HP חושפת מדפסות ומחשבי PC – חדשים לשוק העסקים הקטנים והבינוניים SMB

חברת HP הכריזה על מחשבים חדשים ומדפסות במשפחת ה-Pro Series. ההיצע החדש כולל מחשבים שולחניים, מחשבים ניידים ומחשבי ‘הכל כלול’ (AIO) וכן מדפסות ומדפסות רב-תפקודיות. מוצרים אלו מתאימים לשימוש בעסקים בכל גודל, אך תוכננו כך שיתאימו במיוחד לעסקים קטנים עד בינוניים (SMB).

ממחקר שביצעה HP לאחרונה, בקרב 750 מקבלי החלטות בתחום ה-IT ומנהלים עסקיים, עלה כי הנושאים הטכנולוגיים העיקריים שעמם צריכים להתמודד בתחום ה-SMB כוללים: מציאת דרכים חדשות לשיפור הפרודוקטיביות, מציאת פתרון לאיומי אבטחה וניהול עלויות ה-IT. הסדרה החדשה של מדפסות ומחשבים HP Pro 400 תוכננו על בסיס הצרכים הללו.

“לקוחות שיתפו עמנו את האתגרים שלהם בנוגע לקבלת החלטות טכנולוגיות חשובות עם תקציבים ומשאבי IT מוגבלים שמשפיעים על האבטחה והפרודוקטיביות של עסקיהם”, אמר אנריקה לורז, דירקטור, HP EMEA. “HP מציעה ללקוחות תמיכה וגישה לפתרונות ברמה מסחרית כדוגמת מדפסות ומחשבי ה-Pro Series החדשים, ומספקת להם את היכולות העסקיות המובנות בנקודת מחיר שהם יכולים להרשות לעצמם”.

עיצובים מלוטשים חדשים שאורזים יחדיו עוצמה, ביצועים ואבטחה

עסקים קטנים ובינוניים, כמו כל העסקים, מתמודדים עם סביבה שמתפתחת בקצב מהיר – ושבה משתמשים בטכנולוגיה כנכס תחרותי. בעידן שבו הגבולות בין החיים העסקיים והאישיים ממשיכים להיטשטש, עסקים מתמודדים גם עם גיוס ושימור של כוח עבודה שמתבסס יותר ויותר על עובדים שהצטרפו במילניום הנוכחי, וכן עם הצורך לאפשר סגנונות עבודה שמציעים יותר ניידות ויותר שיתוף פעולה. ב-SMB יש צורך בטכנולוגיה שתוכננה לעסקים מודרניים המאפשרת לחבר מכשירים בקלות ולשתף פעולה בין עובדים – וללא צורך בכבלים או ציוד מיוחד.

המחשבים השולחניים, הניידים ומחשבי ה-‘הכל כלול’ במשפחת ה-Pro Series של HP מספקים ל-SMB טכנולוגיה זמינה, וברמה ארגונית, שעטופה בעיצובים בהשראה צרכנית, כנדרש על ידי בני המילניום הנוכחי. מכשירים אלו עברו את תהליך ‘המבחן הכולל’ (Total Test) של HP, כולל יותר מ-120,000 שעות של בדיקה כדי לעזור להבטיח שהעיצוב יכול להתמודד עם קשיחות השימוש המשרדי והביתי.

מחשבי ה-PC במשפחת ה-Pro Series מציעים אבטחה ויכולת ניהולית מובנים ברמה עולמית, וזאת במטרה להעניק לעסקי SMB שקט נפשי בהגנה על ההתקנים והמידע הקריטיים. ה-HP BIOSphere מציעה אבטחה ברמת ה-BIOS לקושחה של המכשירים במהלך האתחול ושדרוגי ה-BIOS שלהם. בנוסף, HP Client Security מספקת זיהוי מרובה משתנים והצפנה של הכונן הקשיח כדי שהמידע הרגיש יישאר בטוח. HP Touchpoint Manager, כלי הניהול מבוסס הענן המיועד לאנשי ה-IT, מוסיף יכולות ניהול קלות ליישום. כל המכשירים זמינים עם Windows 10 כדי לספק את הטכנולוגיה המעודכנת ביותר, כמו גם עוד שכבת אבטחה.

מחשבי ה-PC החדשים במשפחת ה-Pro Series כוללים את:

  • סדרת הניידים HP ProBook 400 G3 שמספקת סגנון עבודה נייד יותר. היא מציעה עיצוב חדש דק, קל ויציב עם מסכים בגודל 13, 14, 15 ו-17 אינץ’ כמו גם תכונות אבטחה מובנות כגון HP BIOSphere ו-TPM וכן אפשרות לקורא טביעות אצבע. HP ProBook 440 G3 החדש דק יותר בכ-17% וקל יותר בכ-12% מאשר הדור הקודם, מאפיין חשוב במיוחד למשתמשים שנמצאים כל הזמן בתנועה. סדרת HP ProBook 400 מציעה את מעבדי ה-Core מהדור השישי של אינטל או את מעבדי ה-APU ממשפחת ה-A מהדור השישי של AMD, גימור עדין ורך למגע בצבע שחור, משטח מקלדת מחוזק באלומיניום, ומקלדת פרימיום של HP שעמידה בפני שפיכת נוזלים. הניידים מציעים מגוון רחב של אפשרויות תצורה כדי להעשיר את החוויה, כולל אפשרות לתצוגה ברזולוציית FHD, מסך מגע וסוללות המספקות זמן עבודה ממושך.
  • מחשביHP ProOne 400 G2 AiOומשפחת HP ProDesk 400 series משתמשים במעבדי ה-Core מהדור השישי של אינטל כדי לספק עוצמה וביצועים מרביים. ה-HP ProOne 400 G2 AiO תוכנן בשלמותו מחדש ומציע מגוון רחב של תכונות לרבות עיצוב מסוגנן וחסכוני בגודלו,  כיסויי גב צבעוניים, ניהול כבלים פנימי ומספר תצורות תצוגה כמו מעמד ניתן להטיה שאותו ניתן לשטח לחלוטין, או מעמד עם יכולות התאמה אנכיות ואופקיות. ה-HP ProOne 400 מגיע עם מסך 20 אינץ’ שממטב את השימוש ביכולות שונות של Windows 10 כמו קורטנה, והוא פועל באופן מיטיבי עם HP Noise Reduction Software, מצלמת רשת HD בגודל 1 מגה-פיקסלים וכן אפשרות לבחור במסך מגע מקצה לקצה, שתומך ב-10 נקודות מגע בו זמנית.
  • מחשביHP ProDesk 400 seriesמגיעים במגוון רחב של גדלים, כולל אפשרויות למארז זעיר במיוחד, מארז קטן ומארז מיקרו-טאואר, כולם מציעים זמינות וביצועים גבוהים. מחשב ה- HP ProDesk 400 G2 Miniמציע מערכת היקפית שלמה שמאפשרת להציב אותו במגוון מיקומים ולאבטח אותו בכל עמדה. ניתן להציבו מתחת לשולחן או מאחורי מסך, כשמקום פנוי בשולחן העבודה הוא שיקול מרכזי. הוא כולל יציאת טורית סטנדרטית חדשה, חיבור VGA ו-DisplayPort. הוא גם תומך בזיכרונות RAM מסוג DDR4 לתוספת פרודוקטיביות ותפקודיות. פלטפורמת HP ProDesk 400 G3 MicroTower כוללת את הפתרונות של HP שמציעים את הביצועים הגבוהים ביותר, יכולת הרחבה ואת התמורה הטובה ביותר לכסף עבור מגזר ה-SMB.

מדפסות חדשות שמציעות את מהירויות ההדפסה הגבוהות ביותר

סדרת המדפסות והמדפסות הרב-תפקודיות החדשה HP LaserJet 400 מספקת את המהירות והיעילות המאפשרות לעסקים להישאר ברמה הפרודוקטיבית הגבוהה ביותר שלהם עם מהירות הדפסת דף ראשון המהירה ביותר, ההדפסה הדו-צדדית המהירה ביותר, וצריכת האנרגיה הנמוכה ביותר בסיווג שלהן. עם המכשירים הללו ממשיכה HP במאמצים שלה לעזור ללקוחות לאבטח את סביבת ההדפסה שלהם, מרגע האתחול ועד הכיבוי, על ידי הוספת תכונות אבטחה מובנות למשפחת ה-Pro Series כגון אחסון עבודות הדפסה עם PIN Printing. המדפסות החדשות מיטביות לשימוש בקבוצות עבודה קטנות שכוללות 3-10 משתמשים שמדפיסות עד 4,000 דפים בחודש. הן כוללות את:

  • HP LaserJet Pro M402 series היא מדפסת מונוכרום שטובה לשימוש בסביבת עבודה קומפקטית כמדפסת הקטנה והיעילה ביותר מבחינה אנרגטית בסיווג שלה.
  • HP Color LaserJet Pro M452 series מספקת את הדפסות הצבע המהירות והטובים ביותר בסיווג שלה, עם מהירות הדפסת דף ראשון שגבוהה בעד 48% מקודמתה.
  • HP LaserJet Pro MFP M426 seriesמציעה הדפסה מונוכרומית במכשיר רב-תפקודי שנבנה לפרודוקטיביות. היא מציעה סריקה דו-צדדית מהירה ותמיכה בתזרימי עבודה שונים של מסמכים, כולל יכולות סריקה לדואר אלקטרוני, למחיצה בכונן, להתקן USB ויכולות ענן מגוונות.. בנוסף, היא מספקת ביצועי הדפסה מהטובים ביותר שיש בסיווג שלה, עם הדפסה דו-צדדית שמהירה בעד 100% לעומת קודמתה.
  • HP Color LaserJet Pro MFP M477 seriesמציעהסריקה דו-צדדית מהירה ותמיכה בתזרימי עבודה שונים של מסמכים, כולל יכולות סריקה לדואר אלקטרוני, למחיצה בכונן, להתקן USB ולענן.בנוסף, היא מספקת ביצועי הדפסה בצבע מהטובים ביותר שיש בסיווג שלה, עם הדפסה דו-צדדית שמהירה בעד 140% ומהירות הדפסת דף ראשון שגבוהה בעד 46% לעומת קודמתה.
  • HP Color LaserJet Pro MFP M274n היא גרסת ה-3-ב-1 של ה-M277n שהושקה בהצלחה באפריל 2015 וזכתה בפרס Redodt ל-2015. עם שלושה תפקודים נפרדים – הדפסה, העתקה וסריקה, HP Color LaserJet Pro MFP M274n היא המדפסת הרב-תפקודית הצבעונית הקטנה ביותר בסיווג שלה, ומאפשרת לקבוצה בצמיחה לזרז מטלות עם מגוון תכונות לתמיכה בפרודוקטיביות ותזרימי עבודה שונים.

עבור לקוחות שמעוניינים לאפשר פרודוקטיביות ניידת לעובדים, סדרת מדפסות ה-400 החדשה תומכת במספר פתרונות הדפסה ניידים, כולל הדפסה ישירה אלחוטית ותמיכה ב-NFC לנגיעה והדפסה, וכן תמיכה בהדפסה במשיכה מבוססת ענן עם HP JetAdvantage Private Print.

חברת HP מרחיבה את החדשנות של מחסניות הטונר המקוריות של HP עם JetIntelligence, תכונה שמיועדת ללקוחות שזקוקים להדפסה מונוכרומית עם תוספת טונר שחור בעל רמת דיוק גבוהה יותר, שמניב תפוקת דפים גדולה יותר מכל מחסנית.

חברת HP הכריזה לאחרונה גם על הרחבת מספר המכשירים שתומכים בתכונת Instant Ink, כולל המדפסת החדשה HP OfficeJet 4650 All-in-One. מכשירים אלו מיועדים לשימוש בעסקים הקטנים ביותר ובמשרדים ביתיים שמדפיסים פחות מ-50 עמודים בחודש. שירות החלפת הדיו של HP מציע ללקוחות עם צורכי הדפסה מוגבלים דרך זמינה, מסודרת וללא לחצים כדי לא להיתקע בלי דיו.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות