חדשות היום

פתרון ראשון מסוגו בעולם להדפסת תלת מימד מהירה בקנה מידה ענק

חברת מאסיבית (Massivit 3D Printing Technologies), חברת הזנק בשלבי פריצה ראשוניים לשוק, חושפת לראשונה ומשיקה בהשקת בכורה את מדפסת התלת מימד ה-Massivit 1800, מדפסת תלת מימד ראשונה מסוגה בעולם,  היכולה להתמודד עם הדפסות ענק – ובמהירות הדפסה חסרת תקדים.

המדפסת, שגודלה כגודל חדר ממוצע, מאפשרת להדפיס אובייקטים בגודל של1.8 X 1.5 X 1.2 מטר (כשאפשר גם ליצור גופים גדולים יותר על ידי חיבור מספר חלקים) והיא מיועדת לתחומי הפרסום, שיווק ולתחום הפקת המודלים ואבות הטיפוס ולהערכת החברה תחולל את המהפכה הבאה בעולם התקשורת החזותית. המדפסת הראשונה שנכנסת בימים אלה לשימוש מסחרי שוטף, נרכשה על ידי חברת E.S. Digital מיבנה, מבתי ההפקה וההדפסה הגדולים בישראל.

“במהלך העבודה על פיתוח ה- Massivit 1800, היינו צריכים למעשה להמציא מחדש את תחום הדפסת התלת מימד, שכן אין כיום חברות העוסקות בתחום הדפסת התלת מימד בקנה מידה כה גדול בקצב כזה ולא רק שאין מערכות כאלה, למעשה לא היתה טכנולוגיה שאפשרה את זה”, אומר גרשון מילר, ממייסדי החברה ביחד עם  משה אוזן, מנכ”ל החברה  ואיגור יעקובוב, סמנכ”ל מו”פ.

בידול משמעותי נוסף בין המדפסת החדשה למדפסות הקיימות בשוק נמצא גם בחומר ההדפסה עצמו: בחברה המציאו את טכנולגיית ה- GDP, שבליבה יש ג’ל פלסטי ייחודי המבוסס על פולימרים המתקשחים במהירות בחשיפה לאור UV. פיתוחים אחרים, מאפשרים להדפיס את הגופים כשהם חלולים (דבר המאפשר, למשל, הכנסת תאורה לתוך הגוף), היכולת להדפיסם בעזרת תמיכות חכמות שכמעט ואינן צורכות חומר ו/או זמן הדפסה יקר ואף הדפסות שכלל אינן דורשות תמיכות. במדפסת ישנם 2 ראשי הדפסה, שכל אחד מהם מסוגל לנוע באופן עצמאי במהירות של עד מטר לשנייה ובתאוצה של 1G. כל ראש יכול להדפיס דגם אחר כדי לקבל את ההדפסה האופטימאלית תוך שמירת קצב הדפסה מהיר של עד 35 ס”מ בשעה, נתון המאפשר הדפסה של דמות אדם מלאה בפחות מחמש שעות (כשראש ההדפסה השני יכול בינתיים להדפיס דמות נוספת). פיתוח המדפסת בוצע בין היתר גם בשיתוף חברת “זיו אב הנדסה”, מחברות פיתוח הטכנולוגיה הגדולות בישראל.

“אנו נרגשים להכניס לשימוש אצלנו את ה-Massivit 1800”, אומר אייל שמש, מנכ”ל E.S. Digital. “יש לנו תוכניות גדולות עבור המדפסת והלקוחות שלנו מחכים לפתרון הזה שיאפשר להם ליצור אובייקטים למגוון קמפיינים, בפורמטים שונים. עם המדפסת ותוצריה נוכל להציע ללקוחות עוד דרכים למשיכת תשומת לב, הנעה לפעולה ולהפוך את הקמפיינים השיווקיים שלהם למושכים ומבדרים יותר. אנו הולכים להוסיף עוד מימד לשיווק”. לדברי איריס אופיר-רבין, סמנכ”ל שיווק ומכירות ב-ES DIGITAL, רכישת המדפסת פורצת הדרך תאפשר לחברה להמשיך להוביל בחדשנות ולהעניק מענה יצירתי ללקוחות בעיקר בתחומי התערוכות והכנסים,  הפיסול הסביבתי, המסחור החזותי ושיפור חווית המשתמש בנקודת המכירה. “המפרסמים והמשווקים מחפשים כל הזמן איך להתקדם, להתבלט ולחדש לצרכן. עם המערכת החדשה נוכל להעניק למפרסמים ממד חדש למותג שלהם”.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות