נס חתמה על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת Comply הישראלית

חברת נס הכריזה על כניסה לתחום פעילות חדש: תיקוף (ולידציה) של מערכות המחשוב בגופי רפואה (דוגמת קופות החולים), מכשור רפואי ויצרנים, לפני מתן הסמכות של משרד הבריאות. במסגרת שיתוף הפעולה בין החברות, שירותי Comply  יוצעו במסגרת זרוע הוולידציה (validation) שתוקם בחטיבת הבדיקות בנס (V-Ness).

נס נכנסת לתחום שהפך לרלוונטי בישראל לאחר שהמדינה אימצה את התקינה האירופאית לאישור מוסדות רפואיים וחברות תרופות, אשר מחייבת כיום גופים העוסקים בעולם הרפואי כדוגמת יצרנים, מפיצים, קופות חולים ועוד לעמוד בדרישות אחידות של תקינת איכות זו. ללא אישור זה חברות יצרניות, חברות הפצה, מכשור רפואי וחברות דומות אינן מורשות למכור, להפיץ או לעשות שימוש בתרופות, במכשירים או בטכנולוגיה. ישראל היא חברה בארגון PIC/S – ארגון מקצועי בינלאומי של מפקחים על איכות מפעלי התרופות ומפעלים המייצרים חומרי גלם לתעשיית התרופות.

התמחותה של Comply המעסיקה עשרות מומחי ולידציה, נמצא בדיוק בנקודה זו של הממשק בין ה-IT לרגולציה ולמעשה משלימה היום את המענה של נס לעולם הבטחת האיכות ועמידה בתקינה. החיבור בין נס ל-Comply  יעניק ערך מוסף ייחודי ללקוחות מגזר הרפואה ומדעי החיים ומתן מענה לצורך קיומי של גופים אלו.

עומר דרור, סמנכ”ל  ומנהל חטיבת הבדיקות והבטחת האיכות (V-NESS) בנס: “במסגרת האסטרטגיה של V-NESS בכניסתה לתחומים ומגזרים נוספים והרחבת סל הפתרונות שלנו לתחומים חדשניים וחדשים לשווקים צומחים, החיבור עם Comply היה אך טבעי. החיבור של מומחיות הקצה הייחודית ש-Comply   מביאה עמה,  עם מעטפת הידע והיכולות של נס בקרב מאות לקוחות, מניב מענה ייחודי בעל ערך מוסף לצורך קיומי וחשוב לחברות מדעי החיים והרפואה שאינו קיים כיום בישראל”.

גיא ענבר, מנכ”ל ובעלים Comply: “החיבור לנס יוצר פתח ליצירת הזדמנויות חדשות בלקוחות חדשים וקיימים. הסינרגיה עם היכולות המקצועיות המוכחות, הגב הכלכלי וניסיונה הרב של נס במתן שירותים מנוהלים לגופים הגדולים בארץ ובחו”ל יאפשר ל- Comply לפרוץ לשווקים משמעותיים ולפתח הזדמנויות חדשות שעד היום Comply נמנעה מהם.”

תגובות סגורות