טליט זכתה בחוזי אספקה בהיקף של 220 מיליון דולר לחברות מובילות בתחום הרכב

טליט (Telit Communications PLC), חברה גלובלית מובילה בתחום האינטרנט של הדברים (IoT) הודיעה היום כי לאחרונה זכתה בחוזים לאספקת מודולים סלולריים לשני ספקים מובילים לתחום הרכב, הצפויים להניב לטליט הכנסות של עד 33 מילון דולר. אלה הם חוזי האספקה החמישי והשישי במספר שבהם זכתה טליט ב-12 החודשים האחרונים. ההכנסות המצטברות מהחוזים מסתכמות בעד 220 מיליון דולר לאורך חיי החוזים. תקופות האספקה נעות מארבע עד שש שנים, כאשר האספקה לפי אחד החוזים כבר החלה, וצפויה להגיע לשיאה ב-2018 עם משלוחים לארה”ב, גרמניה, יפן, סין וקוריאה. טליט מצפה לפרסם ב-12 החודשים הבאים עדכונים על זכיות נוספות של היחידה העסקית לתחום הרכב ככל שהחברה תמשיך להיבנות מתנופתה החזקה במגזר זה.

המודולים שנבחרו, ATOP 3.5G ו-UE910 יספקו פונקציונליות eCall  ו- ERA-GLONASS לדגמי מכוניות קוריאניים שיימכרו באירופה וברוסיה; לדגמי מכוניות אמריקניים וסיניים שיימכרו בסין; ולמכוניות ואופנועים ממותגי רכב גרמניים שיימכרו ברחבי העולם. החברה גם תספק את מודולי LE920 ו-HE920 לספקים מובילים בארה”ב וביפן לצורך שילובם במערכות מידע ובידור (infotainment) מחוברות ופלטפורמות מבואה (gateway) בכמה מותגי רכב יפניים ואמריקאים.

פונקציונליות ה-eCall,אשר מאפריל 2018 תהפוך למאפיין חובה בכל כלי הרכב באירופה 2018, היא שירות להוצאת שיחות חירום שפותח על ידי ממשלה אירופית בשילוב עם מערכתERA-GLONASS  הרוסית על מנת לזרז את מענה החירום לתאונות דרכים ולהציל חיים. השירות במכונית מתאפשר בעזרת זיהוי אוטומטי של התנגשות ותאונה ששופר בעזרת קישוריות סלולרית וטכנולוגיות GNSS לאיתור מיקום. במקרה תאונה, המערכת במכונית שולחת אתראה אוטומטית למרכזי חירום סמוכים תוך שיגור נתוני המיקום וחיישנים שישמשו את צוותי החירום. השירותים כוללים גם לחצן מצוקה לנהגים לשימוש במקרה של פשיעה המערבת כלי רכב.

כעת, כשתעשיית הרכב מתמקדת באספקת הפתרונות המאובטחים והעמידים ביותר במתקפות למכונית המחוברת, הפלטפורמה המוקשחת המתאפשרת הודות לשירות ATOP 3.5G מסופקת עם מרכיב “שורש אמון” (root of trust) מאובטח לסביבה מבוססת ג’אווה לביצוע השירות ומספקת אבטחה משובצת ומבוססת חומרה לניהול אמון (trust management) ושלמות הנתונים. ארכיטקטורת ATOP מאפשרת תקשורת מאובטחת וניפוק שירותים מאובטח מקצה לקצה.

מודולי LE920 ו-HE920 מייצגים את תקני ה-LTE וה-HSPA+ במשפחת מודולי xE920 של טליט לענף הרכב ומציעים ביצועים סביבתיים מהטובים בתעשייה מבחינת עמידות בתנודות וזעזועים ופיזור חום. מוצר ה-LTE מספק קצב נתונים של Mbps 100/50ותואם לאחור לחלוטין ל-DC-HSPA+ המספק קצב נתונים של עד 42/5.76Mbps במקומות המאפשרים זאת. ה-HE-920 מספק קצב נתונים של 14.4/5.76Mbps  ושני הדגמים מציעים GSM/GPRS  של 4 ערוצים ויכולת fallback ל-EDGE.

גרסת הרכב המוקשחת של ה-UE910  תוכננה במיוחד ליישומים המצריכים פונקציונליות eCall וכוללת מודם in-band תואם תקן3GPP TS26.267  העומד בדרישות דירקטיבת ה-eCall של האיחוד האירופי וממנף את ניסיונה הנרחב של החברה בעיבוד וכוונון אודיו.

עוזי כץ, מייסד ומנכ”ל טליט, אמר: “הבחירה בפועל בכל המודולים שלנו מהדור המוביל המיועדים לענף הרכב לפרויקטים ברמה עולמית כגון זה מעניקה תוקףמחודש לאסטרטגיה שאנו מיישמים במגזר יצרני הציוד המקורי בענף הרכב. תהליכי ההסמכה ל-eCall ו-ERA-GLONASS  מורכבים מאוד בגלל המרכיב הקריטי של קישוריות מצילת חיים. אנו גאים מאוד שכל כך הרבה יצרני ציוד מקורי לענף הרכב בחרו בנו כספקיהם. זהו גם אישור לאיכות ולביצועים שכבר השגנו ביחידת הרכב המתרחבת שלנו שזכתה להשקעות ניכרות בשנים האחרונות.”

המודולים של טליט למכוניות מפותחים ומיוצרים לפי מפרט האיכות  ISO TS16949ועומדים בדרישות שרשרת האספקה של תעשיית הרכב או אף מציעים מפרט גבוה מהנדרש.

בתמונה: עוזי כץ, מייסד ומנכל טליט

תגובות סגורות