שותף עסקי חדש לקבוצת Intentia חברת Linotech תתחיל לשווק וליישם מערכת ERPM3 מבית Infor

Intentia ישראל, המתמחה בפתרונות מחשוב ארגוני לתעשייה מכריזה כי חתמה על הסכם שותפות עסקית עם חברת Linotech למכירות ויישום M3, פתרון ה- ERP המוביל מבית חברת Infor הבינלאומית. חברת Linotech עוסקת ביישום וייעוץ פרויקטי ERP, באינטגרציה ובפתרונות משלימים. שיתוף הפעולה בין החברות יוצר הזדמנויות עסקיות חדשות לשתי החברות בתחומי האינטגרציה וההפצה.

הסכם השותפות החדש הינו חלק ממהלך אסטרטגי שנקבע על ידי חברת Infor להרחבת רשת השותפים הפועלים תחת קבוצת Intentia למטרת קידום M3 בשוק הישראלי. מהלך זה ירחיב את השירותים והפתרונות המוצעים ללקוחות חדשים של Intentia ישראל ועתיד להגדיל משמעותית את המכירות של M3 בישראל.

אלי מייזלס, בעלי קבוצת Intentia אמר כי: “ישראל נבחרה על ידי חברת Infor כמדינה הראשונה בעולם בה מתבצע מהלך מסוג זה, וזאת מתוך הבנה עמוקה של השוק הישראלי והפוטנציאל הטמון בו. ההסכם עם חברת Linotech מהווה השג משמעותי עבור שתי החברות, ובאמצעותו נוכל לפתח אפיקים חדשים ולהגדיל אף יותר את הנוכחות של M3 בשוק הישראלי”.

יעקב רבינוביץ’, מנכ”ל קבוצת Intentia אמר כי: “חברת Linotech הינה בעלת נוכחות מקצועית בולטת בתחום ה- ERP והאינטגרציה. הסכם השותפות יאפשר לנו להגדיל את נתח השוק של M3 בנישות חדשות ולחזק את נוכחותו של M3 בנישות הקיימות. לא מן הנמנע כי נוכל לשתף את Linotech ושותפים עסקיים נוספים בפעילות המקצועית של Intentia פתרונות מתקדמים, זרוע הביצוע שלנו, בפרויקטים בחו”ל”.

סלביק גימלברנד, מנכ”ל חברת Linotech אמר כי: “הסכם השותפות העסקית עם קבוצת Intentia מהווה הבעת אמון ביכולותיה ומקצועיותה של Linotech. הפתרון והמתודולוגיות הייחודיות שנחשפו בפנינו הן הגורם המרכזי שהביא אותנו להזדהות עם M3 ולהחליט לאמץ אותו כפתרון הדגל של החברה. ההסכם מעניק לנו הזדמנות למנף את הידע והניסיון שלנו ולהביא לארגונים בכל סדרי הגודל את פתרון ה- ERP המתקדם והחדשני ביותר בעולם. אנו מקווים להיות השותף והמיישם המוביל של Intentia ישראל ל- M3 בשוק הישראלי”.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות