חטיבת המסוקים של איירבוס בחרה בפתרון התעשייה הייעודי Build to Operate של דאסו סיסטמס

דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes), חברת ה-3DEXPERIENCE, הודיעה לאחרונה כי Airbus Helicopters, חטיבת המסוקים בקבוצת איירבוס, בחרה בפתרון הייעודי לתעשייה Build to Operate של דאסו סיסטמס, כדי להשיג ניהול יעיל ורווחי יותר של פעילות הייצור בתוכניות המסוקים שלה.

Airbus Helicopters הינה היצרן המוביל בעולם של מסוקים צבאיים ואזרחיים. לאחרונה החלה החברה ביישום תוכנית גלובלית למתן שירות טוב יותר ללקוחותיה הכוללת החלפת מערכות ההפעלה הישנות ביכולות הדיגיטליות הטובות מסוגן. כחלק מהמהפך הדיגיטלי, מסוקי איירבוס חיפשה תרון עוצמתי לתכנון מפעלים ורצפת ייצור אשר יקצר את זמני היציאה לשוק וישפר את היעילות תפעולית.

פתרון התעשייה הייעודי Build to Operate, המבוסס על מערך אפליקציות הייצור DELMIAApriso של דאסו סיסטמס, נתפר במיוחד עבור תעשיית התעופה והביטחון. הפתרון מאפשר לארגונים לנטר, לשלוט, לאמת ולבחון כל מאפיין בפעילות הייצור עם דיוק דיגיטלי – החל מתהליכי שכפול דרך רצפי ייצור, ועד לזרימת התוצרים לאורך שרשרת האספקה.

בעזרת פתרון Build to Operate יכולה כעת חטיבת המסוקים של איירבוס למדל באופן וירטואלי, לתכנן, להוציא לפועל ולשתף את התהליכים הטובים ביותר, לרוחב תחומי העיצוב, ההנדסה, הייצור והאספקה של מסוקים חדשים וקיימים. בעזרת סימולציה ואימות של תהליכים בסביבת ייצור וירטואלית, יכולה החטיבה להגדיר ולהטמיע תהליכי ייצור “רזה” (נקי מפסולת) כדי לשפר ביצוע של תוכניות עבודה.

“אימצנו את פתרון Build to Operate של דאסו סיסטמס, כחלק מפלטפורמת ה-3DEXPERIENCE, כדי לשפר את ההוצאה לפועל של הייצור בתוכניות המסוקים שלנו”, אמר ז’אן לוק סטורלז, סגן נשיא לניהול תהליכי ייצור בחטיבת המסוקים של איירבוס. “בעזרת Build to Operate יש באפשרותנו לקצר ולהתאים את זמני הייצור ולשפר את היעילות התפעולית. כך אנו משיגים יתרון תחרותי חשוב מאחר וההזמנות של מכונות חדשות נמצאות בגידול מתמיד”.

ייצור גלובלי, איכות, תשומות ושרשרת אספקה, אשר בעבר היו מתופעלים בצורה נפרדת, מסונכרנים כעת תחת זרם נתונים מתואם ומאוחד. החל ממיקור של רכיבים בסיסיים והרכבות משנה ועד לקו ההרכבה הסופי, פלטפורמה דיגיטלית מאוחדת אחת מספקת שקיפות ושליטה בזמן אמת המסייעת לייעל תהליכים עסקיים. בעזרת אנליטיקה של המפעל הדיגיטלי יכולה כעת חטיבת המסוקים של איירבוס להעריך את ההשפעות של שינויים הנדסיים ולפתור במהירות בעיות בייצור.

“המסוקים של חברת איירבוס הינם מכונות מורכבות ביותר אשר מצריכות דיוק בייצור ותמיכה במערך מורכב של ספקים וקניין רוחני”, אמר מישל טלייר, סגן נשיא לתעשיית התעופה, חלל וביטחון בדאסו סיסטמס. “עם Build to Operate אנו מאפשרים לחטיבת המסוקים של איירבוס המשכיות דיגיטלית לאורך כל תהליך הייצור, החל מבקרי תפעול, דרך רצפת ייצור רזה, ועד להשפעה חיובית על השורה התחתונה שלהם”.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות