חברת פבוס אנרגיה הישראלית חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם ג’ייביל סירקווט

חברת פבוס אנרגיה (phoebus-energy), בוגרת חממת הסטארט אפים של טרה ונצ’רס ביוקנעם, חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם ג’ייביל סירקווט (Jabil Circuit), ספקית שירותי הייצור האלקטרוני השלישית בגודלה בעולם ((NYSE:JBL. ההסכם יאפשר לפבוס, שמדורגת בין מאה החברות המובילות בעולם על פי ארגון הקלינטק העולמי,  להכנס לשווקים נוספים, והוא מוערך בעשרות מיליוני דולרים בשנים הקרובות.

חברת פבוס מייצרת מערכות משולבות לחימום וקירור מים, המיועדות למבנים כגון בתי מלון ,בתי חולים ומרכזים סיעודיים, מרכזי ספורט ונופש ובנייני מגורים רבי קומות. המערכת מאפשרות חיסכון של כ 70%-90% בצריכת הדלקים או הגז  , צמצום פליטות המזהמים  לצד הפחתת עלויות האנרגיה באופן משמעותי. זאת בהשוואה לטכניקות מסורתיות, כגון דודים המוסקים בדלק , גז או חשמל.

רונן בוצר, מנכ”ל פבוס: “במהלך 2015 פבוס צמחה לשווקים חדשים בספרד, מקסיקו, האיים הקנריים, האיים הקריבים, הודו, הונג קונג ויוון. ההסכם עם ג’ייביל תומך באסטרטגיית ההתרחבות הבינ”ל של החברה. ג’ייביל מביאה איתה מומחיות ותמיכה בצרכים הגלובליים שלנו”.

דייוויד קיפלינג, סגן נשיא להשקעות תאגידיות בג’ייביל: “התרשמנו מאוד מהישגיה העצומים של פבוס בהשגת חיסכון באנרגיה ופחמן, ביותר מ-100 האתרים שבהם פרוסה המערכת שלה. לפבוס יש היצע ייחודי ואפקטיבי ביותר, המשלים את התוכניות האסטרטגיות של ג’ייביל לתחום האנרגיה החכמה. אנו מצפים לתמוך בפבוס בהמשך צמיחתה.”

בתמונה: רונן בוצר, מנכ”ל פבוס

תגובות סגורות