חדשות היום

קרב המוחות של PayPal  חוזר לישראל!

מאות מפתחים כבר נרשמו לשלב הראשון של ה-BattleHackשיתקיים בין התאריכים 8-9.10 ברידינג 3 בתל אביב;

הפרס: כרטיס כניסה לגמר העולמי שיתקיים בארה”ב והזדמנות להתמודד על המקום הראשון ולזכות ב-100,000$;

בשנת 2014 זכה בגמר העולמי הצוות הישראלי שפיתח את אפליקציית AirHop;

BattleHack TLV 2015,קרב המוחות השנתי של PayPal ו-Braintree, חוזר לתל-אביב זו השנה השלישית ברציפות. האירוע יתקיים בין התאריכים 8-9.10.2015 ברידינג 3 בנמל תל אביב. במרתון שיימשך 24 שעות ברציפות ללא שינה, ישתתפו מאות מפתחים, האקרים, מומחי מערכות מידע ועוד, שיתחרו על המקום הראשון שיזכה בטיסה ושהייה בגמר העולמי שיתקיים בחודש נובמבר בעמק הסיליקון בארה”ב. הפרס לזוכים במקום השני הוא XBOX One 500GB ובמקום השלישי הפרס הוא ADAFRUIT ARDX V1.3 KIT.

תחרות ה- BattleHack של PayPal ו-Braintree מאפשרת למתכנתים צעירים מרחבי העולם לפתח אפליקציות חדשות שייתנו מענה לנושאים חברתיים תוך שימוש בפלטפורמת התשלומים של PayPal ו-Braintree, ולהתחרות עם ההאקרים והמפתחים הטובים בעולם. הצוות שינצח בתחרות המקומית בתל-אביב יתמודד בגמר העולמי שיתקיים בין התאריכים 14-15 בנובמבר במטה החברה בסן חוזה. הזוכים במקום הראשון בגמר העולמי יזכו בפרס כספי בשווי 100,000$.

בשנת 2014 זכה במקום הראשון בגמר העולמי הצוות הישראלי שכלל את המפתחים שי משעלי ופבל קמינסקי, שפיתחו את האפליקציה המנצחת AirHop. בשנת 2013 הצוות הישראלי הכולל את דני לשם, יואב עמית, מאיה מרום ויניב בן זקן,  זכה במקום השני בגמר העולמי, עם האפליקציה RunPal.

צוות השופטים בתחרות שתתקיים בתל-אביב כולל את גורו הסטארט אפים של PayPal, ג’ון לאן, COO ב-Fiverr, ורד רביב-שוורץ, מייסד MobileMonday תל אביב, אופיר לייטנר, ראש האקסלרטור של CitiBank, רותי פולצ’ק וסמנכ”ל מחקר ופיתוח ב-Gett, דוד סייג. האפליקציות שיפותחו במהלך התחרות ייבחנו על פי קריטריונים של איכות הקוד והאינטגרציה של ה-API ולא על פי קריטריונים של ישימות הרעיון העסקי.

המרתון בתל-אביב ינעל את השלב הראשון של ה-BattleHackשהתקיים במהלך החודשים האחרונים בערים שונות בעולם, ביניהן:  ניו יורק, טוקיו, ברלין, טורונטו, לונדון ושטוקהולם.

ג’ון לאן, מנהל גלובלי בכיר, PayPal ו-Braintree_Dev: “ה-BattleHack של PayPal ו-Braintree נועד לסייע למפתחים מקומיים להפוך את רעיונותיהם לכסף. מעבר לחדשנות, אנו מאפשרים לחברות הדור הבא שיכולות לחולל שינוי ולהצליח, כגון: Uber ו-Airbnb, להמשיך ולהתפתח לאתגרים ומחוזות חדשים. בשונה ממרתוני Hackathon אחרים, אנו ב-PayPal איננו מעוניינים ברעיון העסקי העומד מאחורי הפיתוחים או בנתח מהחברות של המשתתפים בתחרות, אלא, בוחנים כל אפליקציה על פי קריטריונים של איכות הקוד והאינטגרציה של ה-APIs.

אנו קוראים לכישרונות הגדולים בסצנת המפתחים המקומית בישראל לקחת חלק בתחרות גם השנה ולהציג את כישוריהם ויכולותיהם”.

להרשמה: https://2015.battlehack.org/tel_aviv

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות