חדשות היום

מולטילוק מציגה: מערכת הנעילה החכמה ENTR™ בבית החכם של בזק

בשיא הקמפיין המהפכני לקידום B-Home של בזק והפיכתו למוצר צריכה נפוץ בכל בית, קבוצת מולטילוק מצטרפת לחגיגה ומציגה את המילה האחרונה בתחום הנעילה, במתחם הבית החכם של בזקשבמתחם איקאה, נתניה.

מערכת הנעילה החכמה ™ENTR מוצגת בימים אלה לציבור הרחב בבית החכם שהקימה בזק במתחם איקאה שבנתניה. ™ENTR, הנמכרת אצל מנעולנים מורשים בפריסה ארצית, מותקנת על דלת הכניסה לבית ובכך למעשה, הופכת את הכניסה לבית – לחכמה.

המערכת, המורכבת מצילינדר מתקדם MT5® של מולטילוק, בשילוב עם רכיבים אלקטרוניים המופעלים בטכנולוגיית בלוטות’ – ללא צורך בחיווט או בחיבור ל-Wi-fi , משחררת את בני הבית מהצורך לשאת מפתח, ומאפשרת שליטה באמצעות אפליקציית סמארטפון, קורא טביעת אצבע אלחוטי, קודן מספרים או שלט רחוק. בנוסף, מוודאת המערכת נעילה של הדלת כאשר היא טרוקה ומתריעה על דלת שנשכחה פתוחה. המערכת מתאימה לרוב סוגי הדלתות ופועלת ללא חיבור לחשמל, באמצעות סוללה נטענת.

“אנו שמחים לקחת חלק במהפכת הבית החכם”, אמרה נאוה אפרתי, מנהלת השיווק במולטילוק ישראל. “אנו במולטילוק, המשווקת את ™ENTR , שמחים לשתף פעולה עם בזק בתצוגה הממחישה את נגישותן של המערכות החכמות לציבור, כאילו היו מכשיר סלולאר מתקדם או כרטיס אשראי”.

“הקידמה כבר בפתח”, הוסיפה אפרתי, “והציבור מבין שמערכות הבית החכם, כולל מערכת הנעילה החכמה ™ENTR, הן כבר לא לעשירים בלבד, אלא בגדר נורמה חדשה שמביאה את חזית הטכנולוגיה אל היומיום של כל בית בישראל”.

מערכת הנעילה החכמה ™ENTR מוצגת בבית החכם של בזק במתחם איקאה שבנתניה בין התאריכים 26.7 – 6.8.2015

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות