צוות מפתחים מישראל זכה במקום הראשון בפרס החדשנות הבינלאומי של EMC

הצוות המנצח פיתח אפליקציה למוצרי מיחשוב לביש שתדע לזהות את המשתמש על סמך הדרך בה הוא מתנהג באופן רציף, בעוד היא פועלת ברקע וללא כל טרחה מצד המשתמש

צוות מפתחים מישראל זכה במקום הראשון בפרס החדשנות של EMC העולמית. הצוות הישראלי גבר על יותר מ-5,200 פרויקטים מ-32 מדינות, שהתחרו ב-27 מסלולים שונים. אירוע הגמר התקיים בהופקינגטון מסצ’וסטס, ארה”ב. הצוות המנצח מורכב מעובדי מרכז המצויינות בהרצליה של RSA, חטיבת האבטחה של EMC: ד”ר אלון קאופמן, זוהר דוכן, אלכס זסלבסקי, איקה בר-מנחם ותמר ויסמן. חברי הצוות זכו לפרס כספי ולסיוע בפיתוח עתידי.

הפרוייקט המנצח של הצוות הישראלי מציע פתרון לבעיה נפוצה בעידן הטכנולוגי הנוכחי, שבו לכל אדם יש עשרות סיסמאות ושמות משתמש שהוא צריך לנהל על בסיס יום יומי – בכניסה למכשירים ומחשבים, לאתרים שונים ולאפליקציות. בעידן הטלפונים החכמים, כמות הפעמים שאנו נדרשים להזדהות עלתה באופן משמעותי, דבר המוביל גולשים להתפשר על רמת האבטחה שלהם. רבים בוחרים בסיסמאות קלות מדי או עושים שימוש חוזר באותה סיסמא לכמה אתרים.

הצוות המנצח פיתח אפליקציה למיחשוב לביש (wearable devices) שתדע לזהות את המשתמש בצורה ודאית על סמך הדרך בה הוא מתנהג באופן רציף, בעוד היא פועלת ברקע וללא כל טרחה מצד המשתמש.המשתמש יקום בבוקר ויענוד את השעון החכם בו מותקנת האפליקציה, השעון יזהה לאחר מספר דקות שמי שלובש אותו הוא המשתמש המקורי, ומאותו רגע הוא לא יידרש להזין ססמאות בכניסה למכשירים שונים, לאתרים, או לאפליקציות.

ד”ר יעל וילה, מנכ”לית מרכז המצויינות, EMC ישראל: “זהו הישג מרשים ל-EMC ישראל ועדות נוספת למצויינות של קהילת המפתחים המקומית, ובפרט של עובדי EMC ו-RSA בישראל. מטרת התחרות היא לעודד ולשמר את רוח היזמות, היצירתיות והחשיבה מחוץ לקופסה של אנשי הפיתוח, ולקדם רעיונות לכדי פתרונות ומוצרים שיכולים להשתלב בפורטפוליו החברה הגלובלית”.

ד”ר אלון קאופמן, מנהל המחקר והחדשנות של RSA ישראל: “מזה כמה שנים שאנו בוחנים טכנולוגיות ביומטריות שונות, וכעת בשלה השעה לשלבם במיחשוב לביש. הזכייה בפרס נותנת תוקף לחדשנות והיצירתיות הישראלית, ואיכות העובדים במרכז המצוינות הישראלי. צוות החדשנות הישראלי עומל על עשרות רעיונות שכאלו מידי שנה שמשפיעים ומשנים את פני המוצרים של החברה”.

 

בתמונה המצורפת, מימין לשמאל: ד”ר אלון קאופמן, ד”ר יעל וילה, אלכס זסלבסקי, גיל שפירא, ד”ר ארנה ברי, זהר דוכין, איקה בר-מנחם, תמר ויסמן

(צלם: ניב קנטור)

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות