חדשות היום

VMware מציגה פרויקטים חדשים של קוד פתוח במטרה להאיץ את אימוצם של יישומי ענן על ידי ארגונים גדולים

היום הכריזה חברת VMware על שני פרויקטים חדשים של קוד פתוח, שמטרתם לאפשר לארגונים גדולים את אימוצם של יישומי ענן – פרויקט Lightwave, המיועד לזיהוי וניהול גישה שירחיב את האבטחה וההתאמה ארגונית של יישומי ענן, וכן פרויקט Photon, מערכת הפעלה מסוג Lightwaight Linux המותאמת ליישומי ענן.

פרויקטי הקוד הפתוח תוכננו בכדי לסייע למפתחים לבנות, לפרוס ולנהל בבטחה יישומי ענן, והם ישולבו בפלטפורמה האחודה לענן ההיברידי של VMware ובכך יצרו סביבה עקבית בעננים פרטיים וציבוריים לצורך תמיכה ביישומי ענן וביישומים מסורתיים. באמצעות השימוש בקוד פתוח עבור פרויקטים אלה, תשתף VMware פעולה עם מערך נרחב של שותפים ועם קהילות המפתחים כדי להאיץ תקנים, תקני אבטחה ויכולות פעולה הדדיות בשוק יישומי הענן שיובילו לטכנולוגיה משופרת ואפשרות בחירה טובה יותר עבור הלקוחות.

“באמצעות פרויקטים אלה תעמוד VMware בהבטחתה לתמיכה בכל יישום ארגוני שהוא – כולל יישומי ענן – באמצעות הרחבת הפלטפורמה האחודה שלנו בעזרת פרויקט Lightwave ופרויקט Photon,” אמר קית’ קולברט, סגן נשיא וסמנכ”ל טכנולוגיות של חטיבת יישומי הענן ב-VMware. “באמצעות השימוש בשניהם, יאפשרו פרויקטי קוד פתוח אלה לספק לארגונים את הטוב משני העולמות. מפתחים ייהנו מהניידות והמהירות של יישומים מוכלים, בעוד שצוותי IT יוכלו לשמר את נוהלי האבטחה והביצועים הדרושים היום בסביבה העסקית.”

פרויקטLightwave יהווה את טכנולוגיית ניהול הגישה וזהות המאגר הראשונה בתעשייה עם אפשרות  להרחיב יכולות אבטחה ארגוניות מובנות ולהכילן על יישומי ענן. אופיים המבוזר של יישומים אלה, שיכולים לכלול רשתות ומיקרו-שירותים מורכבים, וכן מאות אלפי מופעי יישומים, יחייבו ארגונים לשמור את הזהות והגישה של כל הרכיבים והמשתמשים הקשורים. פרויקט Lightwave יוסיף שכבת אבטחה נוספת לבידוד המאגר בכך שיאפשר לחברות לאכוף יכולות בקרת גישה וניהול זהויות בכל ערימת התשתית והיישומים, כולל שלבי מחזור החיים של פיתוח יישומים. בנוסף, הטכנולוגיה תאפשר לארגונים לנהל בקרת גישה כך שרק משתמשים מורשים יוכלו להפעיל מאגרים מורשים.

פרויקטPhoton מהווה השלמה טבעית ל-פרויקט Lightwave – מערכת הפעלה קלה מבוססת Linux עבור יישומים מוכלים.פרויקט Photon מיטבי עבור סביבות VMware vSphere® ו-VMware vCloud® Air™ ויאפשר לארגונים להפעיל מאגרים ומחשבים וירטואליים באופן מקומי על פלטפורמה יחידה ולספק בידוד מאגר בעת הפעלת מאגרים במחשבים ורטואליים. יכולות עתידיות עבור פרויקט זה יכללו ניידות חלקה של יישומים מוכלים משולחן העבודה של המפתח לסביבות פיתוח/בדיקה.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות