מנואל ריבלו מונה למנכ”ל החדש של F5 Networks

F5 Networks ממנה את מני ריבלו לנשיא ומנכ”ל החברה ולחבר במועצת המנהלים החל מה- 1 ליולי 2015. ריבלו שימש בעבר כסגן נשיא לפתרונות אסטרטגיים ב- F5. הוא יחליף את המנכ”ל רב השנים של F5, ג’ון מק’אדם, אשר ישמש כיו”ר מועצת המנהלים עם פרישתו ב- 1 ליולי. אל היגינסון, אשר היה חבר במועצת המנהלים של F5 מאז 1996 ושימש כיו”ר מועצת המנהלים מאז 2004, יישאר במועצת המנהלים של החברה כ- Lead Independent Director, החל מ- 1 ליולי 2015.

תחת הנהגתו של מק’אדם, F5 גדלה בהכנסותיה השנתיות עד למעלה מ- 1.7 מיליארד דולר וביצעה מהפכה בדרך שבה יישומים מתפרסים, מנוהלים ומאובטחים. במשך 15 שנות כהונתו, מק’אדם הוביל תרבות של שיתוף פעולה וכבוד והפך את F5 לאחד ממקומות העבודה הטובים ביותר בתעשיית הטכנולוגיה, כפי שסומן על ידי Glassdoor בחורף האחרון.

“התקופה שלי כמנכ”ל היתה מאד מספקת, הן מבחינה מקצועית והן מבחינת אישית, ואני רוצה להודות לכל עובדי F5, בעבר ובהווה, אשר תרמו לקידומה של F5 למובילה בתעשייה ולהפיכתה למקום מעולה לפיתוח הקריירה” אמר מק’אדם. “בעוד אני עובר לתפקיד החדש כיו”ר מועצת המנהלים, אני מתרגש לקראת העתיד של F5 ומשוכנע כי החברה תהיה בידיים טובות עם מני על ההגה”.

בתקופת עבודתו ב- F5, ריבלו היה אחראי על הפיתוח האסטרטגי של החברה, ניהול המוצר ואסטרטגית השיווק הגלובלית. הוא הרחיב את F5 מעבר לשורשיה בדטה-סנטר כך שתכלול היצע היברידי חזק הכולל גרסאות וירטואליות, פתרונות שנבנו לענן, ופתרונות as-a-service המשלימים את החומרה המובילה של החברה. בנוסף, ריבלו הוביל את בנייתה של ארכיטקטורת Synthesis, המאפשרת לאספקת יישומים להתפתח יחד עם החידושים בתחום, דרישות הלקוחות והחזון האסטרטגי של החברה.

“במהלך העשור האחרון F5 ביססה את עצמה כספקית מובילה של שירותים, המבטיחה כי יישומים המועברים על גבי רשתות ה- IP הינם מהירים, מאובטחים וזמינים לכולם, בכל מקום ובכל זמן” אמר ריבלו. “זהו זמן מרתק ב- F5 ואני מצפה לעבודה עם צוות מנהלי החברה ועם צוותי F5 בכלל על מנת להרחיב את ההובלה שלנו, להגדיל את שוק שלנו ולהמשיך לבנות על ההצלחה ארוכת השנים בחברה”.

לפני הצטרפותו ל- F5 באוקטובר 2011, ריבלו שימש כסגן נשיא בכיר למערכות הנדסה ותפעול בחברת סיסקו. במהלך 19 שנותיו בסיסקו, ריבלו שימש כחבר בצוות הנהגת ההנדסה, ניהל מכירות כלל עולמיות ותפעול הנדסי ושימש כראש ארגון הנדסת מערכות כלל עולמי. ריבלו עבד עם הארגונים הגדולים בעולם, ספקי שרות וארגונים קטנים ובינוניים (SMBs), עיצב ובנה מוצרים קריטיים, מערכות ורשתות. קריירת הניהול שלו התפרסה למשך 25 שנים בהנדסה, תכנון אסטרטגי, תפעול, הנדסת מכירות ו- IT. ריבלו משרת במועצת המנהלים של Apollo Group, אחד מספקי החינוך הפרטי הגדולים בעולם. הוא מחזיק בתואר ראשון ובתואר שני בהנדסת חשמל ממכון סטיבנס לטכנולוגיה.

“מאז שמני הצטרף לחברה באוקטובר 2011, הוא היה חלק משמעותי מצוות ההנהגה של F5 ותורם משמעותי להצלחתה של החברה” אמר היגינסון. “הוא מנהיג עסקי ותיק ואיש בעל חזון טכנולוגי. כיורש דרכו של ג’ון, הוא בעל יכולות יוצאות מהכלל להוביל את F5 בתקופה בה החברה מוצבת היטב על מנת לנצל הזדמנויות בשווקים מתעוררים. בשם מועצת המנהלים, אני מתרגש לקראת העתיד של F5 תחת הנהגתו של מני ומצפה לעבודה משותפת אתו על מנת לבנות את הצלחת החברה”.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות