חדשות היום

ענת קפהן מונתה לסמנכ”לית שיווק וניהול מוצר במזור

חברת מזור רובוטיקה, העוסקת בפיתוח ומכירה של מכשור רפואי מתקדם לניווט כלים כירורגיים בדיוק גבוה ובפולשנות מזערית לניתוחי עמוד שדרה וניתוחי מוח, הודיעה היום על הצטרפותה של ענת קפהן כסמנכ”לית שיווק וניהול מוצר – תפקיד חדש בחברה הכולל בעיקר אחריות לפיתוח מוצרים ושיווק.  ענת קפהן תעבוד ממטה החברה בישראל. היא תהיה כפופה לאורי הדומי, מנכ”ל מזור ותהיה חברה בצוות ההנהלה הבכיר של החברה.

לענת קפהן ניסיון של למעלה מ-15 שנה בפיתוח מוצרים ואסטרטגיה. היא החזיקה בעבר במספר תפקידים בתחום ניהול מוצר, שיווק ופיתוח עסקי  בחברות מכשור רפואי מובילות בהן פיליפס ולומניס. היא בעלת תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות מאוניברסיטת חיפה, ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק בינלאומי מאוניברסיטת תל אביב.

“אני שמח על הצטרפותה של ענת למזור ולצוות ההנהלה של החברה. במהלך הקריירה המקצועית שלה היא פיתחה והוציאה אל הפועל בהצלחה תכניות עסקיות אסטרטגיות למוצרים חדשים, ואנו צופים כי תתרום רבות לצוות ההנהלה של החברה”, אמר אורי הדומי, מנכ”ל מזור. “מזור היא חברה חדשנית אשר שמה לעצמה למטרה להמשיך ולשכלל את מוצר הדגל שלה. ענת תבטיח כי אנו נותנים מענה פרואקטיבי מדויק לצרכי השוק וממשיכים להשביע את רצונם של הרופאים המנתחים העובדים עם המערכת”.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות