Keysight Technologies מכריזה על נתח נייד משולב, הראשון בענף הפועל בתדר של 50 GHz

Keysight  הוסיפה בימים אלו שישה דגמים התומכים בתחום הגלים המילימטריים, למשפחת הנתחים הניידים- FieldFox. דגם הדגל הוא הנתח המשולב הנייד הראשון מסוגו בענף, שמספק כיסוי עד לתדר של 50 GHz. הדגמים של FieldFox, המאופיינים ביכולות רבות יותר משל נתחים דומים, יכולים להחליף שלושה או ארבעה מכשירים (שולחניים או ניידים) בעלי פונקציה בודדת, אשר משמשים בדרך כלל לתחזוקה ולפתרון בעיות במערכות שפועלות בתחום התדרים Ka-band ומעלה.

“הדגמים החדשים של משפחת FieldFox, שמשקלם כ-3 ק”ג בלבד, מספקים מדידות ברמת מעבדה, אשר מאפשרות לעובדים בשטח לאפיין בצורה מלאה את מערכות המכ”ם והלוויין התובעניות ביותר שקיימות בשוק”, אומר דן דאן, מנהל כללי של חטיבת הנתחים הניידים בתדרי RF ומיקרוגל. “בנוסף, נתח משולב מסדרת FieldFox מספק פונקציונאליות וערך חסרי תקדים, בעלות הקטנה בכמחצית מזו המאפיינת מכשירים שולחניים שווי ערך”.

שלושת הדגמים המשולבים מכסים את התדרים 32, 44 או50  גיגה-הרץ, ומספקים יכולות ניתוח ספקטרום, Vector network analyzer וכן בדיקות כבלים ואנטנות – וכל זאת במארז מוקשח ונייד.

בכל ששת הדגמים החדשים, מדידות הספקטרום מתבצעות במהירות הגבוהה עד פי שמונה מאשר זו המאפיינת נתחים דומים אחרים. בנוסף, נתחי הגלים המילימטריים של FieldFox שוקלים 1.3 ק”ג פחות מאשר יחידות דומות של ספקים אחרים.

משפחת FieldFox אופטימלית לבדיקות שטח. המארז אטום לחלוטין, ללא מאווררים ופתחי אוורור ועומד בתקנים הצבאיים US MIL-PRF-28800F Class 2. כמו כן, המוצרים עברו בהצלחה בדיקות תאימות לדרישות של תקן MIL-STD-810G בנוגע לתפעול בסביבות נפיצות (Method 511.5, Procedure 1). הנתחים ממשפחת FieldFox עברו גם בדיקות תאימות לדרישות תקן IEC/EN 60529 IP53 בנוגע להגנה מפני אבק ומים.

לדברי אלכס פוגל, מנהל המגזר הבטחוני ב Keysight ישראל, “צב”ד RF לשטח צריך לעמוד בדרישות מחמירות: עליו להיות מוקשח, נייד, מופעל ע”י סוללה ועדיין לשמור על רמת ביצועים גבוהה בהשוואה למכשירים השולחנים”. עוד הוא מוסיף כי “Keysight היא הראשונה בעולם להציע צב”ד בודד המאפשר לבצע את כל המדידות והכיולים הנדרשים של מערכות שידור וקליטה בשטח. ה-FieldFox מכיל בתוכו 12 מכשירי מדידה שונים במארז מוקשח המותאם לתנאים אלו”.

הנתחים מספקים מגוון סוגי פונקציונאליות שניתנים לשדרוג באמצעות תוכנה, ובכך מאפשרים למשתמשים לבחור את היכולות הדרושות להם בשלב ההתחלתי ולהוסיף יכולות במועד מאוחר יותר. לדוגמה ניתן לציין את הוולטמטר הווקטורי, מדידות TDR לכבלים עד 50GHz, ספק כח, מד הספק מובנה, מדידות פולסים, time gating של נתח הפולסים, מקור תדר CW בלתי תלוי עד 50GHz (מובנה), נתח הפרעות (כולל ספטרוגרם) וכן מקלט GPS.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות