חדשות היום

חברת דורות מגופי פיקוד ובקרה בחרה בפלטפורמת ה-3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס

חברת דורות מגופי פיקוד ובקרה, מובילה עולמית בפיתוח, ייצור ושיווק פתרונות לבקרת נוזלים ומים, בחרה בפלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes), חברת ה-3DEXPERIENCE, לפיתוח וניהול כלל המידע ההנדסי בחברה. את הפרויקט מובילה חברת סיסטמטיקס, המפיצה את פתרונות דאסו סיסטמס בישראל, היקף הפרויקט: כמיליון שקלים.

דורות מגופי פיקוד ובקרה, שמושבה בקיבוץ דורות בעוטף עזה, הינו מהמפעלים הוותיקים בארץ לפיתוח, ייצור ושיווק מגופים מכנים והידראוליים, מדי מים ומשחררי אוויר לתעשייה, לחקלאות, לכיבוי אש, ולמערכות הולכת מים. החברה, שהוקמה בשנת 1946, מייצאת כיום מוצרים לכל רחבי העולם ומחזיקה מספר חברות בת וכ-70 נציגויות במדינות שונות.

התרחבות פעילותה העסקית של החברה בשווקים בינלאומיים  הביאה עמה  צורך בפתרון מחשובי לניהול כלל המידע ההנדסי בחברה המאפשר שקיפות ושיתופיות בעבודה עם גופי החברה וגורמי חוץ  בארץ ובעולם. לאחר בחינת הפתרונות הקיימים במשק, החליטה דורות לבחור בפלטפורמת ה-3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס כדי לשפר את פיתוח ותכנון המוצרים.

“על אף שמדובר בארגון עם פעילות בינלאומית ענפה, בדורות עבדו עד לאחרונה רק עם מסמכי CAD  מנוהלים ידנית ותוכנות שרטוט שהותאמו מקומית לחברה ,” מספר איל שוריאן, מנהל מכירותCATIA-ENOVIA  בסיסטמטיקס. “מדובר על חברה שמרבית המכירות שלה הן בעולם, בעיקר בשווקים בינלאומיים, ועם למעלה מ-300 עובדים פזורים ברחבי העולם. בתור לקוח של דאסו סיסטמס, עם פתרון מערכת התיב”מ SOLIDWORKS, המעבר לפלטפורמת ה-3DEXPERIENCE היה מתבקש”.

עם פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס, תוכל דורות לנהל את כל המידע ההנדסי בארגון ולשפר את שיתוף הפעולה בין המוקדים השונים של הפעילות, גם בארץ וגם בחו”ל. בנוסף יכולות הפלטפורמה להתממשק עם מערכת ה-ERP ולחבר בינה לבין המידע ההנדסי יביא לארגון תועלת רבה, ישפר זמן יציאה לשוק ויסייע להם להגיב במהירות לדרישות הלקוחות בשוק תחרותי מאוד.

מאור אביטל, מנהל ההנדסה בדורות מגופי פיקוד ובקרה אמר: “הטמעת פלטפורמת 3DEXPERIENCE בדורות תביא לשיפור משמעותי בניהול המידע הקשור למחזור חיי המוצר ולזמינות ונגישות למידע זה לכלל עובדי החברה. המערכת תתרום לתהליך החדשנות הארגונית ותאפשר לדורות להתמודד עם דרישות השוק המשתנות, לפתח מוצרים מובילים ולהקדים את השקתם. בנוסף, באמצעות המערכת כל התהליכים ההנדסיים שמתבצעים כיום ידנית יהפכו להיות ממוחשבים ומבוקרים, דבר שיביא לחסכון בטעויות אנוש, זמן ומשאבים.”

“אני מאמין כי הטמעת פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE בדורות תעבור בצורה חלקה, בעיקר כיוון שכבר יש להם את פתרון SOLIDWORKS שלנו”, אמר אלי בויקיס, מנכ”ל דאסו סיסטמס ישראל. “יתרה מזאת, אני מאמין כי הפלטפורמה תביא לדורות ערך רב בכל הקשור לחסכון בזמן ובכסף, כמו גם ביצירת שיתופיות ושקיפות טובה יותר ברחבי כל הארגון.”

בשלב הראשון תוטמע המערכת במחלקות הפיתוח וההנדסה, שהן הקריטיות ביותר עבור הארגון, ותכלול עשרות רשיונות. עם התקדמות הפרויקט, תתכן הרחבת השימוש לכלל עובדי החברה.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות