חדשות היום

סינופסיס תרכוש את חברת Atrenta

חברת סינופסיס (נאסדאק:SNPS) חתמה על הסכם לרכישת Atrenta Inc., ספקית בבעלות פרטית של פתרונות למימוש SoC (מערכות על גבי שבב) עבור ענפי הסמיקונדקטור והצריכה האלקטרונית. סינופסיס תשלב את טכנולוגיית המימוש והווריפיקציה הסטאטית המשלימה של Atrenta עם פלטפורמות Synopsys Verification Continuum ו-Galaxy Design. כך יכולה סינופסיס להציע למתכננים קו מוצרים מקיף וחזק יותר של פתרון סיליקון לתוכנה (silicon to software) עבור המערכות האלקטרוניות המורכבות של היום.

“המנהיגות המוכחת של Atrenta בטכנולוגיות סטאטיות ופורמליות מוכרת בענף ה-EDA, והטכנולוגיה שלה נמצאת בשימוש של צוותי תכנון ווריפיקציה ברחבי העולם”, אמר מנוג’ גאנדי, סגן נשיא ומנהל כללי של קבוצת הווריפיקציה בסינופסיס. “סינופסיס מצפה למנף את הטכנולוגיה החזקה הזו בכדי לשפר עוד יותר את פלטפורמת ה-Verification Continuum שלנו, במטרה להתמודד עם האתגרים ההולכים והגוברים של הווריפיקציה, ובכדי לתמוך בשיתופי הפעולה המתמשכים שלנו בתחום המו”פ עם לקוחות בתחומי הווריפיקציה והמימוש”.

“פתרונות ה-SpyGlass®, GenSys® ו-BugScope® של Atrenta ממוקדים ביצירת התייעלות בתכנון ובווריפיקציה של מערכות על גבי שבב”, אמר אג’וי בוז, יו”ר, נשיא ומנכ”ל Atrenta. “השילוב של הטכנולוגיה שלנו בפלטפורמות התכנון והווריפיקציה של סינופסיס יאיץ את החדשנות בתעשייה ויציע ללקוחותינו המשותפים את היתרון הגלום בהיצע משולב חזק בהרבה”.

תנאי העסקה לא נמסרו לפרסום. העסקה כפופה לבדיקה הרגולטורית שלחוק Hart Scott Rodino ולתנאי סגירה מקובלים אחרים, צפויה להיסגר בקיץ 2015.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות