חברת THETARAY מתרחבת ומשיקה פעילות בארה”ב

חברת ThetaRay, ספקית מובילה של פלטפורמה לניתוח Big Data ופתרונות סייבר מתקדמים להגנה מפני איומים לא מוכרים, פותחת סניף בניו-יורק, ארה”ב. כריס רובינסון מומחית Big Data ובעלת ניסיון של 30 שנה בתעשיית ההיי-טק, מצטרפת לחברה כסגנית נשיא בכירה, תוביל את פעילות החברה בארה”ב  ותעזור ל ThetaRay לצמוח ולתמוך בבסיס הלקוחות שלה.

“עבדתי עם קשת רחבה של טכנולוגיות, ואני מתרשמת מהפתרון מבוסס Big Data שלThetaRay להגנה על מוסדות פיננסיים ותשתיות קריטיות מפני איומים לא מוכרים,” אמרה רובינסון. “אני מצפה לעזור לחברה להרחיב את הנוכחות ובסיס הלקוחות שלה בארה”ב. יישום הפתרון  של ThetaRay, המבוסס על איתור האנומליות ברשת מהווה דרך חדשה ומרגשת לזהות ולייעל הזדמנויות חדשות במגוון רחב של תעשיות.”

רובינסון שימשה בעבר כמשנה למנכ”ל במספר חטיבות בחברת Hewlett-Packard. בנוסף מילאה רובינסון תפקיד של סגנית נשיא בתאגידים NCR /Teradata. רובינסון סיימה בהצטיינות תואר ראשון ושני במנהל עסקים עם התמחות במכירות ושיווק מבית הספר למנהל עסקים Terry באוניברסיטת ג’ורג’יה.

“אנו רואים ביקוש גובר בקרב חברות בארה”ב לפתרונות אמינים לזיהוי סיכונים תפעוליים שיכולים לזהות גם את ההתקפות המתוחכמות ביותר,” אמר מארק גזית, מנכ”ל ThetaRay. “המומחיות ב- Big Data, בניתוח הנתונים והניסיון במכירות, הם אלה שהופכים את כריס רובינסון למועמדת המושלמת לבניית הסניף של ThetaRayבארה”ב.”

חברת ThetaRay נוסדה על ידי שני מתמטיקאים שהקדישו עשור של מחקר אקדמי לפיתוח פלטפורמה אנליטית יציבה ופתרונות להגנה על תשתיות קריטיות, מוסדות פיננסיים ומגזרים אחרים בתעשייה מפני איומים לא ידועים. ללא צורך בכללים, היוריסטיקה או חתימות, הפלטפורמה, המבוססת על אלגוריתם מתמטי מתקדם, חושפת התקפות בזמן אמת, APT נסתרים, תקלות מבצעיות, הונאה ואיומים אחרים על ידי ניתוח בו זמנית של כל מקורות המידע ביטחוני ומבצעי באופן מיידי.

בתמונה: כריס רובינסון

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות