חדשות היום

סיוה תספק מעבדי אודיו לחברת השבבים הסינית InfoTM

הטכנולוגיה של סיוה תשולב במעבד היישומים של InfoTM, המיועד לסמארטפונים וטאבלטים

(הרצליה, 5 בינואר 2015) חברת סיוה (נאסד”ק: CEVA), המספקת טכנולוגיות מתקדמות לתכנון שבבים, הודיעה היום על הסכם עם חברת השבבים הסינית InfoTM Microelectronics. לפי ההסכם, ישולב מעבד האודיו TeakLite-4 של סיוה בשבב עיבוד היישומים (Application Processor) החדש של InfoTM, המיועד בעיקר לסמארטפונים, טאבלטים וממירים דיגיטליים. מעבד היישומים מהווה את שבב הליבה המרכזי בכל מוצר סלולרי או אלקטרוני.

מעבד האודיו של סיוה שולב עד היום ביותר משלושה מיליארד מוצרים, ונחשב למעבד האודיו המוצלח ביותר בתעשיית השבבים. מדובר במעבד המאפשר לספקי השבבים לשדרג מוצרים באמצעות עדכוני תוכנה, ובכך לחסוך בעלויות פיתוח עתידיות.

עיבוד עוצמתי וצריכת זרם נמוכה

“בתהליך בחירה מפורט שערכנו, הוכיח מעבד האודיו של סיוה כוח עיבוד חזק לצד צריכת הזרם הנמוכה ביותר”, אמר מנהל מוצר ב-InfoTM, קורט ז’אנג. “תכונות אלו, בשילוב ספריות התוכנה והתמיכה הטכנית המצוינת של סיוה מהווים פתרון אודיו מלא עבור דור מעבדי היישומים הבא שלנו”.

סמנכ”ל השיווק של סיוה, ערן ברימן, הוסיף: “אנו שמחים על הצטרפותה של InfoTM לרשימת לקוחותינו בתחום מעבדי האודיו. התמיכה ביכולות אודיו מתקדמות חיונית היום בכל מכשיר סלולרי, ומעבד האודיו הנוכחי שלנו מאפשר ל-InfoTM להציע כל יישום אודיו תוך שמירה על צריכת זרם נמוכה יותר בהשוואה לטכנולוגיות אחרות”.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות