק שירותי התקשורת, אשר רכש לאחרונה חמש אלומות בקיבולת של 2.3 GHz, מתכוון להשתמש ברשת ה-HTS החדשה לאספקת שירותי אינטרנט מהיר למגוון שימושים בתקשורת צרכנית, ארגונית, בתנועה ובטיסה.

על פי תנאי ההסכם, גילת תספק מרכזיית SkyEdge II-c עם ערוצי תקשורת מרובים, טרמינלי VSAT וציוד נלווה. בנוסף, תספק גילת שירותי ניהול Network Operation Center (NOC) מבוסס ענן. ביצוע הפרויקט כבר החל ברבעון זה.

“הזכייה במכרז זה מעידה על יכולת הטכנולוגיה שלנו לתמוך במגוון שימושים על גבי פלטפורמה אחת ביעילות גבוהה”, אמר ראסל ריביירו, הסמנכ”ל האזורי של גילת באמריקה הלטינית. “אנו מאמינים כי נוכחותנו ותמיכתנו החזקה באזור, לצד הידע והניסיון שלנו בניהול רשתות, יאפשרו לשותפנו יתרון תחרותי משמעותי לטווח הארוך”.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות