ELIMEC מתרחבת

את 2015 פתחה ELIMEC בהרחבת סל הרכיבים שלה בישראל. חברת אינטרלינק אלקטרוניקס מקליפורניה הודיעה כי בחרה ב-ELIMEC כשותפה המייצגת לניהול המכירות בישראל ובהודו. אינטרלינק אלקטרוניקס נחשבת למובילה עולמית בתחום פתרונות ה-HMI
().
“אין ספק שצירוף של אינטרלינק אלקטרוניקס לסל המוצרים שלנו, פותח בפנינו שוק עם פוטנציאל גדול ומאתגר בישראל וגם בהודו”, אומר לניו טק אורי רוגל מנכ”ל ELIMEC. “ראשית מדובר בטכנולוגיה מתקדמת מאד של ממשק HMI ולכן הוא מתאים לשני סגמנטים שבהם אנחנו חזקים מאד בישראל, הרפואי והצבאי. מעבר לכך הטכנולוגיה החדשה נחשבת לזולה מאד בהשוואה למקבילות, נתון שמגדיל את הפוטנציאל השיווקי שלה”.
אינטרלינק אלקטרוניקס הובילה את תעשיית האלקטרוניקה המודפסת במסחור טכנולוגיית FSR (נגד חיישן-כוח מוגן ע”י פטנט), שאפשרה מציאת פתרונות ממשק אדם-מכונה (HMI) אמינים. מזה 30 שנה מתמקדים פתרונות אינטרלינק אלקטרוניקס בקלט משתמש ידני, ניווט תפריט, שליטה בסמן, וטכנולוגיות ממשק אינטואיטיביות אחרות עבור יצרניות האלקטרוניקה המובילות בעולם. לאינטרלינק אלקטרוניקס עבר מוכח של אספקת פתרונות ממשק אדם-מכונה עבור אפליקציות חיוניות לתפעול בטווח שווקים רחב: אלקטרוניקה לצרכן, רכבים, תעשייה ורפואה.
“אנו שמחים לצרף את ELIMEC, לצוותי אנשי המכירות המנוסים שלהם, למשפחת שותפי אינטרלינק”, אמר בהודעה לעיתונות סטיבן נ. ברונסון, יושב ראש, מנכ”ל ונשיא אינטרלינק אלקטרוניקס. “אנו מצפים להגיע לאף יותר לקוחות עם קווי המוצרים המגוונים וזוכי הפרסים שלנו ועם הפתרונות הטכנולוגיים החדשים שלנו. יחסים אסטרטגיים חדשים אלה יהפכו את מוצרי אינטרלינק לנגישים יותר, לקהל צרכנים רחב עוד יותר, לצד אספקת תמיכה טכנית ושירותי התקנה מקומיים”.
חברת ELIMEC, אלימק הנדסה אלקטרו-מכאנית הוקמה ב-1988. החברה שממוקמת באזור התעשייה בראשון לציון, מתמחה ביבוא ושיווק רכיבים ומוצרים אלקטרו-מכאניים ואחרים, לשימושיים צבאיים ותעשייתיים. בנוסף עוסקת ELIMEC במתן פתרונות לתעשייה, תכנון וייצור של רכיבים ומכלולים בהתאם לדרישות הלקוחות. כמו כן, החברה מנהלת מערכת איכות לפי תקן ISO9001 ובקרוב גם AS9100…
הבחירה ב-ELIMEC על ידי אינטרלינק אלקטרוניקס נעשתה אחרי בחינה מדוקדקת שערכה החברה האמריקנית בשוק הישראלי. “לאלימק גישה ייחודית לשווקים מסחריים וצבאיים וללקוחות בשווקים הביתיים, בנוסף ליתרונות האסטרטגיים של הפעילות שלהם בהודו ובישראל, אמר ניל ז’רבי, סגן נשיא מכירות עולמיות ופיתוח עסקי באינטרלינק אלקטרוניקס, “אנחנו מצפים לשיתוף הפעולה הזה עם אלימק, על מנת להביא להצלחה מירבית בשני השווקים הללו”. אחד השווקים אליהם מכוונת ELIMEC עם קו המוצרים החדש של אינטרלינק אלקטרוניקס הוא השוק הרפואי, סגמנט שצובר בשנים האחרונות תאוצה רבה בישראל.
“אני חושב שבסגמנט הרפואי יש בהחלט פוטנציאל גדול למוצרי אינטרלינק אלקטרוניקס”, אומר רוגל. “הממשק הייחודי HMI, שהמציאה אינטרלינק, מתאים לכל אפליקציה שדורשת תרגום של כוח. כך למשל רכיב שיודע להפוך לחיצה של אדם על סנסור מסוים לאינפורמציה דיגיטלית. דוגמא ליישום בשוק האוטומוטיבי בידית הפתיחה של המכונית החשמלית טסלה. הידית נשלפת החוצה באופן חשמלי, אחרי זיהוי נגיעה של כף יד. את הטכנולוגיה הזאת אפשר לקחת רחוק בתחום הרפואי ובעיניי לא רק, ניתן בהחלט לשלבה ביישומים צבאיים מתקדמים, הדורשים למשל שימוש במשטחי נגיעה שאינם נראים לכל עין”.
שנת 2015 הייתה מבחינת ELIMEC שנת שיא במכירות בישראל. “התחזית שלנו ל-2015 היא שהמגמה הזאת תימשך לנוכח העובדה שמשרד הביטחון אישר תקציבי מחקר ופיתוח למערכת הבטחון”, אומר לנו רוגל.
במהלך הכנס המיוחד שערכה ניו טק תחת הכותרת “פיתוח וייצור זיווד אלקטרוני”, הציגה ELIMEC את חברת ניקומטיק NICOMATIC הצרפתית, יצרנית מיקרו קונקטורים. NICOMATIC, שהוקמה ב-1976 החלה את דרכה כמפיצת רכיבים ובשלב מסוים עברה להיות יצרנית לשוק התעשייתי ובהמשך נכנסה גם לתחום הביטחוני והתעופתי. כיום פעילה NICOMATIC באירופה ובמזרח הרחוק שם הקימה מתקן הרכבה מיוחד לשוק הסיני.
“הבנו שאנחנו צריכים להיות נוכחים באזור הזה של העולם”, אומר לנו מריאנו שופר
מ-NICOMATIC צרפת שהגיע לכנס בהזמנת ELIMEC. “זה קודם כל מקצר לנו את תהליכי האספקה, הייצור שם מאופיין לשוק הסיני בשונה מזה באירופה ומעבר לכך, מאפשר לנו להתפתח לשווקים נוספים במזרח הרחוק”.
ומה לגבי השוק בישראל שבו אתם מיוצגים על ידי ELIMEC?
“ראשית אני חייב לומר שאנחנו נוכחים בשוק הזה הרבה שנים וזה אומר שיש כאן היכרות מצוינת עם קו המוצרים שלנו והאיכות שלו. בישראל השוק הדומיננטי הוא השוק הצבאי, ובשלב מסוים הבנו שאנחנו צריכים להתכוונן אליו, אגב לא רק בישראל, אלא גם בעולם כולו. כיום פלח השוק הביטחוני הוא כחמישים אחוזים ממכירות החברה בעולם. כשאנחנו מביטים על השוק הישראלי בהשוואה לשאר השווקים בעולם, הרי שבהחלט ניתן לאפיין אותו כשוק מאד יצירתי. אין כאן ייצור המוני אבל יש כאן הרבה מאד מחקר ופיתוח. כחברה גלובאלית אנחנו רואים יתרון גדול להיות נוכחים בשלבים האלה של המוצר. מעבר לכך השילוב בין קו המוצרים שלנו לשוק הביטחוני הישראלי ותקציבי המחקר והפיתוח הגדולים כאן, הם חיבור מצוין מבחינתנו”.
“אני בהחלט מצטרף לדברים האלה” אומר רוגל מנכ”ל ELIMEC שמצטרף לשיחה בביתן של ELIMEC במתחם אווניו. “ישראל נתפסת בעולם לא כשוק יצרני אלא יותר כמעבדת מחקר ופיתוח. אנחנו רואים שהאפיון והפיתוח של המוצרים נעשה כאן ואז עובר הייצור לשוק הסיני , במיוחד אמורים הדברים בכל הקשור לשוק התעשייתי. בסגמנט הצבאי כמובן שהדברים שונים. הייצור נמצא כאן בישראל או לחילופין עובר לארצות הברית לייצור במסגרת כספי הסיוע FMS או off set בהודו. החריג הוא למשל כיפת ברזל שמיוצרת בארץ ונמכרת בארץ בלבד, גם בה משולבים רכיבים שלנו. אני מקווה שמשרד הבטחון יתחיל לשווק את המערכת בחו”ל, מבחינת ELIMEC זו תהיה ללא ספק קפיצת מדרגה”.

מחברים עגולים עם מגעים למעגל מודפס

חברת AERO ELECTRIC מדווחת על קטלוג חדש ובו מידע רב על מחברים עגולים צבאיים עם מגעים למעגל מודפס, לסדרות הבאות:
38999 Series I ,II, III MIL-DTL- MIL-DTL-26482 Series II
המחברים מגיעים גם עם צד אחורי קצר יותר מאשר אצל יצרנים אחרים, נתון המאפשר חסכון בנפח ובמשקל של המארז.
המחברים מוצעים גם באופציות עם קדחים והברגות בצד האחורי של הגוף לצורך חיזוק המעגלים למחבר ועם CLINCH NUTS לנוחיות בהרכבה ומניעת נפילת חלקים קטנים למכשיר.
המחברים מסופקים מהחומרים הבאים: אלומיניום בציפוי קדמיום ירוק או ניקל, ניקל שחור (RoHS), נירוסטה, ברונזה.
המגעים למעגל מודפס: באורך זנב של 0.080, 0.140, 0.200, 0.250, 0.300 אינץ’ ובעוד מספר גדלים עד 0.510 אינץ’. המגעים מצופי זהב וניתן לקבלם גם עם קצוות מצופים בבדיל להלחמה קלה יותר, ושמירה על ניקיון אמבטיית ההלחמה.

אמיר בר שלום

תגובות סגורות