שלי לנצמן מונתה למנכ”לית מיקרוסופט ישראל

שלי לנצמן, סמנכ”לית מגזר ציבורי במיקרוסופט ישראל, מונתה למנכ”לית מיקרוסופט ישראל.

לנצמן תחל את תפקידה היום 2.7.2015. היא מחליפה את דני ימין שסיים כהונה של כ-10 שנים בתפקיד מנכ”ל מיקרוסופט ישראל.

לנצמן מסרה: “אני נרגשת לקבל את התפקיד שהוא אחד המשפיעים והמעניינים במשק הישראלי. הטכנולוגיה משנה את חיינו בקצב מואץ ובכיוונים מפתיעים. אנחנו במיקרוסופט ישראל יחד עם אלפי שותפינו המקצועיים, נמשיך לספק את מיטב הפתרונות של מיקרוסופט שיסייעו למשתמשים להפיק את המקסימום מההזדמנויות שמציע עולם מרתק זה”. עוד הוסיפה לנצמן: “אנו מחויבים להציע בישראל את הפלטפורמות והשירותים הטובים ביותר בתחומם מבוססי מובייל וענן, זאת במטרה להעצים כל אדם וארגון להשיג את המירב. על מנת לעשות זאת, נמשיך לפתח את כוח האדם המקומי המוכשר באופן שיתרום בצורה המיטבית להצלחה המתמשכת של לקוחותינו”.

לנצמן הצטרפה למיקרוסופט ישראל לפני כ- 17 שנים ויש לה ניסיון עשיר במכירות, הובלת תהליכים עסקיים וטכנולוגיים בקרב מגוון לקוחות ובשיווק. קודם לתפקידה הנוכחי שימשה לנצמן במגוון תפקידים במיקרוסופט: סמנכ”לית אנטרפרייז Services, מנהלת קבוצת המכירות לעולם הפיננסי, הבריאות והתעשייה בחטיבת ארגוני האנטרפרייז, מנהלת מכירות למגזר הביטחוני וכן שימשה כמנהלת קבוצת התקשורת השיווקית של החברה.

ללנצמן תואר BA במדעי החברה ואסטרטגיה מאוניברסיטת בר אילן וכן תעודת מוסמך משאבי אנוש מהטכניון. כמו כן לנצמן ידועה במעורבותה החברתית הנרחבת.

קרדיט צילום: קובי קנטור.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות